PS3: NHL14 - EASHL - 65min

  • 5 326
  • 44
Perustin juuri uuden joukkueen kakkosukollani. Ketkä haluaa liittyä? Myös kakkosukolla pääsee mukaan jos sellaisen omistaa. Eli ei ole pakko olla juuri sillä ykkösnickillä mukana jos olet jo toisessa teamissa. Huvin vuoksi perustin koska ykköstiimissä pelit joskus niin vähissä. Ei ole paineita menestyksestä tässä joukkueessa. Sillä en ole pelannut vielä yhtäkään sparria kakkosukollani. Eli toivottavasti löytyy halukkaita, ilmoitelkaa tänne. Minun PSN-nick: JopeKoo
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Olisin kiinnostunu. NHL 13 eashl:ää pelasin, tän version pelimuotoo en o vielä pelannu, eli ukko kans ihan nollissa. Psn nikki: auron88--
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pakkohan se on tulla mukaan. Pari sparripeliä taitaa olla Kuubextralla(psn) pelattuna.

Saataisiinkohan lähiaikoina HC Jatkoaikaa vastaan väännöt pystyyn :)
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Enpä usko että saatte, taitaa olla HC Jatkoaika kuollut joukkue. Melkein voisi itsekin harkita siirtymistä kilpailijaan kerta tuolla on pelit loppuneet aivan täysin.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Mä oon mukana! PSN: Voittamatonn

Edit: Niin ja kakkosacco mullakin tässä siis, eli pelejä ei varmaankaan kovinkaan montaa viikossa tule.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hep, täälläkin yksi innokas, ykkösporukalla pelit vähän vähemmällä, niin kakkosmiehellä mukaan jos vaan mahtuu

PSN:VilluP
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Olen kakkosaccolla pelaillut mv sparreja sillöintällöin niin voisin myös liittyä tähän jos haluatte ihmismokke pelejä pelata. Kortti taitaa olla tulokas ja taitotaso samaa luokkaa mutta jos jengi ei ota paineita menestyksestä ja haluatte ihmismoken niin voisin tulla treenailee.

Psn. Frank_Th_e_Tank
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen kakkosaccolla pelaillut mv sparreja sillöintällöin niin voisin myös liittyä tähän jos haluatte ihmismokke pelejä pelata. Kortti taitaa olla tulokas ja taitotaso samaa luokkaa mutta jos jengi ei ota paineita menestyksestä ja haluatte ihmismoken niin voisin tulla treenailee.

Psn. Frank_Th_e_Tank

Sama homma samoin sanoin. PSN: mustareiska, gp0.
 
Ketjua ylös! Tänään peleille? Vahvistuksia tartteis lisää.. Jos tästä saadaan aktiivinen, voisin harkita liittymistä ykkösnickillä. Mutta katsellaan nyt tuleeko ketään joukkueeseen täältä vai ei... Olen kuitenkin nyt linjoilla.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Saataiskohan yöpelejä vielä? Tai tulisko joku ainakin sparriseuraks? Voisin tota kakkospelaajaa vähän kehittää, nyt sillä on jo 4 peliä pelattuna... :D
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ite oon melkein päivittäin linjoilla tällä accolla, pl. prime time. Joskus pelkkää pucks-huorailua, mutta usein myös pelivalmiudessa, vaikken tänne pahemmin huutelekkaan, joten kannattaa vilkasta pleikalta, jos pelinälkä yllättää.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Sama kuin Reiskalla.

Ennen liigakierrosta voisin kiakkoilla. Vetelen seinille ja odottelen muita.

e. Pleikan laitoin kiinni mutta täydessä valmiudessa askiin! yv/tai tänne viestiä.
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, pienimuotosia vahvistuksia saatu rosteriin ja just aletaan neljällä pelailemaan, tarinoin tässä jossain vaiheessa hieman lisää, mutta tulkaahan muutkin nyt.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
4 psn-chatissa. tulukaapa vielä muutki!

e. 5. porukka siirtyny ykösaccounteilla tiimiin!
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen siis alkoi joukkueessa kunnolla tapahtumaan, kun saatiin muutama ukko ykkösäijillään joukkueeseen mukaan. Onhan se Jatkoajalla oltava täyden kentällisen pelejä pelaava joukkue, kun jääkiekkopelistä on kysymys.

Nyt päästään varmasti päivittäin pelaamaan, mutta lisää väkeä halutaan, että päästään pelaamaan täysiä matseja useammin. Jokainen palstalle tunnukset omaava kaveri on tervetullut mukaan, kunhan tunnistaa itsestään joukkueelle pelaamisen tahdon, omia pisteitä tuijottamatta.

Laittakaa viestiä tulemaan joko mulle, tai Jompalle, jos haluatte mukaan. Äijän tasolla ei ole väliä, kunhan aktiivisuutta löytyy.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
voisin tulla kuitenkin tiimiin kun ei tuolla kaveriporukalla pelejä saada aikaiseksi, että jos vaan kelpaa niin PSN Grezkyy on valmiina peleihin.

Liittymispyyntö laitettu.
 
Viimeksi muokattu:
Lopettakaa stressaaminen, tää tiimi ei ole sitä varten. Mikki ei ole pakollinen tai jos sen omistaa niin ainakaan siihen juttelu ei ole pakollista. Kuubille se tiedoksi kun jo huutelit niin kuin arvasin.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Voisin liittyä joukkueeseen try-outille pääasiassa puolustajan tontille. PSN-nick on janzku73

Pistin liittymispyynnön.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Täällä olisi myös yksi pelaaja tulossa mukaan, jos huolitte. Pakkina olen NHL14:aa lähes poikkeuksetta pelannut. PSN nicki TensionNecK.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös