Viestin lähetti Jakub
Koivulle taas 2+10 päähän kohdistuvasta taklauksesta.EI VOI OLLA ENÄÄ SATTUMAA.Vaikka kuinka kunnioitan Sakua pelaajana ja näen hänet tämän hetken ja viimeisten 5 vuoden valovoimaisimpana suomalaiskiekkoilijana niin nyt on mitta täysi.
Minun puolestani nyt voidaan uhrata yksi mies vaikka koko loppu pleijareiksi kunhan Koivu saa sellaisen koulutuksen että tajuaa päähän kohdistuneiden taklausten vaarallisuuden.Hyväksyn aivan kaikki toimenpiteet ja mieluiten päähän,kiitos.
Itse olin paikanpäällä katsomassa ja voin kertoa, että tuosta taklauksesta oli vaarallisuus kaukana. Perustaklaus ja kyynärpää osui kypärään. Nämä päähän kohdistuneet taklaukset ovat kyllä ylimainostettuja juttuja. Ennen tuosta olisi saanut 2 minuuttia kyynärpäätaklauksesta ja se siitä! Kukaan ei olisi marissut asiasta.
Yleisön provosointi asiassa auttoi kyllä varmasti Favorinin toimintaan. Tosin täytyy sanoa, että on hyvä, että noita kyynärpää taklauksia otetaan pois "rajummin". Silti naurettavaa sinänsä tuo katsomon huutelu Koivulle, kun kyseessä oli perustaklaustilanne, jossa kyynärpää nousi korkeammalle kuin normaalisti. Koivu pelasi muuten hyvin siististi ja esitti hienoimman harhautuksenkin pelissä.
On se hienoa kun ihmiset alkavat kommentoimaan asioita, vaikka ei itse ole edes nähnyt tilanteita :S jatka samaa rataa jakub, muut haluavat varmasti kuulla sinun kertomuksesi tilanteen vaarallisuudesta kun kerran tiedät kaiken tilanteesta. Mahdoitkohan nähdä sitä lauantain taklaustakaan :D
Sekin vielä, että Hassinenkin sai saman rangaistuksen... Minulle ei ainakaan noussut yhtään verta päähän, vaan ajattelin vain, että simmosta sattuu, eikä siinä mitään. Sama sattui myös Sakulle.
Muutenkin ihmettelen suuresti takanani istuvia HPK faneja. He suorastaan haukkuivat Koivun lyttyyn sanoilla: "Täysi paska pelaaja ja en kyllä ymmärrä miksi on edes NHL:ään päässyt". Herran pieksut sentään, jos on tosiaan noin tyhmä sanoakseen noin, niin miksi pitää sanoa se muiden kuullen? Tiedän kyllä hyvin että Faku ei ole ollut niin vakuuttava mitä häneltä ollaan odotettu, mutta mitä siitä, ei kukaan voi sanoa NOIN hänestä :( Sehän tarkoittaa myös sitä, että hän on ollut aikaisemmin myös "huono". Nämä takana olijat kusivat varmasti hunajaa -95 sakun otteista MM-kaukalossa. Nyt he hunajan sijasta kusevat myrkkyä hänen päällensä.
Jotenkaan minä en kyllä henkilökohtaisesti KEHTAISI haukkua Koivua noin rajusti. Hänelle kuuluvat suurimmat kiitokset Suomen jääkiekon menestyksen puolesta!
Sainpahan vähän purnattua.
Ottelusta:
Mielestäni ottelun käännekohdaksi tuli tilanne, jossa Vahalahden (olisiko ollut vaha) lapa irtosi. Näin tuli paikka HPK:lle ja Hulk otti pakollisen jäähyn koukkaamalla HPK:n pelaajan loistavasta maalipaikasta. Sen jälkeen HPK vei, ja TPS ei päässyt peliin enää ollenkaan mukaan. Sitä ennen TPS kyllä pelasi paremmin kuin osasin edes odottaa.
1. erä: HPK:n. Sai painostettua erän loppuvaiheilla tilanteita tepsukoiden maalille.
2. erä: TPS:n hallintaa, oikeastaan koko erä.
3. erä: HPK sai hurmion päälle lopussa aikaisemman selitetyn "käännekohdan" jälkeen.