Kyllähän se aika selvä kamppi oli. Tiedä miten tuo tämän päivän linjaan menee.Ja miten K-Espoo sai tosta jäähyn? Mitä nää tuomarit on :D
Kyllähän se aika selvä kamppi oli. Tiedä miten tuo tämän päivän linjaan menee.Ja miten K-Espoo sai tosta jäähyn? Mitä nää tuomarit on :D
Sulla ei tainnu olla koulussa sarkasmissa hirmu korkeet arvosanaa ;DHymysuin nauraminen on kyllä omituisinta vapisemista mitä koskaan olen todistanut.
E. Menikö tosiaan Karjalaiselta kuppi nurin siitä että taklauksensa jälkeen horjahti itse Espoon vaihtoaitioon? Voi pyhä sylvi
Ei ole oma vahvuus, sen myönnän. Ei se mitään.Sulla ei tainnu olla koulussa sarkasmissa hirmu korkeet arvosanaa ;D
Joo tämä. Toivottavasti tämä kärsimys olisi kohta ohi. Pakko tulla vielä Espooseen, kun liput ostettu. Noh, näkee ainakin Areenan pitkästä aikaa...Tutolla ei hermokontrolli pidä.
Tähän en uskonut ennen sarjaa. Mutta Espoo ollut tosin myös ennakoitua paljon vahvempi.
Ainakin jossain onnistutaan :)Nytkö anto Monni käskyä?
Tällä menolla jos jatketaan niin pari peliä riittää sarjankin paketointiin. Harmi että TuTo aloitti tuon pelin jo tässä vaiheessa. No, epätoivostahan tuo kertoo kun keinot on lopussa.Suorannan ei varmaan tarvitse pelata tässä sarjassa enää tuon jälkeen. Kaiken järjen mukaan tulossa lisäkakkua vähintään pari peliä.
Toivotaan ettei pelaa. Kaverista ei ole mitään iloa kummallekaan joukkueelle.Suorannan ei varmaan tarvitse pelata tässä sarjassa enää tuon jälkeen. Kaiken järjen mukaan tulossa lisäkakkua vähintään pari peliä.
Onhan se kiva että viimeinkin tosipelien alettua löytyy joukkueelta latausta, mutta olisi sitä voinut osoittaa meille kannattajille jo runkosarjassakin.Tällaista Espoota ainakin minä olen odotellut näkeväni koko kauden.