Punk'd vai Boiling Points

  • 1 048
  • 3

Punk'd vai Boiling Points

  • Punk'd

    Ääniä: 21 33,3%
  • Boiling Points

    Ääniä: 11 17,5%
  • Mitä ne ovat

    Ääniä: 31 49,2%

  • Äänestäjiä
    63

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niin kysytääs tässä äänestyksessä kumpi ohjelma on parempi?

Punk'd, jossa Ashton Kutcher kavereineen jujuttaa Jenkkilän julkimoita aika surutta

Boiling Points Vastaavan kaltainen ohjelma,jossa "kusetuksen" uhreina ovat tavalliset kaduntallajaat. Tässä ohjelmassa "kusetettavan" on kestettävä tietty aika, jolloin hän voittaa 100 dollaria.

Omasta mielestäni Boiling Points on parempi, koska siinä uhreina ovat nimen omaan tavalliset ihmiset. Kestäisitkö sinä esim 15 min, jos olet tyttöystäväsi / poikaystäväsi kanssa esim. kahvilla ja pöytään änkee toinen heebo / toinen misu ja alkaa tosissaan iskemään tyttöystävääsi / poikaystävääsi? Olisitko ihan pokkana vai vetäisitkö tunkeilijaa turpaan?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Boiling Pointsia olen jäänyt oikein katsomaan, ihan mielenkiintoista seurata miten tilanteet kehittyy ja ihmisiltä palaa pinna, välillä sieltä tosin löytyy uskomattoman viileähermoisia kavereita. Punk'd on ok, Boiling Points on mielestäni kuitenkin parempi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen nähnyt molemmat ohjelmat ja pettynyt siihen että niissä ei tehdä mitään todella, oikeasti härskiä tai ilkeää. Liian kesyjä! Yleinen vaiva piilokameraohjelmissa.
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Golden AWe kirjoitti:
Olen nähnyt molemmat ohjelmat ja pettynyt siihen että niissä ei tehdä mitään todella, oikeasti härskiä tai ilkeää. Liian kesyjä! Yleinen vaiva piilokameraohjelmissa.

Kannattaa katsoa siis Scare Tactics.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös