PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 418 898
  • 7 114

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Suomelle pitäis jakaa neljänsistä sijoista aina joku oma invalidimitali niin ois vähän enempi kotiin tuomisia näistä kekkereistä edes.
Todennäköisesti suomalaiset onnistusivat sössimään senkin jos nelossijoista mitalit jaettaisiin. Joku olisi vielä paremmin vammainen.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viides sija otettavissa, top 4 karussa ei mitään toivoa mitaleihin.

Ranska ja Japani voidaan saada kiinni. Saksaan, Norjaan tai Itävaltaan ei mitään mahdollisuuksia, ellei joku tee Riitta-Liisa Roposia.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ranska ja Japani voidaan saada kiinni. Saksaan, Norjaan tai Itävaltaan ei mitään mahdollisuuksia, ellei joku tee Riitta-Liisa Roposia.

Menee näin:

1. Saksa
2. Norja +0.50
3. Itävalta + 1.30
3. Suomi + 1.45
4. Japani + 1.50
5. Ranska 1.55

Ei mitään pronssitaistelua kuitenkaan, Itävalta ottaa ankkuriosuuden rauhallisesti, yksi japanilainen simahtaa melko pahasti. Tässä siis tämä, sorry spoileri.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Ja toivottavasti hiihtää lauantaina :)

Voi vittu ja sekin pieleen. Toivottavasti ei ole enne, eihän tästä omastakaan touhusta tule mitään.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Niinpä. Kyllä nyt tasa-arvovaltuutetun pitää puuttua asiaan!
Tuo kuvio ei oikein aukea, mutta miehet ovat mielestäni ainakin sisäistäneet meidän kaikkien lajien huippu-urheiluneromme (Kojonkoski) ohjeistuksen jo kesäkisojen alla. "Pitäkää hauskaa, se on tärkeintä kun pääsee olympialaisiin". ; ) Toisaalta tulee mieleen helvetin pettynyt Potkonen joka "jäi" pronssiotteluun ja sen voitti.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Toisaalta tulee mieleen helvetin pettynyt Potkonen joka "jäi" pronssiotteluun ja sen voitti.

Puhummeko nyt Mira Potkosesta? Eihän hän mitään pronssiottelua voittanut. Vai jäikö minulta ; ) huomaamatta jostain kohdasta.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kojonkoskihan sanoi, että kokonaisuudessa ollaan menty eteenpäin, mutta tervä kärki on vielä liian kapea menestymiseen. Tules nyt Nykänen kertomaan mielipide Kojonkoskesta, olen nimittäin samaa mieltä asiasta. Toki myös norskeista olen samaa mieltä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Miksi vitussa ruudussa pyörii jotain alppihiihtoa kun yhdistetyn lähetys piti jo alkaa. Perkele!

Kyllä itse ainakin katson mieluusti lajin loppuun, yhdistetyn mitalit tuskin ratkeavat ekan kymmenen minsan aikana. Onko se kisa edes alkanut vielä?

Edit: Alkaa 12:20, kiire on.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Kojonkoskihan sanoi, että kokonaisuudessa ollaan menty eteenpäin, mutta tervä kärki on vielä liian kapea menestymiseen. Tules nyt Nykänen kertomaan mielipide Kojonkoskesta, olen nimittäin samaa mieltä asiasta. Toki myös norskeista olen samaa mieltä.
Ei muuta kun kokkareitten listoille ja eduskuntaan!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
"Saadaan nauttia yhdistetyn hiihto-osuudesta"

Vittu siitä on nautinto kaukana kun Norja kuitenkin voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös