Olen samaa mieltä joukkueen sulamisesta useimpien muiden palstalaisten kanssa. Kuitenkin pari huomiota huomisesta neljännestä pelistä.
- Ässille ei ole kiekko myöskään pomppinut, jos näin kävisi huomenna, on erittäinkin mahdollista voittaa ensimmäinen kuolemanpeli.
- Ylläolevan tapahtuessa sarja siirtyisi vielä ainakin perjantaiksi Poriin ja jos voitto olisi alla, en usko, että Ässät häviäisi kolmatta kotipeliään putkeen.
- --> Lauantain peli olisi tosi vaikea voitettava yhä edelleen, mutta luulisi puntin espoolaistenkin leirissä jo vähän tutisevan, ja Ässät olisi varmasti parista voitosta saanut itseluottamusta otteisiin.
Jonkun mielestä tämä on turhaa jossittelua, mutta Ässien kannattajana on tottunut (ainakin omasta mielestäni) siihen, että joukkueen läpikäymä vuoristorata on aina Porissa melkoinen. Aallonharjalta aallonpohjalle.. Voisiko olla, että nyt ollaan ihan pohjalla? Ässiä parikymmentä vuotta seuranneena ei olisi edes mikään yllätys, jos juuri pata tekisi historiaa ja nousisi 3-0 tappioasemasta voittoon.
Summa summarum: Voitettaisiin nyt huominen peli. Moni yhtyy varmasti mielipiteeseeni, että silloin tilanne ei olisi aivan toivoton. Perjantaina edessä oleva kotimatsi antaisi paljon uskoa. Viimeinen jossittelu. Voittojen kaventuessa lukemiin 2-3 olisi sarja rehellisesti sanottuna herätetty henkiin.
Näillä miettein huomenna Espooseen. Ehkä itse olen alitajuisesti jo sen verran alistunut pelien päättymiseen, että näen vielä positiivisia asioita tässä kaudessa ja huomisessa pelissä. Kuten Nykänen aikoinaan sanoi: "Jokainen chäänssi on uusi mahdollisuus ", vai miten se oli !!!