PS3: NHL12 Liiga

  • 20 415
  • 237

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Perseestähän tuo on liigamiehen kannalta, mutta ei tässä voi muuta sanoa kuin että kokeile itsekin EASHL-pelimuotoa.

Oon kokeillut, enkä tykännyt. Tosin voi johtua joukkueesta, jossa pelasin.

Rommeli kirjoitti:
Vähän samanlainen tilanne on tuolla divarin puolella.

Yks vaihtoehto olis laittaa uus liiga pystyyn niille, jotka liigaa tykkäävät enimmäkseen pelata.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Samaa mieltä kuin edelläkirjoittaneet.
Tämä liiga on pahasti jumissa.

Itse olen haastanut jokaista joukkuetta, puolet porukasta pelaa EASHLää koko ajan ja neljäsosa ei tunnu tekevän mitään. Ei ihan hirveästi nappaa roikkua haasteita heittelemässä neljää-viittä tuntia, jotta saa matsin tai kaksi kasaan. Varsinkin kun paikalla voi olla koko ajan 10-15 joukkuetta..

En tiedä. Pitäisi varmaan tulla taas yrittämään, mutta sitä samaa se on ollut joka kerta, kun olen viitsinyt yrittää. Ja joukkueeni on siis Dallas.

Äänestäisin liigan kuoppaamista ja uutta liigaa niille, jotka haluavat liigoja pelata.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tullut hieman yv:llä tiedusteluja aiheesta, joten tartutaan nyt sitten härkää sarvista:

Sellaiset liiga- ja divari-pelaajat voi laittaa vaikka mulle yv:tä, jotka on kiinnostuneet uudesta liigasta. Pääasiassa sinne otettaisiin sellaisia pelaajia, jotka online-ollessaan ovat valmiita liigaa pelaamaan. Ei nyt mitään natsimeininkiä, mutta ittee ainakin ottaa pannuun jos saa yhen pelin aikaan ja sen jälkeen kaveri katoo toisen pelimuodon pariin. Katsotaan sitten millaisella porukalla lähdetään liigaa tahkoamaan, jos lähdetään. Tosiaan mielellään sellaisia pelaajia, jotka haluavat nimenomaan pelata online-liigaa muiden pelimuotojen sijaan.

Vaihtoehtona voisi olla myös 16 joukkueen nelinkertainen sarja, jos pelaajamäärä jää tuon alle.

Jos kiinnostusta tulee tarpeeksi, niin laitan liigan pystyyn ja ketjun sille.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tuo "virallisen" liigan tilanne on kyllä surkuhupaisa. Minut voisi siitä vaikka potkia ulos. Ihan uudenlainen tilanne kyllä, että vaikka siellä on porukkaa linjoilla, niin pelejä ei saa pelattua millään.

Itse olen kuitenkin ilmoittautunut mukaan pelaamaan tämän liigan, en katselemaan sarjataulukkoa kun muut pelaavat ihanmitätahansamuuta pelimuotoa.

Ei ole tarkoitus suututtaa, loukata tai raivostuttaa ketään. Kyllä tämä liiga on silti jo nähty.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei ole tarkoitus suututtaa, loukata tai raivostuttaa ketään. Kyllä tämä liiga on silti jo nähty.
Ei voi kyllä tajuta, miksi ennen niin aktiiviset pelaajat on tehneet pelikavereilleen tässä liigassa näin (=ei pelata peleja, mutta liigaan on ilmoittauduttu+liigaa ei kai ole edes tarkoitus johdonkaan puolesta pelata loppuun). Ilmoittauduin jo YV:llä uuteen.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ei voi kyllä tajuta, miksi ennen niin aktiiviset pelaajat on tehneet pelikavereilleen tässä liigassa näin (=ei pelata peleja, mutta liigaan on ilmoittauduttu+liigaa ei kai ole edes tarkoitus johdonkaan puolesta pelata loppuun).

Kuukauden pelikielto hieman vei intohimoa liigasta omalta osaltani. Viimeisen kahden viikon aikana olen ahkerasti haastellut JOKAINEN päivä, mutta aikaseksi on saanut pelattua kaksi ottelua. Kyllähän niitä kutsuja tännekin päin on sadellut, varsinkin Mustalta_Kyyltä, mutta säänöllisesti kesken EASHL-pelien. Valikosta näkee onko toinen pelaaja pelissä vai hengaileeko toimettomana. Pitääkö niitä kutsuja sitten lähettää kolme kertaa minuutin sisään? Ei tarvitse.

Pelailen tämän liigan loppuun niin kauan kuin osallistuijia on. Pari kertaa on tullut vastattua, tai ollut tarkoitus vastata, kutsuun etten "ehdi pelaamaan kun toinen peli kesken" sillä seurauksella että olen automaattisesti liittynyt peliin jättäen EASHL-joukkueen pelaamaan keskenään. Sieltä vaan vaan tarkastamaan pelaajakeskuksesta onko toinen osapuoli vapaana.
 

ditrim

Jäsen
Sieltä vaan vaan tarkastamaan pelaajakeskuksesta onko toinen osapuoli vapaana.

Tarkastakaa ennen haastamista pelaajakeskuksesta, että mitä se haastettava tekee. Haasteita lentää ikävän paljon kesken pelien eikä juurikaan silloin kun olen joutilaana.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tarkastakaa ennen haastamista pelaajakeskuksesta, että mitä se haastettava tekee. Haasteita lentää ikävän paljon kesken pelien eikä juurikaan silloin kun olen joutilaana.
Oon tosi amatööri. En keksi miten tämä tehdään. Pelistä pääsee kyllä toisen pelaajakeskukseen, mutta mistä kulloinenkin tekemisen näkee?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Oon tosi amatööri. En keksi miten tämä tehdään. Pelistä pääsee kyllä toisen pelaajakeskukseen, mutta mistä kulloinenkin tekemisen näkee?

Menet omaan pelaajakeskukseesi, valitset kavereiden tilalle osoitteistosta oman liigasi pelaajat, tarvittaessa valitset vielä liigan, jos olet monessa mukana. Sitten siihen lävähtää pelaajien tämänhetkinen tekeminen.

Silti, vaikka siinä lukisi mitä, niin ne todistetusti heittävät jonkin verran. Noin 85 prosentin varmuudella niihin voinee luottaa..
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaasin kiitti!

Mikähän tän liigan tulevaisuus on? Milloin tarkoitus saada pelaijarit alkamaan? Kohta kaikki pääsee niihin, kun porukkakin on vähentynyt....
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on mennyt täysin maku tähän, kun saa ehkä yhden pelin viikossa pelattua, niin ei todellakaan jaksa roikkua linjoilla päivä kausia tyhjän panttina. Kiinnostus on täysin nollassa tällä hetkellä ja en usko, että se tuosta nouseekaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kirjotuskielto, jatkuvat ylityöt sekä vastustajan saamisen vaikeus on syönyt kiinnostusta rotan lailla. En ole edes pitkään aikaan koskenut pleikkariin, mutta nyt on taas kiinnostus syttynyt ja kova tahto olisi saada liiga pelattua loppuun. Juuri töistä pääsin joten nyt nukkuun ja herättyä kyttäileen pelejä ;)
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Calcichewn ja herkun perään huutelen: pitäiskö lyödä takaraja ensi viikkoon ja aloittaa nopeat poffit tai sitten lopettaa koko roska kun yhtään peliä ei ole miesmuistiin pelattu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös