PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 422 485
  • 7 114
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Noista koptereista tuli mielen etta oliko ne Kontiolahden MM-kisat joskus manna vuosina kun tuli pakkasraja vastaan ja joku keksi etta lammitetaan ilmaa helikopterilla?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ykköslenkinhän Kaisa aloitti kovaa, mutta hävisi lopulta silläkin yli kymmenen sekuntia Kuzminalle. Eli olisiko alkuvauhti ollut liian kova kuntoon nähden?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noista koptereista tuli mielen etta oliko ne Kontiolahden MM-kisat joskus manna vuosina kun tuli pakkasraja vastaan ja joku keksi etta lammitetaan ilmaa helikopterilla?
Onneksi eivät Venäjällä tajunneet käyttää tätä kikkaa neljä vuotta sitten, helikopteri pyörimään ampumapaikan viereen kun muiden maiden edustajat ampuu ja kopteri sitten muualle kun venäläiset on mestoilla.
 

Nick Neim

Jäsen
Me muut todennäköisesti lasketaan 15,36,2,1,1,2,4,1,1,9,23,18 sijoitukset sisältämään 7 kisan ihan hyvän putken. Mutta ammunta oli silti paskaa kahdessa kisassa noista 4 sakolla per kisa. Minä olen puhunut pelkästään ammunnoista, sinä tulit tänne mesoamaan ammunnasta.

Mun mielestä rajaaminen pelkästään hyviin kisoihin on hyvinkin tarkoitushakuista, mutta sopii oikein hyvin, otetaan se ohikisa sieltä vielä kokonaan pois.

Seitsemästä hyvästä kisasta kahdessa on paskaa ammuntaa, ja tämä tekee "koko kauden kestäneen epävarman" ammunnan Kuzminan kohdalla. Miksi mulle tulee fiilis, että nimenomaan omilla perusteluillasi kaivat vain syvempää kuoppaa tuolle väitteelle? Tuohan ehdottomasti osoittaa sen, että Kuzmina ei ole ollut koko kautta epävarma penkalla, mitä alunperin julistit.

Kiitokset, kun perustelut kaivoit ihan itse esille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
"Elämä on"
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mun mielestä rajaaminen pelkästään hyviin kisoihin on hyvinkin tarkoitushakuista, mutta sopii oikein hyvin, otetaan se ohikisa sieltä vielä kokonaan pois.

Seitsemästä hyvästä kisasta kahdessa on paskaa ammuntaa, ja tämä tekee "koko kauden kestäneen epävarman" ammunnan Kuzminan kohdalla. Miksi mulle tulee fiilis, että nimenomaan omilla perusteluillasi kaivat vain syvempää kuoppaa tuolle väitteelle? Tuohan ehdottomasti osoittaa sen, että Kuzmina ei ole ollut koko kautta epävarma penkalla, mitä alunperin julistit.

Kiitokset, kun perustelut kaivoit ihan itse esille.
Minä en nyt ymmärrä mistä sinä edelleen puhut. Kaudella ollut pitkälle toistakymmentä kisaa missä Kuzmina on puolessa ampunut huonosti. Tuossakin sun "putkessa" ampui kaksi kisaa 4 sakolla, mikä ei käsittääkseni ole kovin hyvä ammunta. Sen jälkeen ja sitä ennen on ampunut huonosti, välillä todella huonosti. Minä olen sanonut että Kuzmina on epävarma ampuja, se ei tarkoita etteikö se voisi välillä onnistua, onnistuu se Mäkäräinenkin. Mutta samalla tavalla välillä se ampuu todella huonosti. Yleensä me kutsutaan sellaisia epävarmoiksi ampujiksi, mutta sinun mielestä ilmeisesti ovat hyviä ampujia moiset.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mäkäräinen kuitenkin ihan iloisena liikkeellä. Lupaa hyvää, vai?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaisalla on vielä aikaa kahdessa (kolmessa) startissa ottaa mitali, mutta onhan se nyt aivan uskomatonta että osasto Mäkäräinen-Manninen-Sarasvuo-Ahonen-Koivuranta voittivat maailmancupeja, mutteivät hlökohtaista olympiamitalia. Missä vika?

Mäkäräisellä yleensä kova hiihto (ei tänään) ja ammunta heikompi varsinkin paineessa/haastavassa olosuhteissa, yhdistelmä toimii maailmancupissa aina välillä, mutta arvokisoissa ei niinkään.

Mannisella sama kun vaihtaa ammunnan tilalle mäkihypyn.

Ahosella taas oli sen ponnistuksen ajoituksen kanssa tarkkaa, niin kuin monella mäkihypyssä. Hyppy oli monesti parhaassa kuosissa vuodenvaihteessa mäkiviikon aikaan (josta viisi voittoa) ja vire hieman hiipui kevättä kohti, jolloin arvokisat hypättiin. Tosin oli mitalikunnossa Naganon 1998 kisojen ja etenkin 2006 Torinon kisoissa, mutta täysosumaa ei niihin neljään mäkikisaan osunut. Olisi ottanut Torinon suurmäessä mitalin, jopa kultaisen, mutta laittoivat ihan mahdottomaan tuulirakoon hyppäämään.
 
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Tietääkös kukaan miten menee jos pitkävedossa toinen ei starttaa? Lapulla oli Laukkanen vs. Aymonier ja Ranskalainen ei startannut.

Meneekö mitätöintiin vai Laukkasen voitoksi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaisan elämä jatkuu. Tuuri oli taas huonoa ja tiesi jo ennen kisaa että perseelteenhän tämä taas tulee menemään tämä mun arvokisa. Ja ääni värähtelee vaikka yrittää reippaana selittää liirumlaarumia. Voi paska, eipä tuosta sittenkään taida olympiavoittajaa tulla, ei varmaan ees mitalistia.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Voi olla toki että Kaisa hölläili hiihtovauhtia kun tajusi että peli on selvä

Ei vaan selitä sitä, että ekalla ja toisella kierroksella tuli 11 ja 10 sekkaa niinikään käkeen. Viimeisellä sitten Lauraan 15,6, mutta ei siinä hölläämistä olisi kuin yksittäisiä sekunteja. Ennen toista ammuntaa oli kuitenkin vielä sauma takaa-ajon suhteen kohtalaisen hyvään positioon.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Siis onko Mäkäräinen lähdössä takaa-ajoon (meni ton haastattelun loppu ohi)? Aivan järjetöntä jos lähtee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös