Pudotuspelit – kevät 2024

  • 155 039
  • 1 338
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Käykö jengi noin yleisesti muutenkin paljon lueskelemassa muiden joukkueiden keskusteluja ja ennen kaikkea kommentoimassa siellä? Itse myönnän käyväni toisinaan IFK:n hävittyä pelin huvittamassa itseäni IFK-osiossa katselemassa kun siellä manataan taas kuinka paska joukkue on ja vaaditaan kaikille potkuja. Mutta ei nyt tulisi mieleenkään mennä itse sinne väliin kommentoimaan.
 

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Käykö jengi noin yleisesti muutenkin paljon lueskelemassa muiden joukkueiden keskusteluja ja ennen kaikkea kommentoimassa siellä? Itse myönnän käyväni toisinaan IFK:n hävittyä pelin huvittamassa itseäni IFK-osiossa katselemassa kun siellä manataan taas kuinka paska joukkue on ja vaaditaan kaikille potkuja. Mutta ei nyt tulisi mieleenkään mennä itse sinne väliin kommentoimaan.
Tämähän on keskustelupalsta, joten miksei muiden joukkueiden osastoissa voi käydä keskustelemassa?
Mutta esim kuvailemassasi tilanteessa sinne lällättelemään meno tai muuten provoilu ei ole asiallista.
 

Nikez4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,Boston,Newcastle
Käykö jengi noin yleisesti muutenkin paljon lueskelemassa muiden joukkueiden keskusteluja ja ennen kaikkea kommentoimassa siellä? Itse myönnän käyväni toisinaan IFK:n hävittyä pelin huvittamassa itseäni IFK-osiossa katselemassa kun siellä manataan taas kuinka paska joukkue on ja vaaditaan kaikille potkuja. Mutta ei nyt tulisi mieleenkään mennä itse sinne väliin kommentoimaan.
Itse tykkäsin käydä KalPa-Ilves sarjan aikaan ilvesfoorumilla naureskelemassa niiden jutuille:).
 

Nikez4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,Boston,Newcastle
Tämän vuoden iskulause taitaa olla tuo ”there’s a reason why we’re here” ehkä vähän tylsähkö mutta menkööt.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Ilmeisesti lippuja on jäljellä huomiseksi? jos aamulla kävis ärrällä lunastamassa pe illaksi omani.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Ei edes jännitä. Hifk sarjassa jännitti ennen joka peliä joka saattaa toki johtua ihan jo pelkästään puolivälierämittelöiden tärkeydestä.

Luotto on joukkueeseen varsinkin nyt viimeistään 7 - pelin jälkeen niin korkealla, että eihän tässä hädän häivää. Sellaiset vastoinkäymiset on tää Meidän jengi jo selättänyt tällä kaudella, että ei muuta kuin VAMOS ja etiäppäin kohti valoa !

TÄÄ ON SE KAUSI !
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
VAMOS! Joko mennään!

Ainakin tässä kohtaa mieli on rauhallinen ja tyyni. Pelicans on oppinut voittamaan ja tämän kauden isotkin vastoinkäymiset on pystytty hoitamaan kunnialla maaliin eli eiköhän lisätä vähän kaasua ja hoideta finaalit Lahteen!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Toivon mukaan ylivoimaan olisi keksitty jotakin toimivampaa kuviota. Odottaminen loppuu ja epäröinti pois. Muuten on suht luottavainen olo iltaan, vähän eri fiilis verrattuna IFK-sarjaan jostakin syystä. Odottavan aika on pitkä, alkais jo!
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mitäs muuten tekisitte Riihisen kanssa, jos olisi tervehtynyt pelikuntoon? Mielestäni pakistossa ei ollut heikkoa lenkkiä IFK sarjassa, ja Salminen stunttasi ihan hyvin 7. pakin roolissa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Olen oikeastaan koko kauden odottanut tuota peruskuviota ylivoimaan jolla HIFK ottelu tasoitettiin. Aikaisemmilla kausilla tuota nähtiin paljonkin, mutta tällä kaudella ei juurikaan.
Säästettiin tätä tilannetta varten, kun YV:n oli varttia vaille pakko tuottaa tulosta ja kaikki odottivat Lascherin poikittaissyöttöä =)
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Noniin Saukkosen sanoin Ladies & Playboys tästä lähtee välierät käyntiin! :

Jämsen Schnarr Horky
Jordan J J

Bryggman Carlsson Lasch
Kral Puutio

Haatanen Vilen Tuksu
Blood Utunen

Enlund Tyrväinen Aaltonen
Hirvonen

Kokko

Kärpillä Karhunen maalissa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Sanoin ennen playoffeja että mun silmissä HIFK oli noista silloin olleista vaihtoehdoista eli HIFK, Kärpät, Jukurit se ehdottomasti vaikein vastustaja meille.
Kärpät on kyllä siinä mielessä arvaamaton että on parantanut peliään ihan älyttömästi kauden aikana ja yleensä sellainen joukkue menestyy myös playoffeissa, mutta tässä pitää muistaa että me parannettiin myös meidän peliä jopa enemmän, joten siinäkään ei eroa tule.

Mä luulen että Kärpät sopii vastustajana meille paljon paremmin koska heillä on aika vastaava jengi ja tyyli kuin meillä.

Kärpillä on henkisesti erittäin vahva joukkue jossa Turunen-Koivunen on äärimmäisen vaarallinen kaksikko ja Kemppainen on pakko saada siitä maalin edestä kuriin, sen jälkeen riittää se että keskitytään ottamaan Hyryn ja Anttilan vastahyökkäykset kuriin niin muu joukkue ei olekaan ihan niin takuuvarmaa materiaalia vaikka siellä näitä Junttiloita ja muita onkin.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Mitäs muuten tekisitte Riihisen kanssa, jos olisi tervehtynyt pelikuntoon? Mielestäni pakistossa ei ollut heikkoa lenkkiä IFK sarjassa, ja Salminen stunttasi ihan hyvin 7. pakin roolissa.
Olishan tuo mietinnän paikka. Riihinen pelasi hiton hyvin viime kauden pleijareissa, mutta silloin ei ollut loukkaantuminen alla.
Olishan se hienoa, jos Riihinen pääsisi pelikuntoon ja toisi leveyttä pakistoon. Mutta onko miestä näkynyt harjoituksissa?
 

Nortel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitäs muuten tekisitte Riihisen kanssa, jos olisi tervehtynyt pelikuntoon? Mielestäni pakistossa ei ollut heikkoa lenkkiä IFK sarjassa, ja Salminen stunttasi ihan hyvin 7. pakin roolissa.
JJ oli kolme viimeistä peliä aivan telineessä ja kokoajan askeleen perässä. Ajoittaisia välähdyksiä siellä täällä, mutta Salminen/Riihinen voisi hyvin ottaa muutaman vaihdon pois siltä, jospa jaksaisi paremmin pysyä mukana. Jossain vaiheessahan JJ ja BB pelasi samassa parissa, silloin pelotti kyllä joka kerta kun vastustaja hyökkäsi.
Oisko se Kidi kannattanut pitää kolmosessa.
Ei saanut aikaan mitään kolmosessa, eikä toki Haatanen saanut mitään aikaan ykkösessä. Minusta kokeilemisen arvoinen vaihto. Toinen vaihtoehto olisi voinut olla Juhi tähän ja Haatanen raatamaan neloseen, hienosti hoitaisi senkin tontin. Nyt toivotaan että Jämsen saisi vielä one-timerinsa toimimaan, niin alkaisi YV:lläkin tulemaan tulosta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olishan tuo mietinnän paikka. Riihinen pelasi hiton hyvin viime kauden pleijareissa, mutta silloin ei ollut loukkaantuminen alla.
Olishan se hienoa, jos Riihinen pääsisi pelikuntoon ja toisi leveyttä pakistoon. Mutta onko miestä näkynyt harjoituksissa?

Alunperin arvio oli 5 viikkoa sivussa. Se oli tammikuun loppua, eli jotain takapakkiahan tuossa on täytynyt tulla.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Toivottavasti Tyrsky on täysin kunnossa, laidat ryskyy ja Turunen etsii itseään pikku veskulta asti.
Pelkästään jo pysymällä pois jäähyltä ja pitämällä Turunen pois b-pisteen kaarelta saadaan paljon naalien hyökkäystehoja syötyä pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös