Puolivälieräsarja 2004-2005 Jokerit - Ilves

  • 33 907
  • 222

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Tuossa Jatkoajan Jokerit-Ilves ennakossa oleva Metron ja Thomaksen yhteiskuva on muuten harvinaisen upeaa katseltavaa ja sopii hyvin odottelevaan fiilikseen: Arpiset, kovia taisteluja käyneet veteraanit vetävät vähän henkeä ja valmistautuvat ratkaisevalle sotaretkelle.

Kättä lippaan Eetu Huismanille, jos hän on tuon kuvan ottaja.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Cannibal:

Olet siis nähnyt tällä kaudella muutaman Metropolitin ottelun, ja et julista häntä ainoastaan yksiselitteisesti tämän runkosarjan parhaaksi kenttäpelaajaksi vaan myös liigan kaikkien aikojen parhaaksi kenttäpelaajaksi. Noh noh, niin loistava pelaaja kuin Metro toki onkin.


Ihmettelen myös suuresti halveksivaa ja uskomattoman ylimielistä suhtautumistasi "suureen yleisöön". Tutkisit lopullisen listan lisäksi edes, keiden kirjoittajien näppäimistöiltä arvioita on linkittämääni viestiketjuun tullut, ennen kuin alat aggressiivisesti jutella pikkupojista räpläämässä tekstareitaan.

Mielestäni (kiinnitä huomiota edelliseen sanavalintaan; asian absoluuttinen suuntaan tai toiseen todistaminen on mahdotonta, vaikka puolestasi faktoina väitteitä lateletkin) Metro ei ole tällä kaudella ollut fantastista Patrik Stefania ainakaan parempi. Lukemattomien paikan päällä tai TV:stä nähtyjen otteluiden otannalla, raporttien ja tilastojen perusteella sekä useiden arvostamieni, eri joukkueita kannattavien kirjoittajien vahvistamana oma valintani runkosarjan parhaaksi kenttäpelaajaksi oli helppo. Ikään suhteutettuja NHL-otteluiden määriä, varausnumeroita sun muita en jaksa edes ottaa keskusteluun, koska ne eivät luonnollisesti merkitse tämän runkosarjan kannalta mitään, ja luultavasti tyrmäisit niiden painoarvon välittömästi. Toisaalta ne saattaisivat herättää kysymyksen NHL:stä, jossa huippupalkkaa nauttivia ammattilaisia napataan ykköskierroksen ykkösvarauksina sekä hankitaan joukkueisiin tai vaihtoehtoisesti passitetaan farmiin/Eurooppaan kaiketi pikkupoikien tekstarien perusteella.


Mitkään näkemykset tai SM-liigan piste/peli-tilastot eivät tietty yhdessäkään, kuten sanottua, todista sinänsä yhtikäs mitään. Ja siitähän kenkäni puristikin: On jokseenkin puusilmäistä julistaa faktana kenenkään ylivertaisuutta tällä kaudella saati kaikkina aikoina, jos perustelut ovat hyvin pitkälti "minä olen oikeassa ja kaikki muut väärässä ja tilastot eivät ainakaan mitään merkitse" -tasoa (kärjistys). Erot olivat pieniä, paljolti makuasioista kumpuavia eivätkä ainakaan suuntaan tai toiseen kiistattomia. Itse valitsin Stefanin, koska sille löytyi runkosarjan osalta huomattavasti enemmän perusteita. Tulevassa pudotuspelisarjassa voi tahti olla tietenkin toinen.

Mutta joo, mielipiteitä vainen, niin kuin kirjoitit. Eiväköhän kannat tulleet mokomassa asiassa selviksi puolin ja toisin.



Ranger
 
Viimeksi muokattu:

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tähän voisi kirjoittaa pitkät pätkät sitä tyypillistä kitinää "ei Ilves kuitenkaan pärjää koska a) ne on huonoja b) Jokerit on parempia c) Jortikka on ilkeä d) Curre joutuu putkaan e) Thomas ei päästä yhtään maalia ja Ilveksen ykkösketjusta ei ole mihinkään f) Helenius on ruma g) ...muutenkaan mistään mitään tuu jne."

Paljon mahdollista että pahkaan tulee ja kunnolla, mutta jätkät hei, ei me vielä olla hävitty tätä peliä. Mä olen sitä mieltä että jos Ilves on huono, Jokerit on vielä huonompi, Jortikka joutuu putkaan, Curre huijaa Ruotsin poliisia (varmaan tosi vaikeaa), Vesku ei päästä yhtään maalia ja Jokereiden ykköskenttä on sysipaska, Helenius tekee 4 maalia eikä mistään edelleenkään tule mitään. Ilves menee jatkoon voitoin 4-2. Hajotkaa kesäloma-aamuihinne.
 

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Kylläpäs tämä nyt nostattaa kunnon kinaa tyyliin "mun isä hakkaa sun isän". Tilanne on 0 - 0 toistaiseksi ja kukaan ei ole vielä ratkaissut/ mokannut mitään. Pelkästään pelaajabudjettien perusteella tässä kisassa ei ole kuin yksi suosikki, jolle kaikki lähtökohdat aiheuttavat kovat paineet. Jos he kestävät tämän paineen, niin meille jää pelkkä statistin rooli. Isojen kiusaajan rooli jää meille ja siitä täytynee ottaa kaikki ilo irti.
 

Steve86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä sarjassa ensimmäinen peli on erittäin tärkeä. Jos ilves pystyy voittamaan perjantaina, pystyy se voittamaan myös sunnuntaina. Täpötäydessä Hakametsässä tulee olemaan huikea fiilis.

Tinke herää eloon aina pleijareissa...
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti sivurauta
Isojen kiusaajan rooli jää meille ja siitä täytynee ottaa kaikki ilo irti.

Älkää nyt säälikö itseänne. Pikkuinen Ilves haastaa ison Jokerin. Menkää Mestikseen jos olette tossa roolissa.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelit muna-muna eikä vanhoilla meriiteillä mitään arvoa. Siitä lähdetään, mutta silti asetelmat ovat vahvasti Jokereiden puolella. Ainoat "niin mutta" -tekijät ovat mielestäni:

Jokerit on pelannut tähän saakka materiaalinsa täydellisesti hyödyntäen. Maksimaalisesti. Ilveksessä sen sijaan on paljon uinuvaa potentiaalia, jota ei ole nähty kuin väläyksittäin. Tämä koskee siis ykkösketjun ulkopuolisia herroja. Jos kakkosen ja kolmosen taso nousee sinne mihin miehet kykenevät, on turha vedota runkosarjan suorituksiin. Tässä asiassa Tinke on täysin oikeassa. Nyt tarvitaan Rajamäen Ekin kaltaisia tsemppariesityksiä.

Jokerit aloitti ilmeisesti kuntorääkin pleijareita varten jo hyvissä ajoin runkosarjan lopun lähestyessä. Sen vuoksi suoritustaso laski melko selvästi. Onnistuuko tämä kuntopiikin tavoittelu ajoituksessaan? Onko Ilveksen vastaansa saava joukkue palautunut, vai oliko tähtäin vasta mitalipeleissä? Jos Ilves saa huomenna vastaan vielä palautuvan pakan, mitä vain voi tapahtua.

Toskalan myötä Ilves ei ole aivan sama kuin runkosarjassa.

Siinäpä ne minun mielestäni. Jokerilihakin tummuu kun sitä nuijitaan. Metroa voi yrittää pelata ulos. Thomasin hermojen pitävyyttä pitää testata muutenkin kuin satamäärin laukomalla. Ensimmäisen pelin voittaminen tarkoittaa kotiedun nappaamista.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin

Ranger: Onhan tuo toki kova väite sanoa, että kaikkien aikojen paras, eikä mulla mitään kaiken kattavia tilastoja sen tueksi olekaan. Jos joku haluaa nähdä asiat toisella tavalla, en voi sanoa, että hän olisi väärässä....mutta itse perustan väittämäni omiin silmiini, koska en edelleenkään ole henkilökohtaisesti elämäni aikana koskaan nähnyt liigassa mitään sellaista, mitä olen Gleniltä nähnyt. Siksi se on niin erikoista ja ainutlaatuista. Kyllä mä olen niitä pelejä tälläkin kaudella Jokereilta nähnyt enemmän kuin muutaman. Tai itse asiassa olen nähnyt samanlaista dominointia videolta, mutta en livenä. Videolta sitä on esittänyt Mario Lemieux. Mutta en vertaa tietenkään näitä kahta, toinen dominoi eri liigassa.

No mutta ei siinä mitään. Glen on vain tehnyt otteillaan lähtemättömän vaikutuksen minuun henkilökohtaisesti. Kohtahan se nähdään kuka dominoi ja kuka ei kun kovat pelit alkavat. Jussi sais kyllä kaivaa taskustaan lantteja ja draftata Glenin ens kaudeksi...
 

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Viestin lähetti Jokeri
Älkää nyt säälikö itseänne. Pikkuinen Ilves haastaa ison Jokerin. Menkää Mestikseen jos olette tossa roolissa.

Anteeksi blondiuteni jos luulin Ilveksen olevan heikommassa asemassa. Mahtavaa kun meidän väki on 2,5 kertaa pienemmällä pelaajabudjetilla kasannut yhtä hyvän joukkueen kuin Jokerit ja pääsemmekin hyvistä asetelmista eteenpäin. Voihan se tietysti olla, että pääkaupunkiseudun työvoima on sen verran kalliimpaa kuin täällä.... taikka sitten se on vain tyhmää maksaa liikaa.

Ilmeisesti olen liian realisti ottamaan osaa mihinkään tämän palstan peliaiheeseen keskusteluun, mutta ehkä senkin saa sillä anteeksi kun tunnustaa olevansa maalta kotoisin?
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Niin

Viestin lähetti Cannibal
Glen on vain tehnyt otteillaan lähtemättömän vaikutuksen minuun henkilökohtaisesti. Kohtahan se nähdään kuka dominoi ja kuka ei kun kovat pelit alkavat.

Vertailu näiden kahden pelaajan välillä on jossain määrin vaikeaa, kun pelityylit eivät ole yhtenevät. Metropolit on ainakin näkemissäni peleissä loistanut pääosin offensiivisena pelurina, kun taas Stefan on enemmänkin kokonaisvaltainen molempien päiden paketti ilman varsinaisia heikkouksia. Pelaajat ovat siis hieman eri kategoriassa ja erilaiset ketjukaverit, pelityyli ym. vaikeuttavat vertailua. SM-liigahistorian parhaimmistoon kuuluvia pelureita ovat kumpikin. Vastaava vertailu voitaisiin käydä esim. Sakicin ja Forsbergin välillä ilman oikeaa tai väärää vastausta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Niin

Viestin lähetti Cannibal
Ranger: Onhan tuo toki kova väite sanoa, että kaikkien aikojen paras, eikä mulla mitään kaiken kattavia tilastoja sen tueksi olekaan. Jos joku haluaa nähdä asiat toisella tavalla, en voi sanoa, että hän olisi väärässä....mutta itse perustan väittämäni omiin silmiini, koska en edelleenkään ole henkilökohtaisesti elämäni aikana koskaan nähnyt liigassa mitään sellaista, mitä olen Gleniltä nähnyt. Siksi se on niin erikoista ja ainutlaatuista. Kyllä mä olen niitä pelejä tälläkin kaudella Jokereilta nähnyt enemmän kuin muutaman. Tai itse asiassa olen nähnyt samanlaista dominointia videolta, mutta en livenä. Videolta sitä on esittänyt Mario Lemieux. Mutta en vertaa tietenkään näitä kahta, toinen dominoi eri liigassa.


Super-Mario vaan teki sen sata pistettä enemmän kuin seuraava eli hän teki myös tilastollisesti kovaa tulosta.
Metron saldot eivät mitään ihmeellisiä ole eli ei edes piste per peli tällä kaudella.
 

