L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pasilasta selostaa Oikarinen ja olympialaiset kyseessä. Köyhää meininkiä YLE:ltä.
Mietin että voisin ottaa vähän erilaisen lähestymistavan näihin kisoihin, ensimmäisen kisaviikon olen kännissä kuten kanadalaiset kevään MM-höntsissä, ja sitten toisella viikolla kaikki peliin kun tosipelit alkavat.Olen äärimmäisen pettynyt, että @Roger Moore ei ole tämän ketjun kärkipaikalla. Vielä.
Vaikuttaakohan tuuli myös Rogerin sormiin?
Tuossa lajissa kaikki pitää ansaita.
Tämä arvokisamyytti Lauran osalta vajoaa tänään pohjiin. Arvokisoissa on helppo loistaa jos on hyvässä ja/tai loistavassa kondiksessa, sitä Lauran osalta tällä kaudella ei ole vielä nähty. Eikä nähdä vielä tänäänkään.Dahlmeierille tuuliset kelit sopivat, ja hän on arvokisoissa erinomainen. Kultaa tulee.
Soukalova olisi sopivin tuohon kategoriaan.Kaisan kanssa voisin kyllä harjoitella takaa-ajoa makuuasennossa.
Onkos se nykyään muuten Koukalova? Olen pettynyt kun ei ole Soukalova-Koukalova.Soukalova olisi sopivin tuohon kategoriaan.
Omaa sukua Soukalova muuttui Koukalovaksi miehen Koukal sukunimen myötä.Onkos se nykyään muuten Koukalova? Olen pettynyt kun ei ole Soukalova-Koukalova.
Ehana Dorothea kyllä olis mun ykkösvalinta.Soukalova olisi sopivin tuohon kategoriaan.
Kiellan totuutta.Onkos se nykyään muuten Koukalova? Olen pettynyt kun ei ole Soukalova-Koukalova.
Kaisan kanssa voisin kyllä harjoitella takaa-ajoa makuuasennossa.
Soukalova olisi sopivin tuohon kategoriaan.
Ehana Dorothea kyllä olis mun ykkösvalinta.
Kolmella jos selviaa niin on korkealla tuolla kelilla. Menee kohta lotoksiHittolainen kun taas tuollainen tuulinen keli. Ei selviä Kaisa yhdellä tai kahdella sakolla tuossa kelissä, pelkään.
Järkyttävä tuuli... meneekö lotoksi ?