Puti kuollu??

• 7 700
  • 32

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Tämän päivän Ilta-Sanomissa on Plussassa Putista aukeaman juttu.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ja siinä jutussa Jatkoaika ylitti (taas) "uutiskynnyksen". Jutun viimeiset lauseet ovat seuraavat:

"Muiden fanien tunnot voi tiivistää erään Jatkoaikalaikirjoittajan toteamukseen:"
Viestin lähetti stones
Toivottavasti Puti pääsi seuraamaan parempia matseja RIP.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Puti Isabellalla?

Ensinnäkin, itse en tiedä Putista mitään sen enempää kuin olen täältä Jatkoajasta lukenut!

Eilen, kun puoli yhdeksän uutisissa haastateltiin karille ajaneen Isabellan matkustajia, silmiini osui tämä, itsensä Putiksi esitellyt mieshenkilö. Tuntomerkit: tumman ruskea parta, melko pitkä ja pukeutunut johonkin tuulipuvun tapaiseen...

Kyllähän Puteja voi olla tietenkin Suomessa useampiakin...

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mitäs vi**a??

onko Puti elossa?????!!!!!!

se olisi oikein komia joululahja suomalaisille, vaikken sitö itse uskokaan:(

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Puti Isabellalla?

Viestin lähetti t4
Ensinnäkin, itse en tiedä Putista mitään sen enempää kuin olen täältä Jatkoajasta lukenut!

Eilen, kun puoli yhdeksän uutisissa haastateltiin karille ajaneen Isabellan matkustajia, silmiini osui tämä, itsensä Putiksi esitellyt mieshenkilö. Tuntomerkit: tumman ruskea parta, melko pitkä ja pukeutunut johonkin tuulipuvun tapaiseen...

Kyllähän Puteja voi olla tietenkin Suomessa useampiakin...

En nyt mene vannomaan, mutta minusta ruudussa luki miehen nimenä "Puli". Näytti melkoiselta karpaasilta pieneen Putiin verrattuna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy