Onpas täällä hassua porukkaa. Lähinnä siinä mielessä, että tunteet ovat samankaltaiset minullakin mitä nyt muuttujat muuttaen. Minä kun en myöskään haluaisi Ässiä vastaan ainakaan erityisen aikaisin (onneksi näin tuskin tulee tapahtumaan, tällä tahdilla aikaisintaan välierissä). Tämä johtuu lähinnä siitä, että JYP pärjää kyllä sellaisia tasaisen vahvoja ja rutinoituneita joukkueita vastaan pleijareissa, mutta ne pari välieräsarjaa (vs. TPS / Blues) noina männä vuosina, jotka JYP hävisi, tulivat juuri "hurmosjoukkueita" vastaan.
Itse kun näkisin, että tänä keväänä, varsinkin jos (uskaltaisin sanoa, kun) Ässät voittavat sen ns. eniten paineita tuottavan puolivälieräsarjan, Isomäestä kieltämättä tullee aikamoinen helvetinperkeleenluola. Siinä JYPillä voi olla tekemistä. Viime keväänä, jos saan sanoa, ette olleet ihan valmiita (niin ja meillä oli vielä maagi-Vatanen riveissä), ja JYPillä taas oli outo hurmos jo alusta saakka päällä.
Edit: ainiin, ja mä ehdin vittuilla ehkä vähän liialti viime keväänä kaverille, joka on Ässä-sympatiseeraaja, joten kuumotusta olisi keväälle luvassa JYP-Ässät -sarjan realisoituessa. Varsinkin siinä ikävimmässä tapauksessa saattaisin soittaa äitillle, kun kaveri kiusaa ja eijookivvaa.