Pitäis rukoilla kovempaa, enemmän... hah hah ; )
Haista sinä vittu saatanan tyhmä kulliaivo! Kuinka vitun vähäinen ihminen pitää olla että keksii tälläisella hetkellä lällätellä, ei jumalauta voi käsittää tuollasta äijää
Pitäis rukoilla kovempaa, enemmän... hah hah ; )
No no, älä nyt poju tukehdu pullaas. Mikä tuossa nyt tökkii, kyse on vain urheilusta?Haista sinä vittu saatanan tyhmä kulliaivo! Kuinka vitun vähäinen ihminen pitää olla että keksii tälläisella hetkellä lällätellä, ei jumalauta voi käsittää tuollasta äijää
No no, älä nyt poju tukehdu pullaas. Mikä tuossa nyt tökkii, kyse on vain urheilusta?
Erittäin sama tähän. Oli trolli tai ei.Räjäytä itsesi
Kyllä tuo olisi mielestäni uskovaiselle ihan relevantti mietiskelyn paikka, miksi, miksi......Haista sinä vittu saatanan tyhmä kulliaivo! Kuinka vitun vähäinen ihminen pitää olla että keksii tälläisella hetkellä lällätellä, ei jumalauta voi käsittää tuollasta äijää
Kyllä tuo olisi mielestäni uskovaiselle ihan relevantti mietiskelyn paikka, miksi, miksi......
Huonompi matka kuitenkin eli kun tästä ei tullut mitalia niin ei tule sieltäkään. Mutta onhan se kiva seurata mihin suomalaiset yltää.No 1000metrissä vielä on tsäänssi.
Kyllä tuo olisi mielestäni uskovaiselle ihan relevantti mietiskelyn paikka, miksi, miksi......
Enpä olisi uskonut törmääväni näillä palstoilla tabu-aiheeseen vuonna 2018! ; )En viitsi sanoa mikä olisi tähän kohtaan relevanttia. Väsynyttä läppää mikä ei tosin yllätä.
En harrasta satukirjallisuutta, olen kasvanut niistä ulos jo kauuuuuuan sitten. ; )Ootko Jobin koettelemuksista kuullut?
Se on turha jossitella. Nyt kävi näin ja sillä selvä. Itse olen jo tuon neljännen sijan unohtanut. Katseet on jo joukkuemäen mitallissa.
Huh, sitten varmaan Mika Poutalakin on mäkimontun pohjalla tsemppaamassa hyppääjiä mitaLLikahvit termarissa mukana.Se on turha jossitella. Nyt kävi näin ja sillä selvä. Itse olen jo tuon neljännen sijan unohtanut. Katseet on jo joukkuemäen mitallissa.
Enpä olisi uskonut törmääväni näillä palstoilla tabu-aiheeseen vuonna 2018! ; )