PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 415 680
  • 7 114

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jaa, no ei kaksoisvoittoa mutta eiköhän sieltä kulta tule. Milloin nää vitun kisat loppuu?
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Järkyttävät kommentaattorit alppihiihdossa.

"WOWOUUWUUUUUU, miksi se menee niin kovaa, en ymmärrä!"
"Tämän takia vihaan tätä lajia!"
"Miksi, miksi se tekee noin?"
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Hirsseri on kova edelleen, vaikka ikää kertyy hällekin..
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Itävaltaan menee. Näin sanon minä. 100 prosenttisen varma olen.
No kristallipalloa tuohon ei kyllä tarvinnut, jos on vähäänkään seurannut mc-skimbailua..
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Mistä tämä jatkoajan kollektiivinen Norja-inho oikein kumpuaa? Liekö perisuomalaista puhdasta kateutta? Minua ei ainakaan haittaa yhtään, kun Norja pärjää. Norja on hieno maa ja käyn siellä joka kesä lomareissulla.
 

Raspatin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mistä tämä jatkoajan kollektiivinen Norja-inho oikein kumpuaa? Liekö perisuomalaista puhdasta kateutta? Minua ei ainakaan haittaa yhtään, kun Norja pärjää. Norja on hieno maa ja käyn siellä joka kesä lomareissulla.
Koska norjalaiset eivät pärjää puhtain keinoin. Sjundbykin sai sen huumorirangaistuksen kesällä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vittua, hologrammi-Jauhis studiossa jutskailee tuoss vaan Petra Mannerin kaa? Tämä on nykyaikaa julppi.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mistä tämä jatkoajan kollektiivinen Norja-inho oikein kumpuaa? Liekö perisuomalaista puhdasta kateutta? Minua ei ainakaan haittaa yhtään, kun Norja pärjää. Norja on hieno maa ja käyn siellä joka kesä lomareissulla.
No sama se on Ruotsi ja OAR. Pahuuden kolmikko.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Norjalaiset on tekopyhiä vittumaisia paskoja, siksi niille toivoo epäonnea ja kärsimystä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hirscheristä sen verran, että aika vaikea häntä on sivuuttaa, kun puhutaan kaikkien aikojen ykkösalppihiihtäjästä. Kaksi olympiakultaa ja yksi pronssi on kova saldo.

Maailmancupiahan Hirscher on dominoinut aivan älyttömällä tavalla ottamalla kuusi peräkkäistä kokonaiscupia, ja seitsemäs on tulossa kotiin tämän kauden päätteeksi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hirscheristä sen verran, että aika vaikea häntä on sivuuttaa, kun puhutaan kaikkien aikojen ykkösalppihiihtäjästä. Kaksi olympiakultaa ja yksi pronssi on kova saldo.

Maailmancupiahan Hirscher on dominoinut aivan älyttömällä tavalla ottamalla kuusi peräkkäistä kokonaiscupia, ja seitsemäs on tulossa kotiin tämän kauden päätteeksi.

Hänhän on siis kuin Kaisa Mäkäräinen, paitsi että Kaisa Mäkäräinen ei ole ottanut olympialaisista kuin turpaansa.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Iivo on jotain semmoista asennetta, jolla noita kisoja voi voittaa. Ei turhaan kumartele joka suuntaan ja se näkyy myös ladulla, kun lähdetään tekemään eikä selviytymään.

Parisprintit taitaa olla seuraava matka. Miehissä en näe, että mitalia tulisi millään kokoonpanolla, kun Heikkinen ja Niskanen sitä ei hiihdä. Jylhä ei jaksa vetää kolmea kierrosta ja tiukkaa se tekee Hakolallakin, jos nyt yleensä ottaen tervehtyy. Yleensä näillä matkoilla ei suomalaiset sprintterit ole juhlineet ja normimatkoilta ei saada apuja. Naisissa mitaliin on sitten jo paremmat mahdollisuudet. Jos Pärmäkoski ja Niskanen hiihtävät tuon, niin voisivat olla hopeakamppailussa. Norja lienee liian kova tuossakin ja ottaa 78. kultamitalin.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mistä tämä jatkoajan kollektiivinen Norja-inho oikein kumpuaa? Liekö perisuomalaista puhdasta kateutta? Minua ei ainakaan haittaa yhtään, kun Norja pärjää. Norja on hieno maa ja käyn siellä joka kesä lomareissulla.

No joo, pyrinpä vastaamaan vähän asiallisempaan sävyyn kuin mitä olen muuten tänne kommentoinut. Olen samaa mieltä, Norja on upea maa ja mitä norjalaisia olen kohdannut, ovat myös mukavaa porukkaa.

Olin perheeni kanssa viime kesänä Hemsedalissa patikoimassa. Kyllähän jo tuolla muutaman päivän reissulla näki selvästi mistä tuo Norjan maastohiihdon laaja taso tulee. Kaikenikäisiä näki patikkapoluilla kiipeämässä vuorenrinteitä, monesti juosten. Monilla oli Swixin t-paita päällä. Rullahiihtäjiä näki todella paljon. Myös ajomatkalla Hemsedalista Oslon kautta Ruotsiin.

MUTTA. Myönnän olevani pikkusielu, mutta kyllä tuo Norjan jatkuva menestys etenkin hiihdossa vituttaa. Osittain tämä on kateutta, mutta kyllä tuo norjalaisten tekopyhyys doping-asioissa vituttaa rankasti. Vuoden 2001 jälkeen on vituttanut oikein urakalla. Ingard Lereim siellä etunenässä suomalaisia käräyttämässä. Ja miksiköhän norjalaisten kunnonajoitus ei oikein tuolloin Lahteen osunut? Muun muassa tuona kautena miesten mc-avauksessa 8 kärjessä 7 norjalaista... Lisäksi Dählien ura lopahti selkävaivoihin noihin aikoihin. Tai sitten "selkävaivaoihin".

Sundbyn 3 kk:n kaverituomio, koko kansan anteeksianto kun Johaug kärähtää steroideista... Martin Björgenin isä suunnittelemassa kisalatuja (tästä on aikaa). Norjalaisten hälyttävät veriarvot, joista pitää olla hyshys. Norjalaisten vahva miehitys FISissä. Omat säännöt. Kyllä tämän kaiken jälkeen vituttaa että siellä ne taas kaksin käsin kauhoo kultaa.

Ruotsiin suhtautuminen on vähän kaksijakoinen. Kyllähän nekin sellainen kuningaskunta on, ja ainakin urheilijat esittäneet tukensa kärähtäneille norskeille. (Tosin mitä työasioissa tälläkin viikolla olen ruotsalaisten kanssa jutellut, niin kyllä heitäkin norjalaisten menestys vituttaa). Kaikesta huolimatta toivon aina mieluummin ruotsalaisille menestystä kuin norjalaisille.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Hirscheristä sen verran, että aika vaikea häntä on sivuuttaa, kun puhutaan kaikkien aikojen ykkösalppihiihtäjästä. Kaksi olympiakultaa ja yksi pronssi on kova saldo.

Maailmancupiahan Hirscher on dominoinut aivan älyttömällä tavalla ottamalla kuusi peräkkäistä kokonaiscupia, ja seitsemäs on tulossa kotiin tämän kauden päätteeksi.
No mitä kukakin mieltä. Norjalaiset ovat kautta aikain olleet kovia eikä Svindal mikään huono ole puhumattakaan KA Almondista taannoin. Puikassa kun pärjää hyvin niin voi antaa siimaa muissa lajeissa (Marcel kun ei vauhtilajeja laske).
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Norjalaiset ovat kautta aikain olleet kovia eikä Svindal mikään huono ole puhumattakaan KA Almondista taannoin.
Aamodtilla yksi maailmancupin kokonaiskisan voitto, Svindalilla kaksi. Iso ero Hirscherin kuuteen (kohta seitsemään).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös