PS3: NHL13 - EASHL-Turnaus

  • 6 630
  • 59

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Sanoisin että olisi ihan hyvä jos olisi sovittuna valmiina alustavat pelipäivät ja suurinpiirtein ajankohdat milloin pelataan ja ketä vastaan. Näin olisi menot ennakkoon helpompi itse kunkun sovittaa ja tulla samaan aikaan linjoille, tämä huomiona ainakin 65min osalta, kun ei oikein näytä porukka samaan aikaan linjoille eksyvän ja jos eksyy niin vastustajat eivät eksy.

Ihan heittona vain...
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Tilastotaulukossa on välilehti "peliohjelma", jonne voi laittaa ehdotuksia toisille joukkueille. Laitan vielä erillisen sarakkeen, niin ei tule epäselvyyksiä.

Old Farts on lähes aina valmiina pelaamaan. Oikeastaan ainoat rajoitukset ovat maalivahti ja kaksi seuraavasta kolmesta pelaajasta linjoilla: ankkalasvegas, BrickBash61 ja Rankaisija_. Itse olen vielä tämän illan kiinni tentteihin lukien, mutta sitten alkaa taas löytymään aikaa.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
65:sellä täys kokoonpano linjoilla + yks ainakin varalla kenttäpelaajissa jos joku poistuu.. Maalivahti osastolle ei ainakaan nyt löydy paikkaajaa jos se lähtee linjoilta..
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Old Farts on edelleen lähes aina valmiina 6vs6 peleihin. Harvemmin 6 pelaajaa kentälle saavat joukkueet voisivat haastaa heti kun vaan saavat joukkueen kasaan. Otteluohjelma voidaan supistaa kaksinkertaiseen sarjaan jos näyttää ettei neljää peliä saada pelattua järkevässä ajassa.

Itse olen viikonlopun pleikkarin ulottumattomissa, mutta varmaan joku meikäläisistä hoitaa tarvittaessa tilastoinnin. Mistä tulikin mieleen, että Hills Butilta puuttuu Karhun Tarmoa vastaan pelattujen otteluiden tilastot.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Hills Butin runkopelaajillakin muuta elämää sotkemassa, eli ei ole yhtä enempää täydellä varmuudella linjoilta löytyvää kun niitä muissa kerhoissa on aina jokunen, mitkä takaavat hyvät lähtökohdat iltojen kuusinpeleille.

Tässä turhuuksia kirjoitellessa joukkueen varsinainen veskari ilmoittelee ensi viikon muista tärkeistä aktiviteeteista ja kakkoskassarikin on meidän harvoja pakkeja, joihin ilmeisesti meikäläinenkin tätä nykyä luetaan.

Järjestelykysymys vain, jospa tänään saataisiin...

e. Hills Butilla ei kumpaakaan veskaa tänään linjoilla illalla.

ps. Tilastot lienee erään kerholaisen muistikortilla Karhun Tarmoa vastaan pelatusta ottelusta.
 
Viimeksi muokattu:

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
65:slla arkisin verottaa työt ynms, klo 17 jälkeen porukkaa aina kertyy linjoille ja turnauspelejäkin sovittaisiin, jos tuolla turnee chatissa olisi jotain.. Tällä hetkellä siellä ollut tyyliin kerran brick kun meillä ollut 6- linjoilla usein sitten ei sitäkään. tuo kuudennen saaminen linjoille samaanaikaisesti on ollut viime aikoina jonkinäköinen ongelma, päivittäin tuota 5 linjoilla kuitenkin on...

Tässä on nyt pari värväystä vielä hakusessa, joka lisäisi tuota 6 -pelaajan todennäköisyyttä päivittäin, mutta halutunlaisia ei ole vielä löytynyt.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Olisiko millään joukkueella tänään täyttä miehistöä linjoilla? Uhkaavasti näyttää siltä, että meillä voisi se kuusi jamppaa täyttyä hyvinkin ja voitaisiin matsia ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös