Hyvää sketsiä vetää tää Sami Mustijärvi vai mikä onkaan. "Nythän alkhaa vastha hiihthäminen khun kakshi kolomashossaa vastha hiihethy", Musti oli ite aina moottorikelkan kyydissä tässä vaiheessa kisaa kun oli katkennut.
En kai minä niin sanonut. Sanoin vain että on kusessa, kun takaa tulee kaveri tuoreemmalla voitelulla ja omaa vaihtoa viivytetään.No hitsi siihen se meni. Ei voi mitään.
No joojoo, kunhan leukailin.Kyllä Mustikin hiihti monta hyvää viisikymppistä urallaan, myös arvokisoissa.
En kai minä niin sanonut. Sanoin vain että on kusessa, kun takaa tulee kaveri tuoreemmalla voitelulla ja omaa vaihtoa viivytetään.
No sen verran että 2 lenkkiä piti hiihtää aiottua enemmän ennen vaihtoa.Kuinka paljon tuota sadetta sitten pelättiin tuossa komennossa.
Mutta saa itse viimeiselle lenkille tuoreet sukset ja toisella on kuluneet kapulatEn kai minä niin sanonut. Sanoin vain että on kusessa, kun takaa tulee kaveri tuoreemmalla voitelulla ja omaa vaihtoa viivytetään.
Paitsi jos se vaihtaa kanssa.Mutta saa itse viimeiselle lenkille tuoreet sukset ja toisella on kuluneet kapulat
Bolsuhnovkin saa vaihtaa vielä.Mutta saa itse viimeiselle lenkille tuoreet sukset ja toisella on kuluneet kapulat