jamppa1919
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ♠Ässät♠
Missäs tilanteessa Santavuori loukkaantui?
Olisko tullut Yetmanin laukasusta kiekko käteen?
Missäs tilanteessa Santavuori loukkaantui?
YLE:n uutisessa luki
"Santavuori oli tilanteessa maskimiehenä ja sai ylivoimalla viivamiehenä pelanneen Patrick Yetmanin laukauksen käteensä. Santavuori jäi loukkaantumisensa jälkeen vielä hetkeksi kentälle, mutta jätti lopulta kaukalon, eikä palannut enää tositoimiin."
Oli miten oli, lienee aiheellista joka tapauksessa kostaa tämä telomalla vaikka öhmani tai joku muu, vaikka Riku Rikas, eikun Ville Varakas. Kultapotta ei ainakaan osaa kunnioittaa vastustajaa, vaan surutta kohnottaa maila ojossa joka välissä.
Vastauksena ensimmäiseen kysymykseesi, teki se Kudroc eilen ainakin voittomaalin. En vaan olisi uskonut että se ottaa noin koville siellä esbossa.
Oli miten oli, lienee aiheellista joka tapauksessa kostaa tämä telomalla vaikka öhmani tai joku muu, vaikka Riku Rikas, eikun Ville Varakas. Kultapotta ei ainakaan osaa kunnioittaa vastustajaa, vaan surutta kohnottaa maila ojossa joka välissä.
Niih, nyt puhuttiin kuolevista joutsenista... Eli filmaamisesta? Ju nou? Lue se minun lainaama teksti, niin tajuat, ehkä. Tuntuu olevan joku tämän kauden teema, että isot miehet kaatuilevat koomisesti. Ensin Snopek ja nyt Kudroc..
Riku Rikas, eikun Ville Varakas. Kultapotta ei ainakaan osaa kunnioittaa vastustajaa, vaan surutta kohnottaa maila ojossa joka välissä.
Mulle ei kyllä aukene miten tolla lopun pelleilyllä saa henkistä yliotetta?
Huhtalakin kommentoi ettei edes muista Bluesissa pelaavien pelaajien nimiä, eli kaverit ovat Hotsin mielestä nobodyja. (tekee muuten varmasti hyvää nuo kommentit tulevien joukkuetoverien saannille :D) Tämän kaltaiset kommentetit taas purevat minun mielestäni hyvin ja ärsyttää entisestään Blegiläisiä. Kyllä se kuuluisa henkinen yliote on tällä hetkellä Ässillä.
Huhtalakin kommentoi ettei edes muista Bluesissa pelaavien pelaajien nimiä, eli kaverit ovat Hotsin mielestä nobodyja. (tekee muuten varmasti hyvää nuo kommentit tulevien joukkuetoverien saannille :D)
Mikä vitun kuuluisa henkinen yliote?! Voitot on 1-3 ja väität että henkinen yliote on siirtynyt Ässille!?
Jos Ässien pelaajat uskovat taas itseensä ja Blegin pojat taas eivät usko itseensä. Jos Blegin pojat uskoisivat itseensä niin eihän ne olisi nahistelleet viime pelin lopussa. Miksi he siis yrittäisivät saada henkistä yliotetta tappelemalla, jos se kerran heillä jo on?
No, luulen että saa oikeastaan ihan hyvin kavereita noilla kommenteilla espoolaisista, jos tänne päätyy. Kumpikin porukka ymmärtää pelin hengen, niin sopiva vittuilu ymmärretään taatusti molemmissa porukoissa.
En usko johonkin ottelusta toiseen siirtyvään momentumiin playoffeissa.
En usko johonkin ottelusta toiseen siirtyvään momentumiin playoffeissa.
Jerelle pusu ja haleja, hienon miehen siitä tekisi taito taklata kädet alhaalla. Arvostan kuitenkin sitkeyttä nousta takaisin sieltä, mistä tuli.