Pukeutumistyylisi

  • 5 696
  • 47

Mikä on pukeutumistyylisi?

  • Hintti

    Ääniä: 53 51,5%
  • Juntti

    Ääniä: 50 48,5%

  • Äänestäjiä
    103

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No onhan. Hintti/Juntti. Kuinka moni nainen on tyyliltään hintti? Tai vielä pahempaa Juntti..

Naiset on kaikki hinttejä, ne kokoajan haaveilee kanssa pippelien imemisestä. Jos ei haaveile, niin sitten ne on ällöttäviä rekkalesboja, eli juntteja.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitkän pohdinnan jälkeen päädyin ylempään (ylevämpään?) vaiehtoehtoon, eli hintin puolelle meni. Tykkään kirkkaista väreistä, esim, punaiset paidat on mieleeni, samoin violetti nykyään. Olkalaukustakin haaveilen, joten ihan ehtaa hinttiähän se on koko paletti.

Käytökseni suhteen olen sitten useimmiten juntti, tosin.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Pyrin pukeutumaan tyylikkäästi kun lähden pihalle, kotona ja treenatessa toki käytän junttimaista vaatetta, mutta niin varmaan kaikki muutkin. Tyylikkäät kengät, kauluspaidat, pikeepaidat, khaki-shortsit ja hyvin istuvat farkut kuuluvat päivittäisiin vaatteisiini, talvella sitten nahkatakkia tuohon päälle. Kyllä, käytän myös lyhyitä sukkia. Taidan kuulua tuohon ensimmäiseen kategoriaan.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kysymyshän ei tosiaan ole ihan helppo ja vaatii vastaajalta kykyä tutkiskella itseään niin sisältä kuin ulkoakin. Perstuntumalla ei kannata lähteä vastaamaan vaikka mieli tekisikin. Jokainen on kuitenkin jompaa kumpaa, vaikka ero saattaa olla pieni. Jos on siinä hilkulla, ettei tiedä kumpaan kuuluu niin yksi hyvä keino saattaisi olla miettiä kumpaan pukeutumistyyliin lokeroimista koitat enemmän välttää, todennäköisesti silloin juuri se on sinun tyylisi. Ted Raikkaalta muuten esimerkillistä vastaamista, otti aikansa ja pohti asiaa sen vaatimalla vakavuudella.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Niin ja mulla oli kanssa close call, kallistuin kuitenkin hiuksen hienosti hintin puolelle, tosin haluja olisi vielä selvästi enempäänkin hinttiyteen. Ei vaan jaksa useinkaan panostaa vaatetukseen.
 

Hanjohan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Peliitat
Pidän useimmiten huolen siitä, että pukeudun omasta mielestäni mielekkäästi, eli lähinnä pidättäydyn maanläheisissä väreissä ja värikombinaatioissa ja muutenkin kohtalaisen maltillisissa vaatekappaleissa. Tietysti asukokonaisuuksista osa pureutuu vahvemmin hinttyiden ytimeen ja osa ammentaa voimansa enempi heinäpelloista. Veikkaisin kuitenkin, että täällä tsatin katukuvassa minut varmasti mieltäisi ulkonäköni puolesta useammin juntiksi kuin hintiksi.

Yllä olevilla pohdinnoillani on hinttimäinen kalskahdus ja käytän myös hiustenhoitotuotteita, joten ei tässä varsinaisesti mitään epäselvää lie lopulta kuitenkaan. Hintti mikä hintti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kymmenen vuotta sitten vedin talvet farkkutakissa ja viis vuotta sitten samettitakissa, mutta nyt toissatalvena vaihdoin toppatakkiin. Kesät menee farkut ja t-paita -linjalla. Verkka-asussa en mene edes lähikauppaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vastasin rehellisesti hintti.

Punaiset housut, kauluspaita ja värikkäät taskuliinat on palstalla todettu hintiksi pukeutumiseksi, näillä siis mennään.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Junttimainen, aina. Yleensä kuljeskelen ympäriinsä joko collegeissa (silloin kun on liian kylmä) tai farkuista itseleikatuissa shortseissa (kesäisin). Kaikkialla, kaupungilla, yliopistolla jne. Baariin pitää laittaa jo farkut jalkaan että pääsee sisään, paitsi jos käy jossain junttimaisessa pubissa. Silloinkin kun laitan jotain parempaa päälle, en voi kuvailla pukeutumistani millään tavoin "hinttimäiseksi" (tulkitsen tuon vaihtoehdon hienompana, ns. metroseksuaalina pukeutumisena, tai ehkä jotain sinne päin). Olen nimittäin täysin tyylitajuton moukka ja kun katselee kuvia esim. häistä jossa olen ollut vieraana niin siellä se on halvin mahdollinen puku päällä, ylipitkä ja nuhjuinen solmio löysällä. Joskus repäisen ja pistän bileisiin päälle kauluspaidan, mutta ei se niin hirveästi junttimaisuuttani poista. Ehkä ihan vähän.

Ai niin, ja kaikki vaatteeni ovat mustia koska se on ylivoimaisesti helpoin väri pukeutua.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Ai niin, ja kaikki vaatteeni ovat mustia koska se on ylivoimaisesti helpoin väri pukeutua.

Ootko muuten myös ulkonäöllisesti Hank Moodyn näköinen?

Mähän olen hintti, nii mua kait pitäisi kiinnostaa?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen osapäivähintti? Töissä ja pakkotilanteissa on yleensä kauluspaita ja solmio tai kauluspaita ja puvuntakki. Itsenäisyyspäivänä olen sitten totaalihomo, kun vaapumme ja horjumme homopingviiniporukkana, silloin smokille tai frakille on käyttöä.
Kumma juttu, sillä 7.12. on yleensä pää kipeä, eikä perse - teenköhän homoillessani jotain väärin?

Vapaa-ajan junttiasusteet ovat shortsit ja urheilupaidat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puhdasta tai toisiksi puhtainta päälle, värillä ei ole väliä.

Jatkoaikaa lukemalla on helppo päätyä, ilman tarkkoja tutkimuksia tai tätä äänestystä, arvioon, että suurin osa pukeutuu hintisti. Eihän tämä mikään tavallisen ihmisen palsta todellakaan ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös