Viestin lähetti St103
että mihinkä aikaan pleijareiden pelit pelataan. Nämät HPK-TPS pelithän meni
Jihaa! Minäkin jo kirjoitin aikaisemmin, että Kerho muka voittaa nämä pelit. Poliisihuumoria...Viestin lähetti Rontti
Turkulaisten ainoa mahdollisuus tässä sarjassa on juuri se, että saavat Kerhon pelin sekaisin tökkimisillään. HPK ei saa lähteä Tuokon, Kiviharjun, Jerkovitshin ym. TPS:n 'taitopelaajien' ärsyttäminä kuluttamaan jäähypenkkiä.
Viestin lähetti mission16W
Antaa palaa vaan, saanemme tuolla menolla kuukauden päästä kuunnella suurta itkua epäreilusta tuomaripelistä ja siitä, miten SM-liiga suosii suurseuroja.
Viestin lähetti champselyse
Tunteet ovat näemmä jo lämminneet siihen pisteeseen, että ei muuta kuin vettä lisää kiukaalle. Saunassa ei saa palella.
Viestin lähetti Oloneuvos
Meillähän ei ole tässä sarjassa mitään muuta, kuin voitettavaa. Siksi omalta osaltani on helppoa katsella tämän kevään huipennusta. Odotukset eivät vielä hetki sitten olleet edes pleijareissa, joten no hätä at all. Kaikki paneet ovat Kerholla ja nyt sen paineensietokykyä aletaan sitten testata ihan tosissaan.
Viestin lähetti Rontti
Jään suurella mielenkiinnolla odottelemaan seuraavaa viestiäsi. Aiotko mainita siinä mitään seuraavista: "HPK on ottelusarjassa suosikki", "TPS:llä ei ole muuta kuin voitettavaa", "Kerholla on kaikki paineet", sekä "onpas täällä lämmin tunnelma."?
Minä puolestani yritän nyt keksiä jotain uutta ja sanon nyt että Rauteella on ruma tukka, Alatalo pelaa sikaa, Jalosella (K) on älytön nenä. Tuokkoa pitäisi kouluttaa tai hänet kannattaisi jopa 'noutaa'. Ainiin, Kiviharju on rotta.
Viestin lähetti Oloneuvos
Tyydytetään nyt sitten uteliasuutesi nopeassa tahdissa. Kaikesta huomaa, että suosikin viitan kantaminen on uusi kokemus, eikä se näy käyvän kovin tyylikkäästi.
Viestin lähetti Jamo
Siis hä? Miten pikkuseurat saa muka enemmän tuloja siitä, että avauskierroksella otetaan turpaan 3:n ottelun sijasta neljässä?
Tiesitkös Tenkanen, että play-offseissa lipputulot menevät suoraan liigalle, ja sitten kauden päätyttyä liiga jakaa rahat takaisin sijoituksen mukaisessa järjestyksessä. Nyt kun jatkoon vaaditaan 3 voiton sijasta 4 voittoa, pikkuseurojen on vaikeampaa yllättää isoja seuroja valtavan materiaalieron vuoksi. Elikä jos pikkuseuralla oli ennen paremmat mahdollisuudet päästä 4 joukkoon sijoilta 8-7, oli niillä myös parempi mahdollisuus netota enemmän. Nyt kun jatkoon pääsy huonommalla pelaajamateriaalilla on vaikeampaa, pikkuseurat jäävät todennäköisimmin huonommille sijoituksille, eivätkä taatusti saa enempää tuloja kuin ennen!
Jos Tenkanen tarkoitit jotakin muunlaista taloudellista etua, viitsisitkö selittää tarkemmin? Minä nimittäin ymmärsin, että puhuisit lipputuloista, kun en muuta "lisätulojen" lähdettä pikkuseuroille pudotuspeleistä keksinyt...
