Kyllä!Hieno kisa, Seppälän Terosta kuullaan vielä!
Mikähän multa on mennyt ohi kun en ite pysty näkemään millään tuomosta ”leija-iivoa”? Terveellä itseluottamuksella varustettu nuori jätkä, jolla vaikuttaa olevan arvot kohillaan. Tuolla kestävyyslajien huipulla pitää olla asennetta jos meinaa pärjätä. Ja jos se liittyy tuohon Red Bull - sponssihommaan niin mun mielestä ihan hyvä ettö haistattaa vitut ja tienaa edes vähän enemmän tuolla hommalla; verrattuna esimerkiksi jääkiekkoon niin lahjakkuuden ja treenimäärän suhde tienesteihin on aivan vääristynyt, jolloin on mun mielestä ihan oikeutettua että Iivo ottaa vähän lisää ulkopuoliselta sponsorilta, sano hiihtoliitto mitä tahansa.
Joo, samaa mieltä olen minäkin. Viittasin "Leija-Iivolla" erään nimimerkin käsitykseen, että Iivo on, niin, "Leija-Iivo".
Ja tuolla tuulella. Eli tyyneenTop 4:sta 3 ampuu 2 pummia. Uskoisitteko kotona. Ja top 10 kukaan ei ampunu puhtaita
Siella ei harkitsemattomia liikkeita tehda. Tai tehdaan mutta homma kusee heti, virhevara on todella pieniPikaluistelu on kiehtovaa. Vaikken lajista mitään ymmärräkkään niin jotenkin urheilijoista välittyy täydellinen fokusoituminen suoritukseen. Balanssia teknisyyden, tyyneyden ja voiton tavoitteluiden kanssa.
Siis monelta tää Ennin kisa alkaa, että tietää ottaa dopnigryypyn?
Ei yhtaan, yllattavan kokon nakoista. Pipe voisi jaada lautailijoilleJotenki tää suksilla pipeen ei oikeen toimi..
Poutala on siis tehnyt oman ennätyksenä tällä kaudella, vai mitä häh? Mitenhän se vertautuu maailman (muihin) huippuihin?
500 metrin maailmancupissa neljäntenä, 1000 metrin mc:ssä seitsemäntenä ja kauden toiset kisat maailmancupissa toi 10. ja 11. sijan, kertoo netti.