Pudotuspelit – kevät 2024

  • 154 747
  • 1 338

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Hyvä startti, Pelicans vei peliä. Onnistumisia maalien muodossa olisi pitänyt paikoista tulla enemmän, mutta lopputulos ratkaisee.

Nyt bussilla kohti Oulua, ei tarvi vetää pahaa kahvia Finskin koneessa, kuten Kärpät joutuu tekemään.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Hyvä startti, Pelicans vei peliä. Onnistumisia maalien muodossa olisi pitänyt paikoista tulla enemmän, mutta lopputulos ratkaisee.

Nyt bussilla kohti Oulua, ei tarvi vetää pahaa kahvia Finskin koneessa, kuten Kärpät joutuu tekemään.
Meneekö muuten Pelicans bussilla, ja Kärpät lentäen? Onko tietoa?
 

Rapala

Jäsen
Kärpät oli kyllä aivan perseestä tänään. Turunen veti selvästi loukkaantuneena ja muu joukkue vaikuttaa olevan kasa höyryävää. Aatulta ihana Bryggman-poikkari Jandusin selkään sekunti ennen maaliaan. Vaisulta poppoolta näyttää HIFK verrattuna.
 

miklo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikö siis Liiga maksakkaan kuluja? Iso ero kun toinen lentää tunnin ja toinen bussittaa 6-7h.
Tänään reissaavat Jyväskylään, jossa nukkuvat yön, ja aamusta loppumatka Ouluun.

Toki eroa Kärppiin, jolla pelaajat lentäen matkaa takaisin Ouluun, mutta kuten tuossa aikaisemmin jo todettu, että yllättävän paljon aikaa se lentäenkin matkustaminen ottaa.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Eikö siis Liiga maksakkaan kuluja? Iso ero kun toinen lentää tunnin ja toinen bussittaa 6-7h.
Liiga maksaa kulut, mutta kai niilläkin joku kattoraja siihen on, eli veikkaisin että lentäessä jouduttaisiin maksamaan ylimääräiset itse, sama mennä bussilla siinä vaiheessa toimiston puolesta.
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jossain kohtaa menneinä vuosina myös tämä hiilineutraalisuus vaikutti päätökseen miten kuljetaan ja miten ei. Voihan se olla toki myös kauniimpi tapa ilmoittaa ettei massit piisaa lentokoneiluun :)
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No ei sieltä Lahesta nyt kyllä tunnissa perille kotiin Ouluun pääse.

Tunti ensin Helsinkiin, tunti kentällä, tunti lentoa ja sitten vielä tunti kentällä ja siirtymisessä kotiin. Kyllä siihen se 4-5 tuntia heilahtaa lentokoneellakin.

Toki se itse istuminen on se ongelma, vaikka aikaa tuossa nyt ei huomattavasti säästäkään.
 

Nortel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Radiossa sanoivat, että tänään ajelevat Jyväskylään ja sieltä aamulla jatkavat Ouluun.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Luulisi että joku yöjuna ja makuuvaunut olisi mukavin. Bussilla Riihimäelle ja siitä pohjoiseen menevään junaan.
No ei kyllä mun kokemuksella. Ite ainakin oon aina nukkunut helvetin huonosti junassa. Se liike ja äänet jotenkin häiritsee pirusti. Ja Oulu, vaikka onkin kaukana, tulee yöjunan kannalta vastaan liian aikaisin että siellä ehtis nukkua kelvolliset yöunet.
 

surfa

Jäsen
No ei kyllä mun kokemuksella. Ite ainakin oon aina nukkunut helvetin huonosti junassa. Se liike ja äänet jotenkin häiritsee pirusti. Ja Oulu, vaikka onkin kaukana, tulee yöjunan kannalta vastaan liian aikaisin että siellä ehtis nukkua kelvolliset yöunet.
Jjep. Itsekin yhden kerran matkustanut autojunalla ja samalla viimeisen kerran. Nukuin ehkä puoli tuntia koko yönä ja seuraavana päivänä sitten arvatenkin aivan kuutamolla koko päivän. Ei ehkä se mitä haetaan jos huomenna pitäisi pelata.
 

Pökkelö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Otetaanko mieluummin Kalpa vai Tappara vastaan finaaleissa? Kalpa on kyllä kotona hemmetin paha, mutta siihen olisi kotietu. Tappara on taas ns. iso paha päävastus, jolle voitaisiiin kostaa koko Suomen puolesta.

Ei nyt kuitenkaan mennä asioiden edelle ja katsotaan rauhassa miten siinä sarjassa käy ennen kuin aletaan spekuloimaan.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Otetaanko mieluummin Kalpa vai Tappara vastaan finaaleissa? Kalpa on kyllä kotona hemmetin paha, mutta siihen olisi kotietu. Tappara on taas ns. iso paha päävastus, jolle voitaisiiin kostaa koko Suomen puolesta.

Ei nyt kuitenkaan mennä asioiden edelle ja katsotaan rauhassa miten siinä sarjassa käy ennen kuin aletaan spekuloimaan.
KalPa ehdottomasti, tulis varmasti uus mestari Suomeen. Vaikka Kuopiossa tulisikin vitullista shokkihoitoa, niin siinä sarjassa on kotietu kovaa valuuttaa. Pelataan tää sarja nyt eka ja katotaa sit :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös