tehdään paikoista maalit, niin on se voitto varmaan kuitenkin mahdollinen
Ketterää vastaan voidaan tehdä myös paitsiosta maalit
tehdään paikoista maalit, niin on se voitto varmaan kuitenkin mahdollinen
Eikä ihan justiinsa vaikka kentällä olisi kuusi tai seitsemän espoolaista.Ketterää vastaan voidaan tehdä myös paitsiosta maalit
Kyyyllll myö voijaa tuon verran teille anteeks antaa.Eikä ihan justiinsa vaikka kentällä olisi kuusi tai seitsemän espoolaista.
Ei kannata, vihkoon ne kuitenkin vetää, ihan normi settiä.Kehtaako tässä nyt edes valittaa tuomareista tässä sarjassa?
Melkoisia syöttöjä annetaan täällä imatralaisten lapaan ennen kun pelit ovat ehtineet edes alkaa. Kehtaako tässä nyt edes valittaa tuomareista tässä sarjassa?
No onhan nuo on sen verran vanhentuneita juttuja että kehtaahan sitä.
Hyvin porilainen maailmankatsomus. Yllättävää törmätä tällaiseen tässä vaiheessa kautta, Ässät on ollu lomilla ja muutaman viikon.Ja voihan sitä sivistyneestikin vittuilla, lopuksi vielä vittuiluhan on välittämistä, tunnetila joka luo yhteenkuuluvuutta.
Ketterän maali oli vaaraton tilanne, jonka Larinmaa puolusti huonosti ja pelasi itsensä ulos. Jos olisi puolustanut hyvin, ei Viirret olisi päässyt ykkössektoriin yksin.On kyllä sekava ensimmäinen erä. Kiekko polttelee ja pomppii molemmilla koko ajan. Ei ole yli kolmea sekuntia kellään kunnes tulee menetys tai syöttö. Ota tästä nyt selvää kumpi tätä hallitsee. Ketterän ensimmäinen maali kyllä tyylikäs.
Otan tän henkilökohtaisena loukkauksena ja rupeen mököttämään.Hyvin porilainen maailmankatsomus. Yllättävää törmätä tällaiseen tässä vaiheessa kautta, Ässät on ollu lomilla ja muutaman viikon.
Kyllä minä ainakin mielummin porilainen olisin kuin raumalainen, turkulainen tai lappeenrantalainen. Tosin enhän minä missään nimessä espoolaisuutta muuhun vaihtaisi kuin korkeintaanOtan tän henkilökohtaisena loukkauksena ja rupeen mököttämään.
Ymmärrän ja vähemmästäkin voisi suuttua.Otan tän henkilökohtaisena loukkauksena ja rupeen mököttämään.
Jos minä härnään Paasovaaraa perjantaina koko pelin, saataisiinko lauantain peliin vähän tunnetta? Kyllä sitä kerkiää juosta vierasjoukkueen koppikäytävän päädyn yläpuolelle.Tunne puuttui täysin,
Anna mennä vaan jos ei muu auta.Jos minä härnään Paasovaaraa perjantaina koko pelin, saataisiinko lauantain peliin vähän tunnetta? Kyllä sitä kerkiää juosta vierasjoukkueen koppikäytävän päädyn yläpuolelle.
No Paasovaara nyt paskoo housuun, kun joku sanoo "pöö". Ja sen jälkeen kaikkia muita vaan naurattaa entistä enemmän.Jos minä härnään Paasovaaraa perjantaina koko pelin, saataisiinko lauantain peliin vähän tunnetta? Kyllä sitä kerkiää juosta vierasjoukkueen koppikäytävän päädyn yläpuolelle.
Samaa mieltä. Joskus sarjan eka peli on aikamoista kyttäilyä niin oli kyllä tänäänkin. Molemmat vähän kyttäili toisen joukkueen tekemisiä ja tuomarien linjaa ja varoivat virheitä. Edes eka maali ei kauheesti vapauttanut peliä kummaltakaan. Noh, nyt sarja on 1-0 ja Espoo on takaa-ajana, joten seuraavassa pelissä luulisi olevan vähemmän varovaista peliä.Kyl täytyy sanoo et tää peli ei kyllä antanut katsojille juuri mitään nähtävää.
Hiton varovaista ja virhetä välttävää peliä. Tunne puuttui täysin, vai tärräskö molemmilla maila kun sarjan avaava peli.
No ehkä molemmat sarjan edetessä pääsee omalle tasolleen, eihän tää voi jatkuu tälläsenä poikakerhojen välisenä ystävyys otteluina.