Dynamo_FIN
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ketterä
Paljon onnea Vantaalle, selkeästi parempi joukkue jatkaa mitalipeleihin!
Tuolla YV:llä voi hautoa pommia jatkoon....
Tuolla YV:llä voi hautoa pommia jatkoon....
Mikä vitun "me"? Mistä lähtien Pelicans on vaihtunut Kiekko-Vantaaksi?Ihanaa! Game 1 jälkeen tuntui että missattiin se the sauma ryöstää yksi matsi Imatralta, ja game 3 taas oli Lohelta ylivoimaisesesti sarjan huonoin, niin hirveän hyvä kutina ei ollut perjantain jälkeen.
Mutta PERKELE miten dominoivat pelit 4 ja 5, kestomenestyjä Ketterälle ei jätetty MITÄÄN saumaa. Tästä eteenpäin kaikki on plussaa kun ylivoimainen mestarisuosikki tulee seuraavaksi vastaan. Mutta silti, tuokaa meille Jokerit! Meitä ei huimaa!
Olenhan mä ollut Mestiksen puolella KiVan fani ties miten kauan. Oli lueteltuna jopa mun suosikkijoukkueisiin palstaurani alkuaikoina kun olin vielä Smitty#41 nimellä, joku saattaa tämän muistaa. Harmi ettei suosikkijoukkueisiin oikein millään mahdu neljää nimeä enempää.Mikä vitun "me"? Mistä lähtien Pelicans on vaihtunut Kiekko-Vantaaksi?
я, мы, шутники?Mikä vitun "me"? Mistä lähtien Pelicans on vaihtunut Kiekko-Vantaaksi?
Okei. Tämä mennyt minulta ohi siinä tapauksessa. Edellisen kerran kun tarkistin olit Pelsun miehiä, niin siksi ihmetytti :DOlenhan mä ollut Mestiksen puolella KiVan fani ties miten kauan. Oli lueteltuna jopa mun suosikkijoukkueisiin palstaurani alkuaikoina kun olin vielä Smitty#41 nimellä, joku saattaa tämän muistaa. Harmi ettei suosikkijoukkueisiin oikein millään mahdu neljää nimeä enempää.
Miksi kirjoitat Venäjäksi (oletan? en osaa kyrillisiä kirjaimia) Suomenkielisellä palstalla? En ymmärrä.я, мы, шутники?
Mä oon vähän semmonen persoona että joka h*lvetin sarjasta mitä edes vähänkään seuraan, täytyy löytyä vähintään se yksi suosikki. :DOkei. Tämä mennyt minulta ohi siinä tapauksessa. Edellisen kerran kun tarkistin olit Pelsun miehiä, niin siksi ihmetytti :D
Ai sä oot Smitty#41? KiVaa en muista (toki stooria ei oo mikään tarve epäillä), mutta muistan sen, kun joskus muutamia vuosia takaperin joku heitti ketjun sun lomaillalle tai muulle vastaavalle.Olenhan mä ollut Mestiksen puolella KiVan fani ties miten kauan. Oli lueteltuna jopa mun suosikkijoukkueisiin palstaurani alkuaikoina kun olin vielä Smitty#41 nimellä, joku saattaa tämän muistaa. Harmi ettei suosikkijoukkueisiin oikein millään mahdu neljää nimeä enempää.
Joo, toi ottelusarja ei unohdu IKINÄ, oltiin niin lähellä pudottaa teidät....KiVa osaa kyllä olla viheliäinen vastus pleijareissa.
Hyvin on muistissa meidän viimeisen Mestis-kauden ( jolloin oltiin jopa kovempia kun tän kauden Jokerit) eka pudotuspelikierros kun KiVa nousi 3-0 asemasta 3-3 ja vei seiskapelinkin jatkoille.
Tänä vuonna uusiksi, mutta yhtä maalia paremmalla suorituksella?