Ratkaisevassa paikassa tuli virhe, vaikka toki siinä oli tuomarivirhekin sitä ennen. Sportilla oli kuitenkin oman maalinsa jälkeen taas samanlainen henki kuin kolmannen puolivälierän viimeisellä kympillä, että olisi mennyt menojaan ilman tuota imurointia. Tuohimaa ei ole jatkamassa Sportissa ensi kaudella.
Jees. Tuohimaa esiintyi mielestäni Sport paidassa hyvin, mutta se iso mutta tulee kuitenkin tämän ratkaisupelin jonkinasteisesta sulamisesta. Etenkin tuo voittomaali olisi kyllä pitänyt ottaa. Fränä siinä hieman jähmettyi, kun Jukuri-pelaaja pääsi hieman yllättäen kiertämään nopeasti maalin ympäri.
Kiitos Jukurit näistä vuosien aikana tarjoamista sydämentykytyksistä, pettymyksistä ja juhlan aiheista. Mulle te olitte aina enemy # 1. Tsemppiä jatkoon. Hävettää ja vituttaa suoraan sanottuna.
Mä peesaan sua. Kiitoksiin helppo yhtyä ja eipä tähän juuri lisättävää. Paria poikkeusta lukuunottamatta monia asiallisia kirjoittajiakin Mikkelistä löytyy. Tuonne game seven otteluketjun puolelle laitoinkin jo omat vuodatukseni.
Nyt on takki tyhjä ja päästetään Mikkeliläiset keskittymään TUTOn kaatoon.
Tuo on ihan totta ja vastineen niille voit lukea Jukureiden kausiketjusta. Taas tuli muistutus siitä, että Viikinkipaidat ei koskaan luovuta. Ei pitäisi fanienkaan, niin kauan kuin on pelejä on toivoa.
Ei todellakaan kannata luovuttaa kesken ei. Niin kauan pelataan kunnes on toisella neljä voittoa kasassa.
Muutenkin olen aina henk.koht. vihannut noita ennustuksia "kävelee toisen yli helppoon voittoon blaablaa", koska ei nämä tasoerot niin isoja ole, ettei lähes tulkoon mitä tahansa voisi tapahtua. Muutenkin varsinkin yksittäiseen jääkiekko-otteluun liittyy niin paljon "muuttujia", jotka näyttelee isoa roolia otteluiden lopputuloksista. Siksi kai tämä onkin niin hieno, vauhdikas ja ennalta arvaamaton laji.
EDIT:
Piti vielä lisätä, että toivottavasti kohdataan Jukurit vielä jonain päivänä tuolla Liigan puolella! Eli lykkyä tykö - nousette nyt sitten kentällä tai tekin kabinetissa :D tuo ensimmäinen vaihtoehto lienee toivotumpi.