Pudotuspelit 2022: puolivälieräsarja JoKP – RoKi

  • 14 915
  • 175

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Ei tässä paukutella, jokaisesta pelistä nautitaan ja vaihto kerrallaan. Tänään voi sanoa olleen kuut, marssit ja jupiterit kohdallaan tämän voiton kanssa mutta kaikki otetaan. Ei välttämättä ansaittu mutta ihan v*tun siistiä on silti voittaa. Nyt tätä juhlitaan kunnes perjantains kotikattilassa taas alkaa alusta.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Höpöhommia. Ottaa vaan tuolla lausunnolla pelaajilta paineita pois. Turhaa mollata pelaajien suoritusta voiton jälkeen, sama ottaa omille niskoille paska peli. Montako päivää niitä pitäisi valmistaa peliin?
Ei onnistunu, se mistään ehtimisestä puhunut. Ja sen seo homma tuua ukot valmiina kippoon.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Todennäköisesti et nähnyt matsia, ainoastaan lopputuloksen tekstitv-sta.
Yleensä en hermostu turhista kuiteista, mutta jos käyt katsomassa Jokipoikien keskustelupuolella, näet milloin poistuin katsomasta ottelua eli noin 3. erän puolivälin jälkeen Liigan puolelle ja peli ei siitä lopputuloksen perusteella toiseksi muuttunut. Sitä ennen katsoin koko matsin, että se siitä kommentistasi.
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Yleensä en hermostu turhista kuiteista, mutta jos käyt katsomassa Jokipoikien keskustelupuolella, näet milloin poistuin katsomasta ottelua noin 3. erän puolivälin jälkeen Liigan puolelle ja peli ei siitä lopputuloksen perusteella toiseksi muuttunut. Sitä ennen katsoin koko matsin, että se siitä kommentistasi.
Kyllä minä tiesin/ arvasin sinun kattoneen. Erikoinen kommentti vaan matsin kattoneelta. Tuskinpa olet oikeasti itsesi kanssa samaa mieltä.. enää huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Kyllä minä tiesin/ arvasin sinun kattoneen. Erikoinen kommentti vaan matsin kattoneelta. Tuskinpa olet oikeasti itsesi kanssa samaa mieltä.. enää huomenna.
Viimeinen kommenttini sinulle, että miksi kommenttini oli erikoinen. Olen realisti, en unelmoija ja ei tuolla pelillä Kiekko-Pojat 4 peräkkäistä peliä enää voita. Tajuaahan sen jo peräkylän mummokin :)
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Kovaa temppua on RoKi tekemässä. Kaksi ryöstöä peräkkäin Joensuusta olisi suurelle ja mahtavalle Ketterällekin kova juttu.

Molemmille joukkueille vilpittömät onnen toivotukset sarjan tuleviin peleihin.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Kovaa temppua on RoKi tekemässä. Kaksi ryöstöä peräkkäin Joensuusta olisi suurelle ja mahtavalle Ketterällekin kova juttu.

Molemmille joukkueille vilpittömät onnen toivotukset sarjan tuleviin peleihin.
Ei ole kova temppu ja olen aiemmin tässä ketjussa perustellut miksi ei näin välttämättä ole. Kannattaa mennä pelillisten lähtökohtien ja itse pelin taakse. Kovin temppu olisi, jos Kiekko-Pojat veisi suoraan seuraavat neljä peliä.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Ei ole kova temppu ja olen aiemmin tässä ketjussa perustellut miksi ei näin välttämättä ole.
Olen kyllä lukenut perustelusi. Olen vaan sitä mieltä, että kolme voittoa kolmesta ottelusta on ylipäätään kova saavutus. Kovemmaksi sen tekee se, että kaksi kolmesta on otettu vieraissa. Vielä kovemmaksi se, että RoKo lähti sarjaan altavastaajana.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Olen kyllä lukenut perustelusi. Olen vaan sitä mieltä, että kolme voittoa kolmesta ottelusta on ylipäätään kova saavutus. Kovemmaksi sen tekee se, että kaksi kolmesta on otettu vieraissa. Vielä kovemmaksi se, että RoKo lähti sarjaan altavastaajana.
Mutta kun RoKi ei lähtenyt sarjaan altavastaajana kuin hyvin pienessä määrin tilastollisesti niin ettei se ollut ratkaiseva tekijä. RoKilla on myös kokenut playoffs valmentaja Lehtonen, joka osaa virittää joukkueen Mestiksen playoffs maailmaan, mutta Kiekko-Poikien Martikaisella sen sjaan 1. kausi Mestiksessä ja ei mitään kokemusta playoffs peleistä kuin omalta pelaajauralta. On eri asia valmentaa playoffs joukkuetta kuin runkosarjaa vaikka Martikainen klaarasikin sen erittäin hyvin.

 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Olen kyllä lukenut perustelusi. Olen vaan sitä mieltä, että kolme voittoa kolmesta ottelusta on ylipäätään kova saavutus. Kovemmaksi sen tekee se, että kaksi kolmesta on otettu vieraissa. Vielä kovemmaksi se, että RoKo lähti sarjaan altavastaajana.
Näinhän se on, että jos on pitkän runkosarjan jälkeen noin suuri piste-ero JOKP eduksi, niin silloin RoKi oli selkeä altavastaaja, ei se sen monimutkaisempaa ole. Sama pätee muihin ottelupareihin lukuunottamatta FoPS- KeuPa -paria. Helppoahan se on jälkikäteen vääntää mustaa valkoiseksi, kun tietää lopputulokset. Pitkä runkosarja kertoo joukkueiden voimasuhteista melko kattavasti, muutama keskinäinen ottelu voi mennä kuinka vaan ihan sattumalta.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
TPS voittaa ja Roki voittaa, nyt katotaan Kärppien peliä. Tämähän menee käsikirjoituksen mukaan.
Ei tainnut mennä ihan loppuun saakka käsikirjoituksen mukaan kun Kärpät tippui ja tiputtaja tulee sitten Tepsiä vastaan. RoKilla joukkue viritetty Mestiksen playoffs peleihin istuvaksi ja ei ainakaan minulle suuri yllätys, että on noin hyvin pelannut vaikka toki toivoin, jopa osin uskoin, playoffs sarjassa Kiekko-Pojilta paljon parempaa vastusta kuin sitä miten lapanen se on lopulta ollut.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Ei tainnut mennä ihan loppuun saakka käsikirjoituksen mukaan kun Kärpät tippui ja tiputtaja tulee sitten Tepsiä vastaan. RoKilla joukkue viritetty Mestiksen playoffs peleihin istuvaksi ja ei ainakaan minulle suuri yllätys, että on noin hyvin pelannut vaikka toki toivoin, jopa osin uskoin, playoffs sarjassa Kiekko-Pojilta paljon parempaa vastusta kuin sitä miten lapanen se on lopulta ollut.

Kyllähän Kiekko-Pojilla oli 30 minuuttia kaikki kaapelit käsissä laittaa peli nippuun. Tais olla 3-4 rimaa/tolppaa ja Velho otti puoli kymmentä gamesaveria. Me oltiin kyllä pikkusia ja lapasia mutta niin vaan sieltä hingerrettiin tasoihin ja ohi.
 

Lähdepelto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Lukko
Se on kolme sarjaa ratkasu valmiina, Jos ihmenousuja ei tapahdu niin välierässä toinen on Ketterä-Roki. Sitten pitää vaan opettaa Maso häviämään.
 

Lähdepelto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Lukko
Tuohon ihmettelyyn että Roki ottanut kaksi peräkkäistä vierasvoittoa Joensuussa. Onhan Maso tehnyt sen ennenkin. Eka mestaruus keväänä sarja alkoi Joensuun vierasvoitolla ja kaikki edellisen kevään kummitukset heräs henkiin. Sen jälkeen neljän suora sisältäen kaksi vierasvoittoa.
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tänään oli rokilla 2-1 kavennukseen asti suoritus melkoista kuraa mv Heikkistä lukuunottamatta. Siitä saatiin uskoa ja hieman skarpattiin. Heikkinen maalissa vei marjat tässä pelissä. Maso sanoi haastattelussa, että ei ehtinyt valmistaa joukkuetta peliin.
Kyllä nää on huvittavia nää valmentajien jutut. Heillä ei ole lähtökohtaisesti tarkoituskaan puhua totta tai sitä, mitä "sydän sannoo", vaan he päästävät suustaan sitä, mikä "sopii tilanteeseen" parhaiten. Maso Lehtonen on sen verran valmistellut joukkueitaan tärkeisiinkin matseihin, että siihen on varmaan nytkin löytynyt aikaa, halua ja kykyä. Sama koskee muita valmentajia- aina halutaan pois se "syyllisyystaakka" pelaajilta pois höpöttämällä noita. Kyllähän RoKin 1. erän "vaisuus" johtui enimmäkseen JOKP-ien loistavasta pelistä. Joskus on vaikea erottaa sitä, pelaako oma joukkue huonosti vai johtuuko se alakynnessäolo vastustajan hyvyydestä.
 

waitsneik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yläsarjasta alasarjaan
Kyllähän RoKin 1. erän "vaisuus" johtui enimmäkseen JOKP-ien loistavasta pelistä. Joskus on vaikea erottaa sitä, pelaako oma joukkue huonosti vai johtuuko se alakynnessäolo vastustajan hyvyydestä.
:)) Tuo oli kauden huonoin erä Rokilta ja vain 1 meni omiin. Enemmänki Jokp näytti Suomi-sarjajoukkueelta, joka osaa luistella kovaa kun vastustajan jalka ei liiku ja sitten lauotaan silmät kiinni joka paikasta kun on mahdollista. Roki oli sieltä Suomi-sarjan pohjalta tässä kohtaa.
Katsotaan sit tänä iltana onko molemmat tai jompikumpi saanut noustua mestiksen playoffien oletetulle vaatimustasolle.
Vai kannattaisko sittenkin hämätä ja pelata vain vaisusti, vaikka pari erää ;)
 
Viimeksi muokattu:

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
:)) Tuo oli kauden huonoin erä Rokilta ja vain 1 meni omiin. Enemmänki Jokp näytti Suomi-sarjajoukkueelta, joka osaa luistella kovaa kun vastustajan jalka ei liiku ja sitten lauotaan silmät kiinni joka paikasta kun on mahdollista. Roki oli sieltä Suomi-sarjan pohjalta tässä kohtaa.
Katsotaan sit tänä iltana onko molemmat tai jompikumpi saanut noustua mestiksen playoffien oletetulle vaatimustasolle.
Vai kannattaisko sittenkin hämätä ja pelata vain vaisusti ;)
Kannattaa varmaan hämätä ja pelata vain vaisusti.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Masohan ei koskaan ole sanonut ettei ole EHTINYT valmistaa joukkuetta tuohon peliin. Haastattelussa sanoi ettei ONNISTUNUT valmistamaan joukkuetta JoKP rynnistykseen, se että mitä se sitten kaikkeuvessaan tarkottaa niin voiaan vaan arvailla. Tänään vastaavaan ei ole enää varaa, sen tietää varmasti jokainen kaukalossa ja sen ulkopuolella. On makeaa aikaa ja hienoa kammeta hallille.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Kun Maso antaa noita vastauksia niin vastuu on kuulialla vaikkei olekkaan savolainen.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Maanantaina Rollossa oli 1621 katsojaa. Meneekö tänään 2K rikki?
 

waltteri21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Maanantaina Rollossa oli 1621 katsojaa. Meneekö tänään 2K rikki?

Mikä mahtaa olla hallin kapasiteetti ja yleisöennätys?

Nyt voisi ajatella, että ihan 2500-3000 olisi tavoiteltavissa. Buumiin on ainekset ja pelipäivä on perjantai.

Mitä enemmän yleisöä sen hienompaa on, kun JoKP hiljentää hallin paukuttaessaan maaleja.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Mitä enemmän yleisöä sen hienompaa on, kun JoKP hiljentää hallin paukuttaessaan maaleja.
Oikeastaan ihan sama kuka paukuttaa ja mitä, mutta yli 2000 katsojaa olisi koko sarjalle hyvä asia. Toki myös kentällä oleville joukkueille. Onko Joensuusta lähdössä kannattajia Lappiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös