PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 418 642
  • 7 114

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jaa, onpas kerrankin hienot lähtökohdat. Silti vain yksi reaalinen mitalitoivo kummassakin kisassa ja kovia vastuksia, ja arvaamaton laji - joku tyhmä haaveri olisikin inhottavin lopputulos... Ollaan varovaisen positiivisia ja veikataan Pärmäkoskelle pronssia ja Hakolalle 4.-5. tilaa.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Joko studiossa on hehkutettu suomalaiset piloille?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaihtoko Matintalo yleisurheilun keskimatkoilta maastohiihtoon kun poikaystäväkin hiihti? Joku joskus näin ilmoitti.

Ai saakeli! Kristalle poro!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kohta se alkaa, sprinttihiihto. En tiedä mitä odottaa. Hakola oli kyllä nopein karsinnoissa mutta... Siellä on paljon hyviä hiihtäjiä. Kaikki suomalaiset pääsi jatkoon ja se on positiivista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitoa ei Kristalla ollut, mutta luisto näytäs olevan kunnossa. On noille skimboille silti tehtävä jotain. Krista hiihti lopusuorankin latujen välissä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Hyvä Pärmis!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pärmäkoski hoitelee homman, hyvä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä Kristan kapulat kuntoon saadaan. Suomen huoltokoppi taitaa olla maailman paras ja jos ne mokaa siellä kopilla niin kertovat etteivät mokanneet. Mona-Lisalle terkut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Puoliso (siis vaimo, en oo niitä miehiä) diggaa tosta Kepasta, kun ite oon Kristan miehiä, niin sanotusti. Oon sanonut puolisolle (siis vaimolle, en ole homo) että oon täällä nimimerkillä @Roger Moore , jottei se äkkää mun kaikkia pervoiluja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös