Puolivälieräpari: Sport-KooKoo

  • 46 205
  • 591
Tila
Viestiketju on suljettu.

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kouvolan Sanomien otteluennakko löytyy täältä:

Jukurit jahtaa neljättä & KooKoo vieraissa tehokkaampi:
http://www.kouvolansanomat.fi/arkisto/vanhat/2004/03/10/index.html

Taktikoimme kotiedun Sportille, koska kotipeleissämme meillä on ollut hirveän raskasta. Kahden edellisen kauden kakkospaikan jälkeen runkosarjan viidenteen sijaan ei kuitenkaan voi olla tyytyväinen, muistuttaa KooKoon käskyttäjä Reijo Mansikka.

Tarinassa on totta ainakin se, että KooKoo menestyy vieraissa. Joukkue sai kotiotteluistaan kokoon vähäiset 27 pistettä, mutta yhtenä sarjan parhaista vierasjoukkueista matkapeleistään vain pisteen vähemmän eli 26.

- Se oli KooKoolta hyvä veto, koska emme ole tehneet heitä vastaan Vaasassa tällä kaudella maaliakaan, hyväksyy Mansikan puheet pudotuspeliryhmien ainoa kesken kauden tehtäväänsä tullut valmentaja, Sportin Mikko Manner.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Viestin lähetti Ice Hockey
Olenko mä sanonu, että KooKoon tän kauden pelit ovat olleet hyviä!!!! Suorastaan vaan v*tuttaa toi "Fordelin" ja "hescun" itkemiset "voi ku KooKoo on pelannu surkeasti", "voi kyllä nyt tappio tulee". Jääkää pois hallista jos ette usko KooKoon voittoon! Ei sinne oo pakko tulla!

Järkevällä kritiikillä ja itkemisellä on lienee iso ero. Minun mielestä ukot puhuvat asiaa. Pakkohan sitä ei ole, mutta onhan noita pelejä jo yli 10v tuijotettu, eiköhän se jatku tulevaisuudessakin. Mielestäni on vain ihan täysin oikeutettua kausikorttilaisena esittää järkevää kritiikkiä, sama pätee kaikkiin jotka lipun ostaa.

On tietty aina niin helppo vain todeta pelien jälkeen: "Go on KooKoo", "Hyvä tsemppi" tai vastaavaa, mutta parempi on että joukkueen otteista keskustellaan puolin ja toisin.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti Strawberry


Seuraa häntä: Jari Raattama (#9) on pakiston nestori. Kokenut ja rutinoitunut puolustaja on joukkueen peruspilari. Mestistä ja edesmennyttä I-divisioonaa mies on tahkonnut jo SaiPan riveissä kaudella 95-96. Myös Pelicans on monen vuoden ajan nauttinut miehen palveluksista. Erittäin varma ja tasainen suorittaja.

Tuo on ehkä paksuinta jöötiä, mitä olen vähään aikaan nähnyt kerrottavan jostain jääkiekkopelaajasta. Etenkin kun tässä puhutaan kokeneesta, mutta ah niin huonosta ja epävarmasta pelaajasta kuin Jari "Jallu" Raattamasta. Joo seuratkaa vaan, kun Raattamaa viedään omassapäässä kuin pässiä narussa. Hartain toiveeni on, että Jallu ei tötöilisi tätä sarjaa Sportille, mutta jos KooKoo sattuisi tippumaan, niin toivottavasti seurajohdossa tajuttaisiin, että niinkauan kuin Jallu pelaa KooKoo ei voita mestaruuksia.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti teroz
Järkevällä kritiikillä ja itkemisellä on lienee iso ero. Minun mielestä ukot puhuvat asiaa. Pakkohan sitä ei ole, mutta onhan noita pelejä jo yli 10v tuijotettu, eiköhän se jatku tulevaisuudessakin. Mielestäni on vain ihan täysin oikeutettua kausikorttilaisena esittää järkevää kritiikkiä, sama pätee kaikkiin jotka lipun ostaa.

On tietty aina niin helppo vain todeta pelien jälkeen: "Go on KooKoo", "Hyvä tsemppi" tai vastaavaa, mutta parempi on että joukkueen otteista keskustellaan puolin ja toisin.

Niin mut minkä takia pelistä ei löydy MITÄÄN positiivista. Aina ajatellaan negatiivisesti KooKoon otteista. Huomaahan sen nyt Hermestä ja Jukureita vastaan et KooKoolla on muutenkin heikompi materiaali ku näillä. Ne kolme maalia oli iso virhe puolustukselta Hermes pelistä. ja harmittaahan se ku tappio tulee, vielä kun tärkeästä kotiedusta taistellaan, mutta odotitteko te, että KooKoo on koko kauden ajan kärjessä?

No joo nyt voi sanoa, että odotettiin vähän parempia otteita ja maaleja olisi pitänyt saada lisää. Joo no alkukausi oli mikä oli. Turha tuomita kuitenkaan KooKoota jo lähes varmaksi kesälomalle lähtijäksi etenkään kun ei yhtään peliä ole vielä pleijjareista pelattu. Huomisen jälkeen ollaan jo vähän viisaampia, siitä mihin KooKoo pystyy Sportin kaadossa.

Ja kyllä mielipiteitä saa esittää, mutta onko KooKoon peli niin surkeaa mielestännä, että noutaja tulee jo ekalla kierroksella? Omasta mielestäni KooKoolla on hyvät mahdollisuudet kaataa Sport tässä ottelusarjassa.
 

MyPa

Jäsen
"Ice Hockey" kirjoittaa täyttä asiaa.
Täytyy muistaa, että KooKoo koki keväällä todella suuren nuorennusleikkauksen ja vaihtuvuus KooKoossa oli selkeästi suurin kaikkiin kärkiryhmiin verrattuuna.

Mielestä KooKoo on pelannut jopa odotuksia paremmin ainakin jos mitataan pisteiden valossa ja sarjasijoituksen myötä tilannetta.

Sport oli ennen sarjan alkua sarjan suursuosikki ja sitä se on eittämättä myös KooKoota vastaan. En nyt kuitenkaan näkisi, että KooKoo olisi kokonaan vailla mahdollisuuksia ja melko varma olen, ettei Sport hoitele KooKoota kuitenkaan suoraan voiton 3-0.

Vielä näistä negatiivisten asioiden kirjoittajista. Myönnän, että KooKoon esitys Hermestä vastaan oli surkeaa katsottavaa mutta toisaalta vastaavasti KooKoo pelasi hyvää peliä Mikkelissä ja sitä ennenkin monta hyvää peliä. Ei voida olettaa, että noinkin kokematon ja nuori joukkue kuin KooKoo pystyisi pelaamaan samalla tasolla ottelusta toiseen.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Viestin lähetti KPL
Hartain toiveeni on, että Jallu ei tötöilisi tätä sarjaa Sportille, mutta jos KooKoo sattuisi tippumaan, niin toivottavasti seurajohdossa tajuttaisiin, että niinkauan kuin Jallu pelaa KooKoo ei voita mestaruuksia.

No ei kai se yksin Jallun vika ole, ettei KooKoo ole voittanut mestismestaruutta ja onhan KooKoolle kuitenkin tullut mestiksessä jo hopeaa ja pronssia ja Jallullakin on siis jo kaksi mitalia. Eipä pääse kovinkaan moni pelaaja kehuskelemaan kahdella mestismitallilla :)
 

dr.death

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
ihmettelen kyl aina noita "kpl:n" juttuja raattamasta. Miten perustelet sen et jallua viedään kuin pässiä narussaan?
Toki jallun taso tällä kaudella on ollut jonkun verran huonompaa ku viime kaudella. Mut viime kaudella en montaa kertaa nähny et jallun ohi oltais päästy.
Mies tietää joka kerta kumpaa pelaa, kiekkoa vai miestä. Kiekon se ottaa silloin ku tietää et itselleen jää. Muuten ottaa miehen ja pakkikaveri hakee kiekon. Näin toimii jallu, ja hyvin siinä onnistuu.

Avauksissa olis jallulla paljon parannettavaa, mut eihän se mikään pistehai ole ikinä ollut..

Mä kyl uskon vahvasti siihe et jallusta on vielä suuri apu kookoolle tärkeissä peleissä..
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Viestin lähetti Ice Hockey
Ja kyllä mielipiteitä saa esittää, mutta onko KooKoon peli niin surkeaa mielestännä, että noutaja tulee jo ekalla kierroksella? Omasta mielestäni KooKoolla on hyvät mahdollisuudet kaataa Sport tässä ottelusarjassa. [/B]

Ei toki, olen samaa mieltä KooKoolla on hyvät mahdollisuudet päästä jatkoon, toivotaan parasta. Mutta edelleen parannusta kaivataan.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti dr.death
.

Avauksissa olis jallulla paljon parannettavaa, mut eihän se mikään pistehai ole ikinä ollut..

Mä kyl uskon vahvasti siihe et jallusta on vielä suuri apu kookoolle tärkeissä peleissä..

Noista Raattaman avauksista vielä sen verran, että oletteko koskaan seuranneet Jallua epäonnistuneen avauksen jälkeen. Se avaushan menee aina pitkäksi ja sitten alkaa Jallun suu käydä jollekkin kanssapelaajalle. Ottaisi vastuun omista teoistaan, eikä alkaisi aina mussuttamaan muille.

Mitä noihin ratkaisupeleihin tulee, niin tällä kaudella KooKoolla on ollut miltei aina jonkinlaisia ongelmia kärkipään joukkueiden kanssa. Suurin ongelma on ollut surkea viimeistelytaito, sillä monesti KooKoo on jossain määrin hallinnut peliä, mutta silti on tullut pataan. Toinen ongelma on todella dramaattiset virheet(esim. vaihtovirhe), joista vastustaja on rokottanut todella kovalla prosentilla. Ja tuossa on myös se ratkaiseva ero, miksi KooKoo oli vasta viides rnkosarjassa, sillä KooKoo ei tärkeissä matseissa saanut kiekkoa millään pömpeliin, vaikka vastustaja sitä olisi tarjonnut hopeatarjottimella. Kolmanneksi maalivahtipeli on muutamassa kärkimatsissa ratkaissut pelin jo alkuminuuteilla. Toki Suomalainen on pelannut loistavan kauden ja sattuuhan niitä huonoja pelejä kaikille, mutta kiistatta taannoinen tv-kotipeli KalPaa vastaan hävittiin heti alussa, sekä Hermes-peli myös. Ehkä pointtini jota haen on, että kestääkö Jaakon pää kovia pleijaripelejä. Toivottavasti kestää, mutta koskaan ei voi olla varma.

Jos KooKoo saa maalihanat auki, puolustus pitää niinkuin se on parhaimmillaan pitänyt ja Suomalainen loistaa niin neljän joukossa ollaan varmasti ja finaaleihinkin luulisi yltävän.
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Viestin lähetti Ice Hockey
Olenko mä sanonu, että KooKoon tän kauden pelit ovat olleet hyviä!!!! Suorastaan vaan v*tuttaa toi "Fordelin" ja "hescun" itkemiset "voi ku KooKoo on pelannu surkeasti", "voi kyllä nyt tappio tulee". Jääkää pois hallista jos ette usko KooKoon voittoon! Ei sinne oo pakko tulla!

No voi herranjestas sentään tätä Ice Hockeyta! Tää on justiinsa tätä meininkiä, että täälläkin pitäisi näköjään aina kirjoitella tyyliin "Go on Kookoo! mahtava peli, harmi kun hävittiin, huono säkä, neloskenttä loisti jälleen, kyllä me voitetaan, jee!!!"

Minä en usko turhaan valittamiseen, ei sellaiseen ole syytä, mutta eihän tässä nýt voi mitenkään pokkana väittää, että KooKoon peli sujuisi hyvin! Tottakai toivon, että KooKoo voittaisi, mutta tuollainen yltiöpositiivinen hössötys on kyllä aivan naurettavaa. KooKoon peli ei vaan tällä hetkellä toimi. Piste. Toivottavasti alkaa toimimaan. Go on, KooKoo!:p
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Ensinnäkin se on Fordél eikä "Fordél"! Toiseksi lue Ice Hockey noi viestit kokonaan ja jos siel on jotain sanoja mitä et ymmärrä niin aina voit kysyä kaverilta. Kirjoitin että Kookoolla taitoa riittää mutta taistelutahtoa ei tunnu löytyvän. Mansikka oli sanonut haastattelussa samaa.
Turha tulla syyttelemään itkijäksi jos vähän antaa kritiikkiä, joka mielestäni on kaiken lisäksi aivan aiheellista. Vai onko sun mielestä esim Reino ja Mamba pelanneet sillä tasolla mitä heiltä on lupa odottaa? Ja onko Kookoo sun mielestä ollut yhtä taisteleva kuin esim viime kaudella?

Olen Ice Hockeyn kanssa samaa mieltä, että pleijareissa tahti on todellakin eri, mutta se edelleen korostaa sitä että nyt on Kookoon aika ryhdistäytyä. Enkä mie todellakaan toivo, että kookoo tippuis, mutta tosiasiat on tunnustettava ja oltava realistinen. Jos ette Mypan ym. kanssa kestä kun teidän joukkuetta kritisoidaan huonojen peliesitysten takia niin voitte painua sinne mistä Sinkkonen meille repäistiin!
 
Viimeksi muokattu:

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Kyllä minuakin harmittaa, että Ice Hockey leimaa joksikin itkijäksi, jos antaa kritiikkiä. Joukkue on kuitenkin minulle erittäin tärkeä, siellä on vaikka kuinka paljon hyviä pelaajia, joiden esityksiä on todella mukava käydä seuraamassa. Olen käynyt vain noin 10 vuotta matseissa, mutta kävisin katsomassa pelejä, vaikka pataan tulisi joka matsissa. Että eiköhän jätetä noi itkijä-jutut pois.

Halusit kuulla positiivista sanottavaa meiltä. Selvä: Suomalainen on aivan loistava maalivahti, hänen suorituksiaan on hieno katsella. Ossi on ehdottomasti yksi lempipelaajistani, ja kyllä se hyvä vire sieltä loukkaantumisen jälkeen löytyy, vielä on ollut vähän pehmeää. Eihän ollut turhan kriittistä? Kattelus on pelistä toiseen KooKoon parhaimmistoa, hän taistelee tilanteessa kuin tilanteessa. Huuhkan peliä on myös mukava seurata, koska on hieno nähdä omalta junnulta tuollaista taistelevaa hokia.

Valitettavasti viimeiset pelit ovat sujuneet KooKoolta huonosti. Kyllä, näin myös Jukurit-ottelun. Myös esimerkiksi Mansikka ja Kattelus olivat Hermes-pelin jälkeen sitä mieltä, että peli oli todella huonoa. Mielestäni minulla on KooKoon kannattajana lupa odottaa joukkueelta edes taistelua kotihallissa. Kritiikin antaminen, silloin kun se on aiheellista, on minusta täysin oikeutuettua, ja itseasiassa oleellinen osa tämän keskustelupalstan sisältöä.

En todellakaan toivo, että KooKoo putoaisi! Tottakai toivon, että KooKoo voittaisi mestaruuden! Mutta jälleen kerran realistisuus kannattaa. Hieno suoritus olisi KooKoolta jo se, että mentäisiin neljän parhaan joukkoon. Sitä toivotaan ja siihen tähdätään! Jännittäviä kiekkohetkiä Ice Hockeylle!
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Fordél
Ensinnäkin se on Fordél eikä "Fordél"!