Olitko yhtä hämmästynyt siitä, kun JJalonen otti Puurulan pois yhden pelatun erän jälkeen, kun keppiä alkoi tulla jo terveyttä vaarantavalla tasolla? Oma Lassilaan kohdistunut läppäni oli siis ihan puhdasta herjaa ja PO-tunnelman kohotusta. Tuokon huitelut ja Mikkolan ajelut ovat tapahtuneet ihan oikeasti. Siinä se pikku ero reaalimaailman ja spekuloinnin välillä. Toiset hämmästyvät puheista, toiset teoista.Viestin lähetti kausi
Olen hämmästynyt näistä Tuokon/Lassilan telomispuheista. Mitä helvettiä, miksi koko kauden parasta, iloisinta ja urheilullisinta lätkää pelanneen joukkueen kannattajat tällaisia puhuvat? Ei teidän suoraan sanottuna tarvitse alkaa moisiin pelleilyihin ainakaan tässä ottelusarjassa. Palloseura ei ole koskaan kunnostautunut minään sikailusakkina tms.
Viestin lähetti Ossi
Tepsi saa ihan vapaasti harrastaa likaisia temppujaan minun puolestani. Se ei vaan tällä kertaa riitä.
Olen seurannut jääkiekkoa yli 30 vuotta. Palloseura on tällä kaudella kohdellut Puurulaa kaltoin ainakin kolme kertaa, 2xMikkola ja 1xTuokko. Olen tosissani, mutten vakavissani.Viestin lähetti kausi
Miten pitkään olet ylipäätään seurannut jääkiekkoa? Milloin palloseura on harrastanut likaisia temppuja? Oletko tosissasi?
Totuudessa pysyminen ei ole vahvimpia puoliasi, nöyryydestä en sano mitään. Huumorintajuton olet aivan takuulla, mutta kukapa turkulainen ei olisi. Olen aina pitänyt itseäni pellenä. En ole missään vaiheessa ehdottanut Tuokon fyysisen koskemattomuuden loukkaamista. Lassilan ajelua ehdotin täysin leikilläni. Se olisi ruma temppu, jota en haluaisi nähdä ikinä ainuttakaan maalivahtia vastaan käytettävän. Siitä huolimatta juuri Puurulan peliä yritetään toistuvasti sotkea likaisilla tempuilla (ei kuulu pelkästään Tepsin repertuaariin). Sanapari "tällä kertaa" tarkoitti sitä, että Kerho on liian vahva Tepsille tällä kertaa, pelasi Tepsi sitten reilua peliä tai ei. En siis tarkoittanut, että Tepsi olisi likaisilla tempuilla aiemmin Kerhon pudottanut jatkosta.Yritetään nyt edes pysyä totuudessa, se on nöyrän miehen nöyrä pyyntö. Te viette täyttä hipovalla todennäköisyydellä tämän sarjan. Siinä ohessa ei mielestäni kannattaisi tehdä itsestään väkisin pelleä. Ajattele nyt, ensin melskaat, puolitosissasi että Tuokkoa yms, pitäisi ajella ja sitten väität palloseuran harrastavan likaisia temppuja. Sanaparilla "tällä kertaa" vihjaat todellakin, että näin on tapahtunut aiemmin ja näkemyksesi mukaan tulee tässäkin sarjassa tapahtumaan.
Palloseura on mikkihiirisakki. Se on fakta eikä kritiikkiä. Ja itsepä leuhkitte rottaketjullanne. Sillä ei ole taas poissulkevaa vaikutusta mikkihiiriyteen. Onneksi olkoon viireistänne, argumenttina ehdoton valttikortti. Siitä tulikin mieleeni takavuosien Tenavat-sarja (vapaa lainaus): "Voititte, mutta mitä siitä, meilläpä on lippalakit."Ensin tulee vuositolkulla kritiikkiä siitä, että palloseura on mikkihiirisakki ja sitten Hpk-faneilta täysin päinvastaista niin että raikaa. Aina ollaan jompaa kumpaa ääripäätä. Silti löytyy viirejä.
Viestin lähetti Ossi
Palloseura on tällä kaudella kohdellut Puurulaa kaltoin ainakin kolme kertaa, 2xMikkola ja 1xTuokko. Olen tosissani, mutten vakavissani.....
Totuudessa pysyminen ei ole vahvimpia puoliasi, nöyryydestä en sano mitään. Huumorintajuton olet aivan takuulla, mutta kukapa turkulainen ei olisi. Olen aina pitänyt itseäni pellenä......Lassilan ajelua ehdotin täysin leikilläni. Se olisi ruma temppu, jota en haluaisi nähdä ikinä ainuttakaan maalivahtia vastaan käytettävän......
.......Onneksi olkoon viireistänne, argumenttina ehdoton valttikortti......
Miten niin vaihtoehtoisesti? Sinä olet huumorintajuton ja sillä sipuli, kunnes toisin todistetaan. Vitullinen oravanpyörä kuulostaa kivalta laitteelta. Ja vielä kerran ihan oikeasti, en halua nähdä, että joku kerholainen teloo Lassilan pelikyvyttömäksi. Kannatan reilua peliä. Toivon Tepsiltä samaa, varsinkin Puurulaa kohtaan.Viestin lähetti kausi
Joo, vastauksesi on taas sitä itteään. Kirjoittelet tänne kaiken maailman sontaa, muttet ole tosissasi taikka vaihtoehtoisesti minä olen huumorintajuton. Vitullinen oravanpyörä.
Tulkitsen tuo niin, että kaikki Tepsin aikaisemmat ylilyönnit (en puhu nyt Kerho-peleistä) ovat olleet vahinkoja. Samaten tulevaisuudessa voidaan aina väittää, että kyseessä on vahinko. Somaa. Kun Mikkola on jo kaksi kertaa tällä kaudella ajanut Puurulan yli ja vastaava temppu nähdään Tepsin ainoaksi mahdollisuudeksi horjuttaa Kerhon peliä pleijareissa, niin minulle tulee ainakin fanien (yksikin vihjaus riittää koko porukan leimaamiseen) asenteen perusteella ihan toisenlainen kuva. Vai ajeleeko joku tepsiläinen Puurulan ihan vahingossa lasarettiin? Ja ihan vaan varmuuden vuoksi, en pidä Tepsiä sikailevana porukkana. Tunteet ovat toki sielläkin välillä pinnassa, mutta ylilyönnit ovat jääneet vähiin. Juuri siksi puheet Puurulan horjuttamisesta likaisinkin tempuin särähtävät ikävästi Palloseuran puhtoista imagoa (ei koske rottaketjua) vastaan.Palloseuran pelikultturiin ei kuulu vastustajan tahallinen vahingoittaminen, usko pois. Ei aiemmin eikä nyt. Vahinkoja saattaa tapahtua.
Onko perusteetonta väittää, että Tuokko huitoi Puurulaa sunnuntaina pohkeelle niin, että JJalonen katsoi parhaaksi vaihtaa Jonin pois maalilta loppupelin ajaksi riskien minimoimiseksi? Mitä muuta perusteetonta minä olen väittänyt?Eiköhän tästä ihan hyvä sarja saada, kun tällä kertaa me olemme ottavana osapuolena. Ei synny teillekään kiusausta alkaa enemmälti perusteettomia syytöksiä viljelemään.
Viestin lähetti Peter Gabriel
Missähän päin hallia ne Mustat Kobrat huseeraa että tietäisi asettua oikein? Pelin lopptuloksen voin tsekata sitten illalla teksti TV:ltä.
Viestin lähetti Cannonpowder
Tuskinpa vaihdettiin sen takia siis että keppiä tuli urakalla. Se ainakin hämmästyttäisi suuresti sillä pleijareissa siihen saa tottua joka pelissä tai muuten on äitiä ikävä nopeasti.
Viestin lähetti Ossi
Miten niin vaihtoehtoisesti? Sinä olet huumorintajuton ja sillä sipuli, kunnes toisin todistetaan. Vitullinen oravanpyörä kuulostaa kivalta laitteelta. Ja vielä kerran ihan oikeasti, en halua nähdä, että joku kerholainen teloo Lassilan pelikyvyttömäksi. Kannatan reilua peliä. Toivon Tepsiltä samaa, varsinkin Puurulaa kohtaan.
(yksikin vihjaus riittää koko porukan leimaamiseen) asenteen perusteella ihan toisenlainen kuva. Vai ajeleeko joku tepsiläinen Puurulan ihan vahingossa lasarettiin?
Ja ihan vaan varmuuden vuoksi, en pidä Tepsiä sikailevana porukkana. Tunteet ovat toki sielläkin välillä pinnassa, mutta ylilyönnit ovat jääneet vähiin. Juuri siksi puheet Puurulan horjuttamisesta likaisinkin tempuin särähtävät ikävästi Palloseuran puhtoista imagoa (ei koske rottaketjua) vastaan.