PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 738
  • 311

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Onnea voittajalle!!

Tässä kun on kerrankin saatu tämä liigapelattua loppuun asti niin olisiko täällä alustavasti aktiivisia pelaajia tulemaan uutteen liigaan nimiä vaikka tähän listaan niin pistän ne ylös. Ja olen samaa mieltä se7enin kanssa että kaamosliigan aktiiviset ovat etusijalla. 16 joukkueen kaksinkertainen sarja kuulostaisi ihan hyvältä jonka saisi toivottavasti muutamaan kuukauteen pelattua.

Allekirjoittanut voi tehdä liigan kun saadaan eka vähän vanhoja varmoja pelaajia mukaan.

Juzsi
koukou
se7en
Tifosi
Sinkel

Juu ehdottomasti mukana ja 16 joukkueen kaksinkertainen sarja 5min erillä kelpaa kyllä tänne!
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
1. Juzsi
2. se7en
3. Tifosi
4. Sinkel
5. Mazza
6. MikV
7. Saube
8. Musta_Kyy
9. Lukko4ever
10. koukou
11. JKyykka
12. strapat
13. Spidy#29
 
Viimeksi muokattu:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Minkälainen aikataulu tällä on, 12 pelaajaa ilmeisesti olisi tällä hetkellä kasassa? Onko tuolla mahdollista 12 joukkueen turneeta luoda vai odotellaanko neljää lisää?
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
joudun jättämään tämän liigan väliin, tässä nyt on muuttoa yms, niin en voi olla aika hidasta tuo mun pelitahti. Katsellan kevväämmällä uudestaan.
Huipulta on kiva lopettaa....
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mä voisin tulla pitkästä aikaa yhden turnauksen pelaamaan, jos mahtuu mukaan.

Psn-Peteee29

Pääset mukaan!

Tässä tämän hetikinen lista jotka ovat ilmoittautuneet:

1. Juzsi
2. se7en
3. Tifosi
4. Sinkel
5. Mazza
6. MikV
7. Saube
8. Musta_Kyy
9. Lukko4ever
10. koukou
11. JKyykka
12. strapat
13. Spidy#29

Teen liigan tuossa pikapuoliin ja uuden keskusteluauleen liigasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös