PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 419 089
  • 7 114

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Riitta-Liisa Roponen nyt joku lutku selässä vikalle stintille, ampumapaikalla heittää kerran taulun suuntaan lippaat ja varapatruunat samalla heitolla ja sit hiihtää sakkokiekat. Se ois varma kultamitali.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Riitta-Liisa Roponen nyt joku lutku selässä vikalle stintille, ampumapaikalla heittää kerran taulun suuntaan lippaat ja varapatruunat samalla heitolla ja sit hiihtää sakkokiekat. Se ois varma kultamitali.

Mökki imppu. :D
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Te ootte liian kunnianhimosia. Mä vedin just kasisijan krokodilit.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitään ei odotettu ja näin jännä kisa saatiin, jossa Suomikin kävi hetken ykköspaikalla. Minä olen ainakin tyytyväinen. Jos Norja ei voita.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Mitään ei odotettu ja näin jännä kisa saatiin, jossa Suomikin kävi hetken ykköspaikalla. Minä olen ainakin tyytyväinen. Jos Norja ei voita.

Joo, ei voi viihdyttävyydestä moittia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tässä miesten kurlinkia kun seuraa samalla niin onhan siinä tuollainen lievä homoeroottinen vivahde mukana. GO GO GO HAAARD HAAARD GO HAAARDDD!!!!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Tässä miesten kurlinkia kun seuraa samalla niin onhan siinä tuollainen lievä homoeroottinen vivahde mukana. GO GO GO HAAARD HAAARD GO HAAARDDD!!!!

Tässä taannoin oli Ruotsilla semmoinen kippari kenen Håård huudot saivat viereisenkin radan kaverit harjaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös