Voishan tuolle Laukkaselle joku mennä kertomaan, ettei tuossa mitään menetetty. Jos olisi ampunut paremmin niin Suomi olisi ollut joku 9. Mitä väliä.
Nimenomaan näin, toivottavasti siellä ollaan hereillä.
Voishan tuolle Laukkaselle joku mennä kertomaan, ettei tuossa mitään menetetty. Jos olisi ampunut paremmin niin Suomi olisi ollut joku 9. Mitä väliä.
No Laukkanen nyt varmasti itki enemmän sitä, että sen tavoite oli tuolla mitali. Se oli viime keväänä aivan huikeassa kunnossa ja täysin potentiaalinen mitalikandidaatti ennen kuin kesällä meni homma päin persettä.Voishan tuolle Laukkaselle joku mennä kertomaan, ettei tuossa mitään menetetty. Jos olisi ampunut paremmin niin Suomi olisi ollut joku 9. Mitä väliä.
Joo aika raipemaista itsensä syyttämistä. Parhaana esimerkkinä se joku puolivälierä 2003, kun Raipe syytti cornerissaan itseään siitä että Suomi hävisi, vaikka ei siis ollut joukkueessa mukana.Voishan tuolle Laukkaselle joku mennä kertomaan, ettei tuossa mitään menetetty. Jos olisi ampunut paremmin niin Suomi olisi ollut joku 9. Mitä väliä.
Onhan meillä kuningas Litti Litmanen.
_o/ ilmoittaudun.Minua lähinnä yököttää joku turvonneiden penkkiurheilijoiden silmitön kritiikki huippu-urheilijoita kohtaan. Ja joo, tietysti saa arvostella, mutta toivoisi jotain suhteellisuudentajua sekä edes minimaalista ymmärrystä siitä mitä järjettömiä määriä työtä ja uhrauksia nuo ihmiset tekevät.
Ei ollut lippu kiinni kepissä ja lähti heilauttaan alhaalta niin lippu luiskahti maahan ja heilautti keppiä maaliviivalla.Mutta mitä tapahtui lippuskandaalissa, jäi näkemättä.
Lisäksi pitäisi voida kuvitella että tuo ei oikeasti ole ampumahiihtoa, vaan esim. takapihalla kännissä ammutaan ilmakiväärillä tyhjiä tölkkejä.Minua lähinnä yököttää joku turvonneiden penkkiurheilijoiden silmitön kritiikki huippu-urheilijoita kohtaan. Ja joo, tietysti saa arvostella, mutta toivoisi jotain suhteellisuudentajua sekä edes minimaalista ymmärrystä siitä mitä järjettömiä määriä työtä ja uhrauksia nuo ihmiset tekevät.
Mutta mitä tapahtui lippuskandaalissa, jäi näkemättä.
Jahas, kansainvälisesti menestynyt...eiku.....Perunka neuvoo taas huippuja!
Mun verorahoilla saatana! (laitetaan nyt varmuuden vuoksi se hymiö tähän)Ei ne ole meille mitään velkaa.
Lippu lähti tangosta liukumaan tangentin suuntaan jonkun rivakamman heilautuksen seurauksena. Seurauksena Domratshevalla oli tyhjä keppi kourassa, ja lippu lensi sinne laduille.
Mä veikkaan että ei ollut viimeinen kerta tänä iltana kun on keppi kourassa.Lippu lähti tangosta liukumaan tangentin suuntaan jonkun rivakamman heilautuksen seurauksena. Seurauksena Domratshevalla oli tyhjä keppi kourassa, ja lippu lensi sinne laduille.
Heh, juu täällä kirjoittelee muutamakin tulikivenkatkuinen tosikko. ; )..... (laitetaan nyt varmuuden vuoksi se hymiö tähän)
Onko nuo verorahat muuten totuus vai pelkkä myytti? Joskus muistan kuulleeni että olympialaisissa ja muissa arvokisoissa oltaisiin veikkausvoittovaroilla, mutta en stten tiedä.Mun verorahoilla saatana! (laitetaan nyt varmuuden vuoksi se hymiö tähän)
Heh, juu täällä kirjoittelee muutamakin tulikivenkatkuinen tosikko. ; )
No kyllähän siihen harjoitteluun ja olosuhteisiin investointeihin on laitettu ihan niitä kuuluisia verorahoja. Ei veikkausvoittovaroilla kaikkia makseta, jos puoliakaan..Onko nuo verorahat muuten totuus vai pelkkä myytti? Joskus muistan kuulleeni että olympialaisissa ja muissa arvokisoissa oltaisiin veikkausvoittovaroilla, mutta en stten tiedä.