Olin tuossa Elannossa äsken ostamassa MAC-limunaadia, kun pilsneripullojen luona kaksi takatukkaista herrasmiestä keskusteli kovaan ääneen. Ikävä kyllä olen syntymäkuuro, enkä tiedä mitä puhuivat eikä huuliltakaan pystynyt lukemaan kun herrojen viikset peittivät ne, mutta tällaistä tulkitsin tilanteen perusteella
- Vellu Ketola (189 cm / 110 kg) olisi tekemässä paluuta kaukaloihin. Vellullahan on sukset ristissä (en kyllä usko, että Vellulla oikeasti olisi suksia, no ehkä laskettelusukset, mutta kyseessähän on kielikuva, mikä sinällään on absurdi ilmaus kuuron ihmisen kertomana. Itse asiassa kertomanakin on ilmaisuna jokseenkin absurdia. Oikeastaan ilmaisukin on tässä yhteydessä käsitteenä absurdi, ainakin jossain suhteessa. Käsite ei ole käsitteenä absurdi, ainakaan tässä yhteydessä.) Ässien kanssa, ja Jokereiden vuodelta 1970 jäi kuulemma joku Sidostesukan sponsoritilaisuus väliin, jotenka vahvasti epäilen osoitteeksi HIFK:ta. Tosin ihan vittuilumielessä Vellu voi olla matkalla Raumallekin. Siis pelaamaan, itse matkanteossa ei liene mitään vittuilumieltä.
- Kareem Abdul-Jabbar (2m jotain / 145 kg) on kuulemma luopunut islamista ja kääntynyt korsolaisuuteen, ottaen nimekseen Marko "Vittuuks sulle kuuluu?" Virtanen. Marko on nähty Eliel-aukiolla lukemassa bussitauluja useasti, ja on vahvasti liitetty Jokerien vahvuuteen. Sisäpiirin ihmiset tietävät kuitenkin kertoa, että liigan vantaalaiskiintiötä ollaan tiukentamassa ensi kaudelle, ja Jokerit joutuvat luopumaan monesta ikijokeristaan, tulilinjalla ovat mm. Jussi Markkanen, Joni Puurula, Robert Kantor, Marko Tuulola, Tony Virta, Tobias Salmelainen, Tim Stapleton, Jyrki Louhi, Matt Hussey, Petri Varis, Clarke Wilm, Kalle Kerman, Kim Hirschovits, Ville Leino, Doug Shedden, Glen Hanlon ja Hjallis itse. Todellinen katastrofi kasvattajajoukkueelle. HIFK on kuulemma alustavasti sitoutunut siirtämään vierasottelunsa Korsoon ja ottamassa nimekseen KIFK Idiotsföreningen Kriminaler i Kårså ja sopimassa tuplapaketissa, joka olisi tuomassa sekä Virtasen että erään ehdolaisessa tällä hetkellä lusivan entisen petopaidan takaisin petopaitoihin.
Mitenkään varmaksi en näitä tietoja menisi kuitenkaan sanomaan, toteutuvat jos toteutuvat. Jokainen voi vaan miettiä, miksi Vammalan tilaustaksinumero on tuutannut varattua jo viimeiset kolme minuuttia ja vetää siitä omat johtopäätökset.