Kaivanto

Jäsen
Re: Re: Niin

Viestin lähetti Raymond Pearl
Metropolit on ainakin näkemissäni peleissä loistanut pääosin offensiivisena pelurina, kun taas Stefan on enemmänkin kokonaisvaltainen molempien päiden paketti ilman varsinaisia heikkouksia.

Kyllähän Stefan on yleiseen tasoonsa nähden suorastaan heikko aloittaja eikä laukauskaan ole mitenkään erikoinen. Muuten kyllä todella huikean kokonaisvaltainen pelaaja.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Aika jännä tämä Immosen kommentti siitä spekulaatiosta, että pelaako Metro vai ei:

– Me emme voi olla Metron joukkue. Jos Metropolit otetaan pois, meidän täytyy silti pystyä pelaamaan. Jos emme pysty, emme ole joukkue, emmekä ansaitse jatkopaikkaa, Immonen jyrisee.

Olisiko ne Martikaisen jutut oleet sittenkin totta? Tuon kommentin perusteella on vähintääkin epäselvää pystyykö Metro pelaamaan.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Owen
Aika jännä tämä Immosen kommentti siitä spekulaatiosta, että pelaako Metro vai ei:

– Me emme voi olla Metron joukkue. Jos Metropolit otetaan pois, meidän täytyy silti pystyä pelaamaan. Jos emme pysty, emme ole joukkue, emmekä ansaitse jatkopaikkaa, Immonen jyrisee.

Olisiko ne Martikaisen jutut oleet sittenkin totta? Tuon kommentin perusteella on vähintääkin epäselvää pystyykö Metro pelaamaan.

Eiköhän tuolla herätellä muita pelaajia, että he tajuavat kantaa vastuunsa pelasi Metro tai ei. Ihan sama pelaako Metro tai ei, jos muut äijät velttoperseilevät matsit.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Metropolit ja kuinka se kesytetään =)

Kyllä ne kaikkea pohtii. Hienosti on jatkoaika pohtinut Jokereiden ylivoiman syvimmän olemuksen. "Metropolit pitää kiekkoa maalivahdista katsottuna oikeassa laidassa, toinen laitahyökkääjä Toni Dahlman (tai Tomek Valtonen) tekee tilaa neliön keskellä ja Marko Jantunen tarjoaa vapaan syöttösuunnan kaukalon päätyyn. Puolustajista Sami Lepistö pelaa lähellä Metropolitia ja pyrkii suoriin laukauksiin tämän syötöistä, tai pelaa kiekon takaisin maestrolle. Toinen puolustaja Kari Martikainen pitää vastustajan neliön valppaana heikon puolen nousuillaan."

Mitä me nyt tehdään? Kuviot on paljastettu =)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Owen
Aika jännä tämä Immosen kommentti siitä spekulaatiosta, että pelaako Metro vai ei:

– Me emme voi olla Metron joukkue. Jos Metropolit otetaan pois, meidän täytyy silti pystyä pelaamaan. Jos emme pysty, emme ole joukkue, emmekä ansaitse jatkopaikkaa, Immonen jyrisee.

Olisiko ne Martikaisen jutut oleet sittenkin totta? Tuon kommentin perusteella on vähintääkin epäselvää pystyykö Metro pelaamaan.

Kuitenkin aiemmin jutussa kerrottiin Metron olevan pelikunnossa ja pelaavan Jantusen ja tod.näk. Dahlmanin keskellä. No, huomennahan se nähdään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Owen
Aika jännä tämä Immosen kommentti siitä spekulaatiosta, että pelaako Metro vai ei:

– Me emme voi olla Metron joukkue. Jos Metropolit otetaan pois, meidän täytyy silti pystyä pelaamaan. Jos emme pysty, emme ole joukkue, emmekä ansaitse jatkopaikkaa, Immonen jyrisee.

Olisiko ne Martikaisen jutut oleet sittenkin totta? Tuon kommentin perusteella on vähintääkin epäselvää pystyykö Metro pelaamaan.

Tuo on taas sitä teidän leirin tietoista väärin lukemista. Eli ainakin itse luen tuon siten että Wade puhuu Metron pois pelaamisesta varjostamalla ja silloinkin kun vastustaja pistää Metron miesvartiointiin on Jokereista löydyttävä ratkaisijoita ja laajuutta, Jokerit ei voi eikä saa nojata vain Metropolitin henkilökohtaiseen panokseen vaan koko joukkueen on pystyttävä tukemaan toisiaan.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On vaikea arvioida voittaako Jokerit tämän ottelusarjan 4-0, 4-1, 4-2 tai 4-3. Uskon että Jokerit kuitenkin puolivälierät vie. Ilveksellä on puolustus paljon huonompi ja me ei onnistuta kaatamaan Jokereita Ilmalassa ainakaan enempää kuin kerran. Jokerit tulee voittamaan myös Hakametsässä muutamaan kertaan.

Toivottavasti olen väärässä mutta Jokerit on selkeääkin selkeämpi ennakkosuosikki. Jokereilla on leveämpi materiaali. Jokerit pelaa hyvää viisikkopeliä, jota on vaikea murtaa ainakaan kotikaukalossaan. Jokereilla on hyvä maalivahti. Jokereilla on paljon kokeneita playoff-pelaajia. Jokereilla toimii erikoistilanne pelaaminen paremmin niin kotona kuin vieraissakin.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Vielä loppukaneettina aiheesta Stefan vs. Metropolit

Molemmat näkyvät muuten olevan ehdolla Kultaisen kypärän saajaksi. Pelaajayhdistyshän jakaa Kultaisen kypärän pelaajalle, jonka muut liigapelaajat ovat äänestäneet runkosarjan parhaaksi, eli se on henkilökohtaisista palkinnoista kaiketi arvostetuin. Muut ehdokkaat ovat Thomas ja Saarela.


Henkilökohtaisesti annan erittäin paljon arvoa pelaajien yhteiselle mielipiteelle, hehän sentään henkilökohtaisesti pelaavat ko. herrojen kanssa illasta toiseen, joten pidän tätä palkintoa yksittäisistä kriteereistä ehdottomasti painavimpana. Kultaista kypärää ei voi saada sattumalta, ja jos pelaajat(kin) pitävät Metroa näistä kahdesta arvokkaampana runkosarjapelaajana, he perustavat näkemyksensä johonkin, joka minulta on mennyt ohi. Heidän ajatuksiaan lienee kuitenkin uskominen.

Niin tai näin, eiköhän Thomakselle mene tämäkin pysti.



Ranger
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Vielä loppukaneettina aiheesta Stefan vs. Metropolit

Viestin lähetti ranger



Henkilökohtaisesti annan erittäin paljon arvoa pelaajien yhteiselle mielipiteelle, hehän sentään henkilökohtaisesti pelaavat ko. herrojen kanssa illasta toiseen, joten pidän tätä palkintoa yksittäisistä kriteereistä ehdottomasti painavimpana. Kultaista kypärää ei voi saada sattumalta, ja jos pelaajat(kin) pitävät Metroa näistä kahdesta arvokkaampana runkosarjapelaajana, he perustavat näkemyksensä johonkin, joka minulta on mennyt ohi. Heidän näkemystään lienee kuitenkin uskominen.

Minä taas en tätä pidä mielettömän hyvänä mittarina siitä syystä, että pelaajat tuppaavat äänestyksissään suosimaan suomalaisia pelaajia kohtuuttomasti.


ITSE SARJASTA

Kyllä mun näkemys on se, että Jokereiden täytyy selvittää tämä aika helposti - siitäkin huolimatta, että kaverilla on supervitja. Ei se saa mitenkään kääntää neljää ottelua edukseen. Ipan materiaalia on joissain keskusteluissa jopa kehuttu luultua laajemmaksi, mutta kyllä se fakta on, että kakkosketju sieltä puuttuu kokonaan. Eikä liki kylmiltään laatikkoon hyppäävä veskari saa olla liian kova este meidän materiaalille, josta löytyy ratkaisijoita Ipaa reilummin ja varsinkin pakkipuolella.

Metropolit pelaa huomenna, ja nyt olisi äijän aika laittaa haisemaan Ilvestäkin vastaan. On kato ollu meinaan nääs vähä hilijasta Ipaa vastaan kuninkaan peli tällä kaudella.

Luultavasti Jokereilla alkaa varsinainen lentokeli vasta välierissä, jos tästä nyt mennään jatkoon. Kyllä Jorekin sen on laskenut niin, että kuukautta ei pysty olemaan kuntohuippu päällä, vaan pelin pitää parantua koko pleireiden ajan niin, että tossa parin viikon päästä ruvetaan olemaan aika lailla siinä, mitä pitääkin.

Nyt täytyy saada vain alusta saakka oma pelitapa kuntoon, niin tässä voidaan mennä tappiin saakka. Jorelle ja Metrolle mestaruus läksiäislahjaksi - näin toivon. Ei anneta yhden Ipan tulla vastaan.
 

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Huh, täytyy tähän todeta, että kyllä alkaa pikkuhiljaa jännitys nousemaan. Uskon nimittäin todella, että tästä parista tulee erittäin tasaväkinen ja tiukka vääntö. Ilveksen on kuitenkin onnistuttava täydellisesti Jokerit voittaakseen. Uskon kuitenkin vahvasti Ilveksen mahdollisuuksiin..

Toskalaan luotan 110%, joten tähän Ilves ei tulee kaatumaan. Ei sitten milleen. Tämä on se osa-alue, minkä vuoksi uskon vahvasti, että Ilveksen pelejä eivät Jokerit lopeta.

Ilveksen on onnistuttava puolustuspelissä loistavasti pystyäkseen kaatamaan Jokerit. Liikettä täytyy löytyä, muuten kesäloma alkaa nopeasti. Tällä osastolla Jokerit ovat vahvempi. Taitoa löytyy kyllä Ilveksenkin puolustuksesta riittämiin.

Hyökkäyspelissä Jokereilla on hieman leveämpi materiaali. Ilvekseltä löytyy kuitenkin tarvittava määrä taitoa, kovuutta ja kokemusta Narrien kaatoon. Itse odotan erityisesti tason-nostoa Turuselta (Pelasi tosin jo erittäin hyvin Ässiä vastaan), Pesoselta, Kaipaiselta ja Peltomaalta. Ilveksen ykkönen on jatkanee siitä mihin Ässiä vastaan jäi..

Luulen ottelusarjan päättyvän Ilveksen hyväksi lukemin 3-4.

Onkos muuten sunnuntaina Tampereelle tulossa paljon teitä Jokerifaneja?
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Shawshank
Onkos muuten Sunnuntaina Tampereelle tulossa paljon teitä Jokerifaneja?

Saas nähdä. Lauantaina olisi lähtenyt 3 dösällistä, mutta ottelun siirtymisen vuoksi peruuttamisia on tullut. Nämä peruuttamiset ovat olleet kuitenkin pääasiassa pakon sanelemia. Toivottavasti saataisiin kaksi dösällistä lähtemään, ja uskon niin.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Shawshank
Onkos muuten Sunnuntaina Tampereelle tulossa paljon teitä Jokerifaneja?
3-4 bussia, tuo pelipäivän vaihto lauantaista sunnuntaiksi hieman vähensi kysyntää. Mutta joka tapauksessa eiköhän siellä kunnon kilpalaulanta saada käyntiin :)
 

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Viestin lähetti Tuomas
3-4 bussia, tuo pelipäivän vaihto lauantaista sunnuntaiksi hieman vähensi kysyntää. Mutta joka tapauksessa eiköhän siellä kunnon kilpalaulanta saada käyntiin :)
Erittäin mukava kuulla. Arvelinkin vähän juuri tuota, että pelipäivän siirto sunnuntaille saattaa tietää peruutuksia.
Toivotaan kovaa, rehtiä ja äänekästä kannatusta kummankin joukkueen faneilta. Näistä otteluista pitää nauttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös