Mainos

Puhelinhaastattelut

• 6 989
  • 27

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Re: Re: ”Jospa minä nyt jotakin, kun on tullut ennen oltua…”

Viestin lähetti mauri
Meikäläisen lähtökohta on kyllä se, että MINULLA pitäisi olla mahkut olla rauhassa puhelinterroristeilta (heh), eikä toisinpäin.

No laitahan hyvä mies suoramarkkinointiesto päälle. Tosin ongelma on se, ettei puhelinlaitos, tai mikä nyt viralliselta nimeltä onkaan, aina kytke kyseistä estoa päälle. Se ei ole silloin sen firman vika, mistä soitetaan, vaan tämän puhelinlaitoksen.

Viestin lähetti mauri
Puhelinnumerot näkyviin!! Pitää olla mahdollisuus soittaa sinne, mistä soitettiin (etenkin, jos tuli tehneeksi tilauksen);

Jos tilauksen teet - tai vaikka et tekisikään - niin firman puhelinnumeron, mistä soitetaan, saat toki puhelun aikana kysymällä. Tai jos et saa sittenkään, niin silloin alkaa mennä jo tosi huonosti, mutta hyvissä firmoissa puhelinnumeron toki saa, jos haluaa.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kylläkyllä. Ihan hyviä käytännön neuvoja. En ole aivan niin tyhmä, miltä näytän. ;o)
Periaatteeni kuitenkin on, että vastustan YLIPÄÄTÄNSÄ puhelinmainontaa, -myyntiä ja -kyselyjä. That's the point.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti pernaveikko
[B
Kertokaa ihmeessä samalla mitä teette puhelinmyyjille. Siihen hommaan en rupeaisi kirveelläkään.
[/B]
Jos minulla on aikaa, kuuntelen mielelläni mitä olisi kaupan. Olen joskus ostanutkin puhelinmyyjältä ensiapulaukun. Myyjä toivoi, että en koskaan joutuisi tarvitsemaan tätä hänen myymäänsä tuotetta. No en ole tarvinnut, ainakaan vielä.

Käytän myös kaikkien kaupustelijoiden kanssa samaa konstia, alan nimittäin itse kauppaamaan heille jotain.
Olen saanut myytyä "ovelta ovelle kaupustelijoille" mm. pieneksi käyneen kolmipyöräisen, jotain kerällä olevaa kuparilankaa vai oliko se metallilankaa, ja Syöpäyhdistyksen tarroja.

Puhelimessa en ole toistaiseksi kauppoja saanut aikaan.

Terveisin koo

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy