Mainos

Puolustajien maaliennätys

• 2 540
  • 3

jamofon

Jäsen
Suosikkijoukkue
jukurit
Artikkelissa kuukauden pelaajasta Kai Syväsalmesta mainittiin puolustajien maali ennätys joka olisi ollutTommi Kovasen nimissä.Tässä varmaan tarkoitettiin toista ex-jukuri pakkia Jari Korhosta joka teki 14 maalia kaudella 01-02.Itse en ainakaan muista suurempaa maali määrää pakin tekemänä.
Lisäksi Syväsalmen 16 maaliakaan ei ole ennätys koska eräällä herra Kinoksella on nyt jo 17 maalia kasassa.

Rocco

Jäsen
Ehkä nyt on mutta juttua tehdessä Kinoksella ehkä oli vasta 15 koossa? Oletko sitä ajatellut? Kinoshan teki kahdessa viimeisessä matsissa maalin molemmissa.

(Maaliennätys ja maalimäärä on muuten yhdyssanoja, olen yhdyssanapoliisi, myönnetään.)

jamofon

Jäsen
Suosikkijoukkue
jukurit
Rocco kirjoitti:
Ehkä nyt on mutta juttua tehdessä Kinoksella ehkä oli vasta 15 koossa? Oletko sitä ajatellut? Kinoshan teki kahdessa viimeisessä matsissa maalin molemmissa.

(Maaliennätys ja maalimäärä on muuten yhdyssanoja, olen yhdyssanapoliisi, myönnetään.)
Ei täsmää,Kinos teki kuudennentoista maalinsa päivää ennen Syväsalmea (yhdyssana asiassa olet oikeassa)

Afan

Jäsen
jamofon kirjoitti:
Ei täsmää,Kinos teki kuudennentoista maalinsa päivää ennen Syväsalmea (yhdyssana asiassa olet oikeassa)
Itselläni on tähän lähinnä kahdenlaista sanottavaa:

1) Kun kuukauden pelaaja-valinta oletettavasti ennen torstain kierrosta tehtiin, oli sekä Syväsalmella että Kinoksella 16 maalia tehtynä.

2) Yhdyssana-asia on yhdyssana. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy