Laitoin liittymispyynnön nyt tulille! Toivottavasti joku pääsee hyväksymään pian, jos siellä kerran pelit jo käynnissä :)@TurtleDef muistathan laittaa liittymispyynnön, kun kutsuja tuossa ei tietääkseni voi laittaa.
Laitoin liittymispyynnön nyt tulille! Toivottavasti joku pääsee hyväksymään pian, jos siellä kerran pelit jo käynnissä :)@TurtleDef muistathan laittaa liittymispyynnön, kun kutsuja tuossa ei tietääkseni voi laittaa.
En ihan heti huomannut pyyntöäsi, kun oli pelit kesken. Nyt kuitenkin hyväksytty. Pelit tältä päivältä ovat varmaankin jo pelattu, mutta huomenna jatkuu!Laitoin liittymispyynnön nyt tulille! Toivottavasti joku pääsee hyväksymään pian, jos siellä kerran pelit jo käynnissä :)
Toisella tunnuksella toki pääsisi mukaan, mutta sekin perkule vaatii nykyään sitten toisen Plus-jäsenyyden..Harmi ettei tässä voi liittyä useampaan joukkueeseen. Tuossa mun nykyisessä jengissä ei oikein ole pelit maistunut kenellekään tähän mennessä, vaikka itse olisinkin ollut pelipäällä vaikka joka päivä. Jos tuosta nyt ei tule lasta eikä paskaa lähiaikoina, niin laittelen teille päin liittymispyyntöjä. Kaikki pelipaikat sopii - paitsi maalivahti. Puolustuspeliin, syöttelyyn ja vittumaisuuteen rakentuu tuo oma pelityyli, joten mitään maaliruiskua ei kannata odotella, jos rinkiin lähden mukaan.
Mulla hieman sama tilanne. Viikolla töissä klo 16 asti, ja sen jälkeen pitäisi ehtiä muutamana iltana salille ja säbäpeleihin torstaina. Mutta viikolla iltaisin aikaa 2-3 h ja vloppuna (pe ja la) sitten paremmin aikaa pelailuun.Toisella tunnuksella toki pääsisi mukaan, mutta sekin perkule vaatii nykyään sitten toisen Plus-jäsenyyden..
Mutta mukaan vain jos siltä näyttää. Pelejä meillä tuntuu olevan jatkuvasti vain enemmän ja enemmän. Itselläni ainakin on kovat pelihalut, mutta arkena työt tuppaa viemään kaiken ajan pelailulta.
Täällä ollaan pukukopissa odottelemassa, mun lisäksi yksi pelaaja.8 pelaajaa online. Pistetääs peliä pystyyn.
Se olin minä. Tulin takas kun siellä on nyt kolmas kaveri. Yksi vielä niin voitais aloitella.Täällä ollaan pukukopissa odottelemassa, mun lisäksi yksi pelaaja.
joo löytyy. virittelen sen päälleSe olin minä. Tulin takas kun siellä on nyt kolmas kaveri. Yksi vielä niin voitais aloitella.
Edit: @Art Vandelay löytyyhän sulla mikki?
Joo minäkin ilmestyn koppiin viiden hujakoilla.Itse meinasin tänään tuossa klo 17 jälkeen käydä katsomassa, jos löytyisi porukkaa pelailemaan. Eli mukaan vaan, jos kykenee!
Joo minä taas tulen silloin itsekkin ihmettelemään.Tänäänkin meinasin klo 17 jälkeen pelailla. Pääseekö muut?