Mistä nuo Kidin puutteet pelaamisessa johtuu? Onko sillä vielä jotain vammaa? Vai päätällien jälkeen joutunut muuttamaan pelaamista? Ennen kauden alkua olisin kuvitellut että Jämsen on meidän ykköspyssyjä kevään peleissä.
Nostellaan tätä, lippu fissä hinta nyt 55€Huomiseen peliin olis lippu tarjoilla. Seisomakatsomo, maksoin 45€ ja nyt maksaa lippu fissä 50€. Kipeenä niin siksi myyn pois. Tarjoa
Vittu tää on muuten huono pakkipari.Blood - Utunen
Utunen oli viime keväänäkin muistaakseni aika heikko. Ei haittaa kun menee Ipaan, luultavasti parempiakin löytyy. Valitettavaa kuitenkin.Vittu tää on muuten huono pakkipari.
Utunen ollut koko kevään ihan liian epävarma ja Pena on hidas. Tänään soi omissa näiden kahden ollessa kentällä.
Joo ei millään pahalla kenellekään, mutta olen ollut Utusen siirrosta ilvekseen lähinnä vain onnellinen. Eiköhän siihen parempaa löydy.... Lukemattomat pleksit ja logon paukuttelut alkoi riittämään vain jossain kohden.Vaikka Utunen onkin mielestäni varsin pätevä yleispuolustaja liigaan, niin syystä tai toisesta hän on ollut kentällä 14 kertaa 21:stä, kun Pelicansille on tasakentällisin tehty maali.
Toki myös 13 kertaa kentällä, kun on tehtykin.
Joo ei millään pahalla kenellekään, mutta olen ollut Utusen siirrosta ilvekseen lähinnä vain onnellinen. Eiköhän siihen parempaa löydy.... Lukemattomat pleksit ja logon paukuttelut alkoi riittämään vain jossain kohden.
Mitä itse poffeihin tulee niin tänään tosiaan alkaa voittoputki.
Eilenkin kakkoserässä Snarrin kenttä pyöritti hyvää hyökkäystä ja Horky kuljetti kiekkoa sinisellä, syötti Utuselle B-pisteelle ja leikkasi itse pisteiden väliin parhaalla maalintekosektorille valmiina vetämään. Utusella oli vapaa tila syöttää takaisin Horkylke jolla oli veto valmiina, mutta mitä tekee Utu, vetää itse päin maskimiehiä! Siis vieressä on maalintekijä huipputontilla ja meidän ei maaliruisku pakki vetää itse. Näissä paikoissa pitää pystyä tekemään niitä pieniä oikeita ratkaisuja.
Toivotaan toki miehelle kaikkea parasta, mutta jos logojen ja pleksien paukuttelu jatkuu samanlaisena seuraavat pari vuotta, niin eiköhän se liigaa pelaa..Vähän kuitenkin ceikkaan ettei Utunen parin vuoden päästä liigaa pelaa.
Eiköhän tuolle Mestiksestä vielä löydy sopiva seura.Vähän kuitenkin ceikkaan ettei Utunen parin vuoden päästä liigaa pelaa.
Eiköhän tuolle Mestiksestä vielä löydy sopiva seura.
Utunen tuntuu toimivan tiettyjen pakkien kanssa. Kun on tarpeeksi vahva pari, esim. Jordan oli, niin pelit kulkee paremmin. Toki taisi alkaa Jordanin vierelläkin piiputtaa, kun putosi Bloodin pariksi?
Pakko kysyä, onko teillä oikeasti lippujen hinnat tuota luokkaa playoffeissa ja finaaleissa? Vai onko tää hintojen nouseminen joku läppä myydä toi lippu pois vai hä? (Meillä seisomapaikat olleet finaaleissa 20e ja istumapaikat 25-40e ja myös playoffeissa samat.)Nostellaan tätä, lippu fissä hinta nyt 55€
Teillä myös puolet isompi halli ja miljoonatappioita vuosikausia. Lahdessa ei ole miljonäärejä rahoittamassa tätä touhua.Pakko kysyä, onko teillä oikeasti lippujen hinnat tuota luokkaa playoffeissa ja finaaleissa? Vai onko tää hintojen nouseminen joku läppä myydä toi lippu pois vai hä? (Meillä seisomapaikat olleet finaaleissa 20e ja istumapaikat 25-40e ja myös playoffeissa samat.)
No.. Jos nyt tarkkoja ollaan niin onhan Bottas availlut lompakkoaan ainakin jonkin verran.Teillä myös puolet isompi halli ja miljoonatappioita vuosikausia. Lahdessa ei ole miljonäärejä rahoittamassa tätä touhua.
En ole missään nähnyt mainintaa, paljonko Bottas oikeasti on toimintaa tukenut. Jotenkin olen pitänyt tuota julkisuushommana, josta hyötyy tietyllä tapaa molemmat osapuolet, mutta voin olla pahasti hakoteillä tästä.No.. Jos nyt tarkkoja ollaan niin onhan Bottas availlut lompakkoaan ainakin jonkin verran.
Vähintään kuusinumeroisen summan Bottas on tuonne tunkenut.En ole missään nähnyt mainintaa, paljonko Bottas oikeasti on toimintaa tukenut. Jotenkin olen pitänyt tuota julkisuushommana, josta hyötyy tietyllä tapaa molemmat osapuolet, mutta voin olla pahasti hakoteillä tästä.
Vähintään se aikalisä olisi pitänyt siinä ottaa mutta minkäs teet.Hölölle tuhat lammasta, kun ei uskalla ottaa veskaria pois, kun vastustaja saa boksin vajaa 4 min ennen loppua.