Nyt tipautti :DVitut.
Miten sä laskit että parasta antia? Mun matikalla kolmanneksi parasta.
Ja sinne meni hurri nurin!
Nyt tipautti :DVitut.
Itse puhuin vaan omasta annistani, sinä tulit tänne mesoamaan omasta matikastasi.Vitut.
Onneksi eivät Venäjällä tajunneet käyttää tätä kikkaa neljä vuotta sitten, helikopteri pyörimään ampumapaikan viereen kun muiden maiden edustajat ampuu ja kopteri sitten muualle kun venäläiset on mestoilla.Noista koptereista tuli mielen etta oliko ne Kontiolahden MM-kisat joskus manna vuosina kun tuli pakkasraja vastaan ja joku keksi etta lammitetaan ilmaa helikopterilla?
Itse puhuin vaan omasta annistani, sinä tulit tänne mesoamaan omasta matikastasi.
Koivuranta oli yhdistetyn mies vielä Vancouverissa. Siellä hän kisasi sinänsä onnistuneen normaalimäen olemalla kahdeksas, mutta toinen kisa jäi tuloksettomaksi.
Me muut todennäköisesti lasketaan 15,36,2,1,1,2,4,1,1,9,23,18 sijoitukset sisältämään 7 kisan ihan hyvän putken. Mutta ammunta oli silti paskaa kahdessa kisassa noista 4 sakolla per kisa. Minä olen puhunut pelkästään ammunnoista, sinä tulit tänne mesoamaan ammunnasta.
Itse puhuin vaan omasta annistani, sinä tulit tänne mesoamaan omasta matikastasi.
Veikkaan etta Hamelin suututtaa jonkunKohta short tracking finaali.
Josko sitä itsekkin sen kisaolusen korkkaisi saisi kisat ja väännöt kunnolla käyntiin.
Se on toki totta.Eihän Koivuranta tuolla kaudella 09-10 ollut lähelläkään kärkeä maailmancupissa.
Antit ja annit menee helposti sekaisin.äsken anti nyt anni, mitä seuraavaksi. huoh.
Minä en nyt ymmärrä mistä sinä edelleen puhut. Kaudella ollut pitkälle toistakymmentä kisaa missä Kuzmina on puolessa ampunut huonosti. Tuossakin sun "putkessa" ampui kaksi kisaa 4 sakolla, mikä ei käsittääkseni ole kovin hyvä ammunta. Sen jälkeen ja sitä ennen on ampunut huonosti, välillä todella huonosti. Minä olen sanonut että Kuzmina on epävarma ampuja, se ei tarkoita etteikö se voisi välillä onnistua, onnistuu se Mäkäräinenkin. Mutta samalla tavalla välillä se ampuu todella huonosti. Yleensä me kutsutaan sellaisia epävarmoiksi ampujiksi, mutta sinun mielestä ilmeisesti ovat hyviä ampujia moiset.Mun mielestä rajaaminen pelkästään hyviin kisoihin on hyvinkin tarkoitushakuista, mutta sopii oikein hyvin, otetaan se ohikisa sieltä vielä kokonaan pois.
Seitsemästä hyvästä kisasta kahdessa on paskaa ammuntaa, ja tämä tekee "koko kauden kestäneen epävarman" ammunnan Kuzminan kohdalla. Miksi mulle tulee fiilis, että nimenomaan omilla perusteluillasi kaivat vain syvempää kuoppaa tuolle väitteelle? Tuohan ehdottomasti osoittaa sen, että Kuzmina ei ole ollut koko kautta epävarma penkalla, mitä alunperin julistit.
Kiitokset, kun perustelut kaivoit ihan itse esille.
Kaisalla on vielä aikaa kahdessa (kolmessa) startissa ottaa mitali, mutta onhan se nyt aivan uskomatonta että osasto Mäkäräinen-Manninen-Sarasvuo-Ahonen-Koivuranta voittivat maailmancupeja, mutteivät hlökohtaista olympiamitalia. Missä vika?
Nynny se oo miekii. Kerran meni sekaisin Kemi ja Tornio.Antit ja annit menee helposti sekaisin.
Oon juonu puolitoista nelosolutta tyhjään vatsaan ja tuntuu että oon kännissä. Oon kyllä aika nynny.
Siellä se minun verorahoillani hymyilee suorassa tv-lähetyksessä sen jälkeen kun on pettänyt koko Suomen kansan.Mäkäräinen kuitenkin ihan iloisena liikkeellä. Lupaa hyvää, vai?
Voi olla toki että Kaisa hölläili hiihtovauhtia kun tajusi että peli on selvä