No voi anteeksi olenko loukannut taiteilijaa. Edelleenkin olenko mä sanonut, että KooKoon pelit on olleet hyviä???????!!!!!!!!!!!! Kyllä ne olleet enimmäkseen huonoja ja en todellakaan yllytä teitä olemaan mikään yltiöpositiivinen enkä ole sitä itsekään. Mutta yllättävän hyvään sijoitukseen KooKoo "huonolla" pelillä pystyi. Te näköjään odotitte KooKoon taistelevan kärjessä koko kauden vai? Uskoitte, että KooKoo pystyy haastamaan tolla materiaalilla Kalpan tai Jukurit? Ja nyt kun siihen KooKoo ei pystynytkään, niin nyt tulette haukkumaan, että "voi kun ei peli kulje". Te voitte Hescun kanssa painua mun puolesta vaikka p*rseeseen aivan sama.


Edelleenkin olen sitä mieltä, että KooKoo tiputtaa Sportin. Enkä ajattele positiivisesti vaan realistisesti, että KooKoolla on siihen mahdollisuudet. Mä vaan uskon KooKooseen. Pitäkää mua yltiöpositiivisena, tsempparina tai ihan minä vaan. En usko itsekään KooKoon mestaruuteen, silloin pitäisi tehdä kyllä ihmeitä.

Hyvää kevättä teillekin!

Ps. Olen käynyt itsekin 10 vuotta seuraamassa pelejä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Viestin lähetti Ice Hockey
Te näköjään odotitte KooKoon taistelevan kärjessä koko kauden vai? Uskoitte, että KooKoo pystyy haastamaan tolla materiaalilla Kalpan tai Jukurit?

Heh, no tuo oli ilmeisesti suunnattu Hesculle ja Fordélille, mutta pitää todeta, että mä en tohon ainekaan missään vaiheessa uskonut. 5 sija itseasiassa oli mulle positiivinen yllätys, kun muistelee sitä mitä mietin kokoonpanoa katsoessa ennen kautta.

Mutta vihelletään nyt tämä poikki ja yritetään keskittyä tämän päivän peliin. Toivottavasti KooKoo hoitaa homman kotiin ! Kokoonpanot tulee kohta, onkohan muutoksia luvassa ?
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Ice Hockey: Älä hermostu.:) Missään vaiheessa en ole odottanut KooKoon olevan kärjessä. Eihän tuollaisella pelillä voi olla kärjessä. Sitähän tässä on koko ajan sanottu! Tää homma nyt on vaan silleen, että tässä ihan asiallisesti keskusteltiin KooKoon mahdollisuuksista Sportia vastaan, kunnes herra Ice Hockey tuli ja rupesi tahallaan provosoimaan!

Minä en jaksa tuommoisen jannun kanssa ruveta enempää väittelemään, tämä on vapaa keskustelupalsta, ja mulle on ihan turha ruveta jostain itkemisestä valittamaan. Kannustan KooKoota joka pelissä, mutta ei se tarkoita sitä, ettei rakentavaa kritiikkiä voi antaa! Jotkut vaan ei sitä näytä tajuavan.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Noniin. Tänään pelataan kyllä jääkiekkoakin, vaikka tämä ketju onkin mennyt KooKoo-kannattajien keskinäiseksi nahisteluksi. Sportin maalissa aloittanee siis Härkönen ja joukkue marssittaa jäälle terveen joukkueen. Itselläni on sellainen tunne, että Sport tänään KooKoon kaataa. Pelaajista jotenkin aistii tällä hetkellä vahvaa tekemisen meininkiä ja aamujäällä alkoi näkyä joukkueen kokemus play-offseista. Ehkäpä punainen diesel-merikotka saa nyt tarpeeksi vauhtia ja maalivahti Suomalainen KooKoon maalilla tulisi vihdoin ohitetuksi tällä kaudella Vaasassakin. Vaasan kohtaamisia on Sport hallinnut, mutta nyt täytyy poikien alkaa pistämään kiekot maaliin, jotta KooKoo kaatuisi.

Odotellaan..

EDIT: Ja jos joku tämän vielä lukee, niin ottamatta kantaa KooKoo-kannattajien keskinäiseen nahisteluun sen enempää, totean vain että rakentavaa kritiikkiä pitää olla aina.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Kyllä se on nyt viimeistään todistettu, että jotkut ovat vaan tyhmempiä kuin toiset! Ja varmaan itse tiedät oletko sanonut kookoon pelin olevan hyvää vai ei. Mutta mie en ole mielestäni väittänytkään sun sanoneen kookoon pelanneen hyvin. Aivan sama! Tää menee taas tälle tasolle kun keskustelu onko neloskenttä neloskenttä vai pitäskö sitä kutsua kakkoskentäksi kun se tekee paljon tehoja.

Ja tottakai kookoolla on mahdollisuudet kaataa Sport, mutta viime aikojen peliesitykset eivät hyvää lupaa. Valitettavasti tää on Jaska85 menny tämmöseks pelleilyks kun toiset eivät kestä kritiikkiä. Tässä ollaan Ice Hockey samassa uppovassa veneessä. joten keskitä angstisi mieluummin Sport-kannattaajin!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sportin "ykkösketju" Ma Jämsä-Karhula-Myllyaho esiintyi edukseen runkosarjan viimeisissä otteluissa. Erityisesti Jämsä-Karhula alkaa kehittyä samanlaiseksi tutkapariksi kuin T Kuusisto-Suonpää (jos vähän liioitellaan), mutta uskon että Karhula MArkus Jämsän säestyksellä tulee rokottamaan KooKoota pitkässä ottelusarjassa. Tämä ketju ratkaisee!
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Huh huh, älä rupea Jaska85 pelottelemaan, jotenkin kuulostaa uhkaavalta, kun sanot, että joukkueesta huokuu itseluottamusta...jännää tulee olemaan. KooKoolla taas tuo itseluottamuspuoli voisi varmaan olla paremmallakin tasolla. Ja vaikka en ole koskaan Sportin kotipeliä nähnytkään, niin voin arvata, että kyllä varmaan tulee olemaan hieno tunnelma hallissa. Toivon KooKoolta vieraspisteitä, mutta vaikeaa se tulee olemaan. Kuusiston veto on ainakin saatva kuriin. Siinä on hurja maalintekijä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
KooKoo tänään !

1 Jaakko Suomalainen Maalivahti

29 Joonas Riihimäki Maalivahti

Kenttä 1

15 Atte Pentikäinen Puolustaja
24 Simo Mälkiä Puolustaja
11 Eero Lajunen Hyökkääjä
17 Mikko Mattila Hyökkääjä
26 Tuomas Vänttinen Hyökkääjä

Kenttä 2

3 Jussi Laine Puolustaja
7 Kaj Lindström Puolustaja
14 Tatu Kattelus Hyökkääjä
32 Reino Soijärvi Hyökkääjä
41 Veli-Pekka Nutikka Hyökkääjä

Kenttä 3

9 Jari Raattama Puolustaja
27 Antti Weckström Puolustaja
8 Ossi Louhivaara Hyökkääjä
23 Jari Keltanen Hyökkääjä
28 Teemu Timoskainen Hyökkääjä

Kenttä 4

6 Jussi Onnela Puolustaja
5 Antti Huuhka Hyökkääjä
10 Janne Mäkelä Hyökkääjä
12 Joose Lipponen Hyökkääjä
21 Olli Sinkkonen Hyökkääjä

Lajunen on palannut...Huuhka 13. hyökkääjä ?!
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Jaahas, vai tuommoset kokoonpanot...kyllä itse tarjoaisin Mäkelälle paljon suurempaa roolia, nyt mies joutuu pelaamaan nelosessa. Nutikan voisi minun puolesta laittaa neloseen, ei mies ole huonosti pelannut, mutta ei ole hirveästi näkynytkään. Mäkelälle tilaisuus! Saapa nähdä, miten tuo Mattilan kenttä pelaa. Vänttinen on tosiaan ollut viime pelit vähän näkymätön. Mutta hyvä sentään, että Tatu ja Reino ovat samassa, niin jospa se Reinokin heräisi maalintekoon. Erikoiset kokoonpanot on kyllä...
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Sport tänään:

I: Myllyaho-Karhula-Jämsä Ma
Hällfors-Hallbäck

II: Kuusisto T-Suonpää-Hjerpe
Virta-Kuusisto P

III: Mattila-Backman-Kenig
Salmu-Jämsä Mi

IV: Nabb-Fogström-Pieninkeroinen
7. pakki Kosonen, 13. hyökkääjä Riska

Odotettu kokoonpano. Hjerpe palaa ja ottaa paikansa. Kenig siirtyy tieltä kolmosvitjaa omalle paikalleen. Yhdestä vaarallisesta ketjusta tulee kaksi vaarallista. Mukavaa, että viime peleissä nelonen ja ykkönen on onnistunut. Suonpää taas ratkaisi pelin Turussa ja ennen sitä Backmanin johtama vitja onnistui KalPaa ja Jukureita vastaan kotona. Eli kaikki on onnistunut, jos ei ihan viime aikoina niin ainakin jokin aika sitten.

Pakkiparit on muuten vakiot paitsi Jämsä ottaa paikan Salmun rinnalta. Se pari onkin ainut kysymysmerkki sen suhteen miten onnistuu. Jämsä ja Salmu on molemmat hyvin kiekollisia ja puolustuspelaaminen ei ole parasta mahdollista. Mattila auttaa siinä kai mukavasti, samoin Backman. Kenig saa kirmata niiden pystykiekkojen perässä.


Itse en juurikaan laittaisi enää painoa runkosarjalle. Viime aikaiset otteet ainakaan Sportin kohdalla ei juurikaan paina, kun vastassa oli TuTo ja Salamat.

Jos jotain analyysiä pitää heittää niin uskoisin, että Sportilla on varaa parantaa paljon enemmän kuin KooKoolla. Sportin runkosarja meni kuitenkin paljon heikommin mitä odotettiin. Osiltaan loukkaantumisien takia. Joku siinä jo kirjoittikin, että oli positiivisesti yllättynyt KooKoon runkosarja sijoituksesta. Tarkoittaakohan se sitten sitä, että kokonaisuutena otteet ei voi enää paljon parantua? Sportin eduksi laskisin myös kokemuksen, joka oli hyvin kuvattu jatkoajan ennakossa. Konkarit syttyy vasta näihin peleihin. Samoin yksilöt ja niiden taito on kovempi kuin KooKoolla. Vahvuudet Sportilla on mun mielestä Härkönen, taitavat kenttäpelaajat. Enää kun puolustus tiivistyisi viime kauden pleijareiden tasolle niin olisin tyynillä mielin.

Näin näen mä.
 
Suosikkijoukkue
KOOKOO, Buffalo Sabres, Juventus
Tasaiset ketjut

Mansikka on mielestäni laittanut kasaan neljä tasaista ketjua, joilla kaikilla on maalintekopotenttiaalia.

Suurimmat odotukset kohdistuvat kuitenkin kakkosvitjaan. Loppukauden loistavasti pelannut Kattelus voisi auttaa Soijärveä saamaan pahasti jäässä olevat maalihanat auki niin kuin Hescu edellä totesi.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Viestin lähetti Hescu
Erikoiset kokoonpanot on kyllä...

Juu erikoiset on kokoonpanot. Koko kausihan on ollut lukuisten loukkaantumisten takia oikeiden ketjukoostumusten hakemista ja kovinkaan montaa peliä ei olla saatu pelattua samoilla kentällisillä.
Nyt taitaa olla sopivasti playoffsien alkaessa taas uudet ketjukokeilut.

Lajunen nostettu pitkän loukkaantumisjakson jälkeen suoraan ykkösketjuun!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös