Sun ei onneks tarvii sitä kuunnella tällä kaudella, joten mee unille
Jos ei sulla ole mitään asiaa, niin olisitko vaan yksinkertaisesti hiljaa? Antisi keskustelulle on sama (lainatakseni alkuperäistä kysyjää), kuin Yle FST:n anti suomenkielisille.
Sun ei onneks tarvii sitä kuunnella tällä kaudella, joten mee unille
Moi. Vaikka jo otteluketjufoorumilla aiheesta avauduinkin, niin tulen aukomaan päätäni tähänkin ketjuun pettymysjuovuspäissäni, koska vastaus (sisäpiiriläiseltä) kiinnostaa minua kuin Yle FST:n ohjelmistotarjonta;
Luuleeko tämä Jypsykän sambaryhmä oikeasti olevansa jotenkin cool, vai onko tää joku pidemmän luokan prosessiksi kaavailtu ironiavitsi koko valtakunnan hauskuuttamiseksi? Itse ainakin nauroin, joten mission completed.
Jos ei sulla ole mitään asiaa, niin olisitko vaan yksinkertaisesti hiljaa? Antisi keskustelulle on sama (lainatakseni alkuperäistä kysyjää), kuin Yle FST:n anti suomenkielisille.
Aah, sambarumputamburiinisooloa korvilleni.Sun ei onneks tarvii sitä kuunnella tällä kaudella, joten mee unille
Ai yhtä paljon asiaa kuin tällä pelikaani -fanilla, jonka oma ottelusarja käydään käsittääkseni Kärppiä vastaan, eikä ne rummut silloin kosketa häntä mitenkään?!
Ai yhtä paljon asiaa kuin tällä pelikaani -fanilla, jonka oma ottelusarja käydään käsittääkseni Kärppiä vastaan, eikä ne rummut silloin kosketa häntä mitenkään?!
Sami hankki Dixonille ylimitoitetun pelirangaistuksen ja palasi heti jatkossa kentälle ja sai siitä päälleen sontaan kuten Uusitalo avausottelussa. Ei näyttänyt loukkaantuvan tilanteensa mustelmaa pahemmin ja pelaa ihan varmasti jatkossa. Yleisö antoin suosiotaan Samin poistuessa juuri siksi että selvästi pojan rohkeus ei riittänyt vaan itse halusi pois Ässien ja yleisön hampaista. Turha puhetta telomisesta ja muusta.
Huolimatta siitä, että tässä sarjassa ei hänen fanittamansa joukkue pelaakaan, niin kukaan ei ole kieltänyt esittämästä kysymyksiä, eikös? Mistä tiedät, vaikka olisikin katsonut Ässät-JYP?
Älä ota heti itseesi, jos joku esittää kritiikkiä joukkueestasi tai joukkueen faneista/faniryhmästä. Itsekin olisin halunnut kuulla vastauksen kysymykseen, mutta tarjosit tilalle vain suomeksi sanottuna pelkkää provopaskaa.
Todella tasokas juttu. "Dixon ajoi korkea maila edellä Vatasen päälle" Sami on siis lähestulkoon teurastettu Porissa. Normaali kiekontavoittelu tilannekin on käännetty teilaukseksi. Huvittavaa tekstiä.
Kerro nyt, kuinka Vatanen oli päättämässä Dixonin tuomiosta? Silmäkulma auki, jota näytettiin tuomarille, jonka jälkeen koppiin tikattavaksi. Jalka vääntyi Savinaisen kanssa taistellessa, tuskin siitä mustelmaa tulee. Samikin lisäksi 3 vuoden käsillehakkaamisen jälkeen luultavasti kestää sen verran, ettei tarvitse jääpussia mustelman takia.
Surullista yleisöltä, että oli iloinen vastustajajoukkueen pelaajan loukkaantumisesta. Tunnekohussa sitä tulee tosin tehtyä varmasti kaikenlaista, itsekin myönnän huutaneeni kerran tai kahdesti Uusitalolle ensimmäisessä pelissä. Tosin minä sentään pelin jälkeen myönsin olleeni väärässä ja hyväksyin tuomarien toiminnan.
Yhteenveto koko ketjusta: JYP on harmaa, eikä kiinnosta, silti jatkoon.
Oma veikkaukseni on, että Ässät ei kyllä kahta voittoa tässä sarjassa ota. En todellakaan ymmärrä, miten jotkut tätä asetelmaa pelkäävät. Ässillä ei ole mitään asiaa välieriin, ei siis mitään. Paras seitsemästä sarja on loistava.
Edit. Tuomas Heikkilän ripuleista olen sanonut jo aiemminkin, että kaverilla näkyy olevan kilpailu menossa Suomen surkeimman jääkiekko"toimittajan" tittelistä. Muut kisaajat ovat Petteri Sihvonen ja Esko Seppänen. Tuomas siirtyi tuolla tämäniltaisella ulostuksellaan nyt piikkipaikalle! Mahtavaa työtä, Tumppi!
Minun silmissäni JYP:n kiekko on edelleen hvm. Ottakaa vaikka tämä sitten poraamisena, mutta kyl tää aika lailla vituttaa taas pudota, vaikka kausi vasta pääsi tosipeleihin
En ota varsinaisena poraamisena vaan lähinnä suurena vitutuksena kun oma suosikkijoukkue putoaa jatkosta. Sen kuuluukin vituttaa. Jos ei vituttaisi, mä olisin suoraan sanottuna huolestunut. Silti, anteeksi ei pyydetä että sinua ja varmaan monta muutakin Ässien kannattajaa vituttaa. Se on vain pelin henki tässä vaiheessa, että toinen joukkue ja kyseisen joukkueen fanit joutuvat pettymään.Minun silmissäni JYP:n kiekko on edelleen hvm. Ottakaa vaikka tämä sitten poraamisena, mutta kyl tää aika lailla vituttaa taas pudota, vaikka kausi vasta pääsi tosipeleihin