PS3: NHL12 - EASHL - Pale Knuckles

  • 19 359
  • 183

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
No mun paikan osasitkin näköjään sinne laittaa ;) Tosiaan melkein 500peliä tullut VL:na pelattua, niin vaikea on kyllä lähteä enää muuttamaan paikkaa. OL:na taitaa olla ehkä 10peliä takana. Mutta oon kyllä miettinyt, että voisin ehkä ruveta tota sentteriä kokeilemaan, josko se maistuisi. Tosin silloin toinen laitureista joutuu kyllä ottamaan vähän puolustuksellista vastuuta, ite kun tykkään ensimmäisenä olla karvaamassa kiekkoa puolustajilta pois. Ehkä sen puolustamisen ajan kanssa oppisi.

Mutta laitetaan nyt paikkoihin vaikka VL, OL, KH. Pakkia musta ei saa! Ja mulla vähän sama kun Jonesilla, että seuraavat kaksi yötä menee töissä, joten sunnuntaina seuraavan kerran oon linjoilla!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Yritän päästä linjoille heti kohta kello 23 jälkeen tänään. Olisko muita innokkaita?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Yritän tulla hetken päästä linjoille, jos vaan porukkaa paikalla on. Viime aikoina on ollut vähän heikkoa tuo peleille pääseminen, mutta jatkossa pitäisi olla taas paremmin aikaa.
 

Kippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Terve, jos vielä on paikkoja vapaana niin kiinnostusta try-outiin löytyisi. Sentteriä lukuun ottamatta kaikki kenttäpelaajapaikat kyllä luonnistuvat, oikeaa pakkia/laitaa ehkä hieman suosien. Lähtökohtaisesti iltaisin käytettävissä aktiivisesti.

//PSN: Satoviisi
 
Viimeksi muokattu:

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Terve, jos vielä on paikkoja vapaana niin kiinnostusta try-outiin löytyisi. Sentteriä lukuun ottamatta kaikki kenttäpelaajapaikat kyllä luonnistuvat, oikeaa pakkia/laitaa ehkä hieman suosien. Lähtökohtaisesti iltaisin käytettävissä aktiivisesti.

//PSN: Satoviisi

Joo, mukaan vaan. Laita liittymispyyntöä joukkueeseen, niin eiköhän joku sut sieltä käy sitten hyväksymässä. Varsinkin pakin tontille vahvistusta kaivataan. Laitureita löytyy joukkueesta kyllä varsin hyvin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Nyt olis porukkaa linjoilla. Tulisko joku vielä pelailemaan?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Löytyiskö nyt porukkaa pariin matsiin?

Edit. Tällä hetkellä joukkueeseen on kaksi hakijaa, joista ei ainakaan minulla ole mitään tietoa. Ovatko kyseiset pelaajat ottaneet yhteyttä johonkin meistä? Entäs tuo Taikatossu? Meinaako pelata ollenkaan?

Edit2. Ja perään se kestokysymys kadonneista pelimiehistä... Aiotteko palailla vielä kehiin?
 
Viimeksi muokattu:

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mietin eilen kanssa että ketäköhän kyseiset kaverit on. Ei oo mulle ainakaan mitään itsestään ilmoittanut! Mutta kai ne voi hyväksyä ja katsoo sitten millaisia pelureita on. Taikatossun voi mun puolesta poistaa, ei ole paljon näkynyt! Itse olen tämän yön töissä, mutta huomenna koko päivä ja ilta aikaa pelata, joten silloin kaikki linjoille!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mietin eilen kanssa että ketäköhän kyseiset kaverit on. Ei oo mulle ainakaan mitään itsestään ilmoittanut! Mutta kai ne voi hyväksyä ja katsoo sitten millaisia pelureita on. Taikatossun voi mun puolesta poistaa, ei ole paljon näkynyt! Itse olen tämän yön töissä, mutta huomenna koko päivä ja ilta aikaa pelata, joten silloin kaikki linjoille!

Joo Taikatossu saikin jo monoa persuksille. No otetaan kokeelle nuo kaksi ja katsotaan millaisia ovat...
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aamuvuoroa pukannut muutaman päivän, niin ei oo ollu paukkuja jauhaa kovin myöhään, mutta oon yrittäny käydä 21 maissa pari matsia ottamassa, yleensä speccuux ja soininen on noihinkin aikoihin jo liikenteessä. Perjantaina saba porukan saunailta, joten ilta käsitelty. Lauantai-illasta eteenpäin taas enenmmän langoilla.

Eilen kesken pelin toki 2,5v muksu kävi laittaan pleikkarin virrat kiinni lennosta ja speccuux joutui vetään loppupelin yksinään...

Uusista naamoista ei ole mulla ainakaan mitään hajua, ei ole näkynyt ainakaan linjoilla.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Olisiko tänään se suuri päivä, että kokeiltaisiin pelaamista kuudella miehellä? Meikäläinen yrittää raahautua linjoille joskus kymmenen maissa. Läski-Salonen maaliin ja peliä?!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kolme jamppaa olisi linjoilla. Tulisko lisää porukkaa?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Taas vaihteeksi voisi tehdä välitiedustelua kuka pelaa ja kuka ei. Viime päivinä on ollut parhaimmillaan viisi jamppaa linjoilla, mutta tuossa ovatkin sitten olleet mukana yhtä lukuun ottamatta kaikki viimeisen parin viikon aikana pelanneet.

Onko kenelläkään tietoa seuran perustajasta Laaliiluuleeloosta? Viimeksi käynyt linjoilla noin 40 päivää sitten.

Joko kohta on aika Akki-Papun paluulle?

Missä Peteee?

Kesäesa?

Rosterin jatkona näyttäisi olevan vielä kolme kaveria, joista yhdellä ei ole ainuttakaan ottelua, eikä muidenkaan pelimäärä järin suuri ole.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Taas vaihteeksi voisi tehdä välitiedustelua kuka pelaa ja kuka ei. Viime päivinä on ollut parhaimmillaan viisi jamppaa linjoilla, mutta tuossa ovatkin sitten olleet mukana yhtä lukuun ottamatta kaikki viimeisen parin viikon aikana pelanneet.

Onko kenelläkään tietoa seuran perustajasta Laaliiluuleeloosta? Viimeksi käynyt linjoilla noin 40 päivää sitten.

Joko kohta on aika Akki-Papun paluulle?

Missä Peteee?

Kesäesa?

Rosterin jatkona näyttäisi olevan vielä kolme kaveria, joista yhdellä ei ole ainuttakaan ottelua, eikä muidenkaan pelimäärä järin suuri ole.

Mulla on vähän sellainen tilanne, että aika lähellä on Spidyn kesäloman alku. Viime aikoina ollut niin paljon töitä, ettei oo linjoille mitenkään ehtinyt ja vähäinen vapaa-aikakin on mennyt kisojen parissa. Ensi ja seuraavalla viikolla ehdin varmaan jokusen pelin silloin tällöin tulee pelaamaan, mutta kesäkuun alkuvaiheissa tulee lähtö ulkomaille ja siihen kyllä jää mun pelaamiset sitten tän version osalta!

Kai tämä joukkue on tarkoitus kuitenkin pitää kasassa vielä seuraavaan versioonkin? Toki siihen vielä aikaa muutama kuukausi on, mutta kesällä varmaan tulee kuitenkin vähän hiljaisempaa olemaan. Itsellä ainakin tarkoitus heti peli hommata, kun se vaan kauppoihin ilmestyy!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mulla on vähän sellainen tilanne, että aika lähellä on Spidyn kesäloman alku. Viime aikoina ollut niin paljon töitä, ettei oo linjoille mitenkään ehtinyt ja vähäinen vapaa-aikakin on mennyt kisojen parissa. Ensi ja seuraavalla viikolla ehdin varmaan jokusen pelin silloin tällöin tulee pelaamaan, mutta kesäkuun alkuvaiheissa tulee lähtö ulkomaille ja siihen kyllä jää mun pelaamiset sitten tän version osalta!

Kai tämä joukkue on tarkoitus kuitenkin pitää kasassa vielä seuraavaan versioonkin? Toki siihen vielä aikaa muutama kuukausi on, mutta kesällä varmaan tulee kuitenkin vähän hiljaisempaa olemaan. Itsellä ainakin tarkoitus heti peli hommata, kun se vaan kauppoihin ilmestyy!

No problemos.

Ehdottomasti olisi ainakin meikäläisellä tarkoitus pitää joukkue mahdollisimman täydellisesti kasassa myös seuraavaan versioon. Luonnollisesti mitä pidemmälle kesä etenee, sitä vähemmän alkaa sakkia olemaan linjoilla. Toivottavasti nyt kuitenkin pääset vielä jokusen pelin pelailemaan, jottei Soininen vie pistekuninkuutta liian helpolla. ;)
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, itse pelailen aina kun työhommat ei oo haitaksi. Nyt tiistaihin asti illat töissä. Toisekseen aamuvuoroja vasten (05.00 alkaa) ei jaksa kovin myöhään jauhaa, mutta ihmisten aikaan voi muutaman matsin ottaa. Aikalailla samat naamat pyörii aina kun itse on peleille eksynyt. Mutta hyvä että pyörii joka tapauksessa niin ei tartte yksinään soheltaa. Bonuksena se yks Unkarilainen (!?) kaveri joka kävi maalissa kerran, kaikkea sitä näkee...

Soinisella ja Speccuuxilla melkoisia suonenvetoiltoja ollut viime aikoina, karmeassa iskussa ja tehopisteitä ropisee, harmi kun ei oo itte joutanu enempää pelaileen, tulee tuommosena iltana huomaamatta pari kolme kakkossyöttöä per peli..
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Soinisella ja Speccuuxilla melkoisia suonenvetoiltoja ollut viime aikoina, karmeassa iskussa ja tehopisteitä ropisee, harmi kun ei oo itte joutanu enempää pelaileen, tulee tuommosena iltana huomaamatta pari kolme kakkossyöttöä per peli..

Kovia suonenvetoja todellakin. Eilenkin meikäläinen teki yhdessä pelissä 3+3 ja olin joukkueen sisäisessä pörssissä vasta kolmas kyseisen kaksikon jälkeen. =D Hienoja pelimiehiä, jotka toivon mukaan viihtyvät joukkueessa jatkossakin.

Tänään porukkaan liittyi yksi uusivanha pelaaja, eli miika43. Kyseinen jamppa tuskin tarvitsee mitään tryoutia. Jospa huomenna saataisiin sitten peliä vähän isommalla porukalla ja kovalla menestyksellä tottakai.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joko kohta on aika Akki-Papun paluulle?
Palaan linjoille tänään klo 21 jälkeen. Pitkä on ollut änäritön taival, maaliskuun alusta tähän päivään, mutta tänään kaivetaan änäri naftaliinista ja palataan KH:n tontille. Hyvät lämmöt saa tässä reilun viikon aikana ennen toukokuun pleijareita.

Pahoittelut pitkästä pelaamattomuudesta. Tässä on nyt ollut kaikenlaista projektia kevään mittaan, mutta nyt vähän helpottaa.

Ja todellakin, KNC edustaa myös syksyllä ilmestyvässä 13:ssa, toivon mukaan mahdollisimman samanlaisella kokoonpanolla kuin 12:ssa.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olisikohan porukalla kiinnostusta verrytellä vielä 12:n parissa? Kuukauden päästä ilmestyy jälleen uusi änäri, jolloin luonnollisesti aloitetaan jokailtaiset kerhomatsit.

Seuralla on myös nimenvaihto edessä, joten miettikäähän tahoillanne hieman voitokkaampaa nimeä.. ;)

E: Ai niin, 65min jäseniä (Kuubextra?) värvätään mielellään seuraamme, ilmoitelkaa täällä käytettävyydestänne.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kyllähän tuota verrytellä aina voi vielä tässä versiossa. 65min tosiaan pelit tältä vuodelta loppui, mutta tarkotus ois palailla siihen tiimiin seuraavassa versiossa. Mutta jos yks semiaktiivinen ja pelinrakentajatyyppinen pelaaja kelpaa, niin mielellään vois tulla :) Pelipaikkoina yleensä KH tai VL.

Eka pitää vaan metsästää tuo A- takaisin kun ps3 tilttas ja savet korruptoitui, tipahdin supertähti 3:een. Riittää että saan tuon A-:n niin oon taas Leg3. pari sparria niin pitäisi olla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös