Viestin lähetti Ohmi
Pistetään nyt tähän ketjuun, kun tuo http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=26456 ketju ei aiheuttanut kommentteja.
ViiniExpo 2005 lähestyy ja 5.-6.3.2005 on mahdollisuus maistella mitä erilaisempia viinejä laseittain, myös näitä alle 7 €:n viinejä.
Pitäisikö sinne järjestää Jatkoaikalaisten kokoontumisajot?
Itse olin viime vuonna kyseisillä messuilla, päällimmäisenä jäi vähän rahastuksen maku mieleen. Onhan se selvää, että Suomessa ei voi järjestää messuja, jossa saisi juoda ilmaiseksi tai muuten halvalla, mutta lasivuokrat, "drinkkiliput" ja muut vastaavat lisämaksulliset jonotusta aiheuttaneet härpäkkeet olivat mielestäni heikosti toteutettuja.
Muutenkin vaikutti, että minua ei oikein otettu tosissaan siellä, kun halusin joko pelkästään tutustua tai jopa maistaa jotain tiettyä tuotetta. Olisi kai pitänyt olla viidenkympin rajan ylittänyt, puku päällä ja sen alla uskottava toimitusjohtajamaha, jotta olisi saanut palvelua.
Yksi poikkeus joukossa oli, viinin ja maahantuojan nimeä en kuollaksenikaan ulkoa muista. Ei ollut Altia, oli espanjalainen punaviini. Yli kolmenkympin viini, erittäin ruuhkainen standi, viini aivan loistava ja sitä kaadettiin lasi oikeasti vielä täyteen, vaikka vähempikin olisi riittänyt. Lisäksi esittelijä oli erittäin ystävällinen ja antoi mielellään tietoja siitä, mitä heillä on, mistä ja miksi.