Puolivälierät 2009: Jokipojat-LeKi

  • 5 492
  • 27

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
En jaksa etsiä noita vieraskielisiä kirjaimia, tsori. Fügel? Fôgel? Fégel? Fagel on ihan hyvä nimi sulle. Sitäpaitsi se on Ideapark, ja kyllähän Lempäälässä näkyi ko. kauppakeskittymältä ihan vahva panos, mainoksia näytti olevan hallissa.

Å on suomalainen kirjain siinä missä muutkin. Sen sijaan Venäjä ei taida olla virallinen kieli tässä maassa?

Saa nyt nähdä kuinka pitkäksi nämä jäljellä olevat sarjat venyvät. Toivotaan että menee viiteen matsiin.
 

Riffsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punamustat, Keltamustat, mitä näitä nyt on.
...Sen sijaan Venäjä ei taida olla virallinen kieli tässä maassa?.

Ei taida ei, arvån Flygel, tuskin venäjää täällä ån puhuttukaan, ainakaan virallisesti. SPR:n kierrätyskeskuksessa taitaa olla kyltit sekä suomeksi että venäjäksi, joka sinällään on ihan ymmärrettävää (kyllä, olen käynyt katselemassa).Nyt vielä ninamikkoset ja natsikortti kehiin (viitaten Joensuun vilkkaaseen ulkomaalaistaustaisten ihmisten kohteluun 90 -luvun alkupuolella).

Jos tulevaisuudessa ottelusarjat venyy 5 otteluun, niin veikkaan sen olevan Jokipoikien etu. Sen verran kovaa on jätkät treenanneet ja kuntopohja on todella kova. LeKi -sarjassakin tämän huomasi.

Edelleen, ihan sama kuka tulee vastaan. Tämän päivän esitysten perusteella keväällä voi mahdollisesti muhia yllätys.

Tervetuloa Mehtimäelle. Vieraille luvassa loma-aktiviteetteja.
 
Viimeksi muokattu:

jukkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Tottakai mua kiinnostaa kuka sieltä tulee mahdollisissa välierissä vastaan. Se että sä näytät vetävän jokaisesta pienestä heitosta herneet, on lähinnä hauskaa. Hyvä puolustaja Sellars toki on, sitä ei voi kieltää.

En minä ole vetänyt herneitä mistään, kunhan kommentoin. Tästä paristahan tosin teille ei välierävastus tule. Finaali- tai pronssimatsiin on mahikset.

Mutta itse sarja meni aika odotetusti Jokipojille, tosin yleinen odotus taisi olla ettei mene ihan kolme-muna... Mutta vaikean alun jälkeen hienosti LeKi nollille sekä vieraissa että omissa. Ore oli hyvä, mutta erityismaininta uhrautuvalle puolustukselle. Ei paljon mustelmia säästelty kun kiekon eteen heittäytyivät!

KIITOS JOKIPO!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös