PS3: NHL12 - EASHL - Pale Knuckles

  • 19 239
  • 183

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Minä tulen myös puolen tunnin sisällä linjoille, jollei mitään yllättävää satu.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kaks ukkoa odottelee pukukopissa pelikamppeet päällä. Koittakaas nyt loputkin raahautua jo paikalle.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Koitetaan tänään päästä iltapeleille mahdollisimman sankalla joukolla. Hallihuhujen mukaan erään kovan luokan vahvistuksen mailakassi on bongattu pukukopissa. Tieto tuli suoraan Zamboni-kuskilta, joten vaikea tuota on kiistääkään.

Eli lapset (ja vaimot/vaimokkeet) ajoissa nukkumaan ja pelit käyntiin!
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Eilen vei illan suussa väsymys voiton, mutta tänään liigakierroksen jälkeen siinä ~21.00 eteenpäin olen paikalla päivystämässä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ihan kohtalaisesti lähti Igorin ura PK:ssa käyntiin, vaikka molemmissa peleissä tulikin turpaan. Luomuja vastaan olin täysin pihalla koko pelin ajan, mutta seuraavassa pelissä sujuikin sitten vähän paremmin. Kolmaskin peli oli jo ensimmäisen jatkoerän lopussa, kunnes peli tilttasi. Tuosta viimeisestä pelistä sen verran, että maalinteko oli melkoista tuskaa, vaikka paikkoja luotiin jatkuvasti. Silti taulussa oli 0-0 lukemat.

Debyytti on nyt takana ja mukavalta sakilta vaikuttaa. Huomenna palataan sorvin ääreen siinä 21.00 aikoihin!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eilisen perusteella, vaikka tulokset olivatkin mitä olivat, voisi sanoa joukkueen olevan ihan hyvällä mallilla. Peli on kehittynyt aivan selvästi ja eteenpäin mennään jatkuvasti. Uusi vahvistus oli ainakin pakkina erittäin hyvää tasoa, hyökkääjänä en kesäesaa tavannutkaan. Vastustajat olivat tosiaan aika lailla Eliteä kaikki, mutta ihan mukavasti silti laitettiin vastaan.

LT oli kyllä jäätävän kova ja osasi käyttää vittumainen paljon kolmiota laitojen vieressä, mikä pistää ajoittain vituttamaan. Kyseinen toiminta vaan tekee kaikista kukkakepeistäkin Iso-Arskoja, joita ei saa millään kaatumaan, vaikka avojäällä kaatuvat puolittaisesta puhalluksestakin. Toki vitutusta lisää se, etten itse ole tuon napin käyttöä vielä sisäistänyt ihan kunnolla.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Itseäni korpeaa hiukan se että noita elite-tiimejä vastaan en henk. koht pysty enää fyysiseen peliin. Huomattuani että en saa sitä tasonnostoa millään ilmeisesti tehtyä saadakseni lisää taitopisteitä, muokkasin käytännössä kaikki ukkoni niin että otin(pakkia lukuunottamatta) taklaustaidot ja voimat alas ja panostin liikkuvuuteen koska edes voimahyökkäjäni pusut eivät enää tuntuneet missään kun yritti töötätä kovimpia elite-pelaajia.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Itseäni korpeaa hiukan se että noita elite-tiimejä vastaan en henk. koht pysty enää fyysiseen peliin. Huomattuani että en saa sitä tasonnostoa millään ilmeisesti tehtyä saadakseni lisää taitopisteitä, muokkasin käytännössä kaikki ukkoni niin että otin(pakkia lukuunottamatta) taklaustaidot ja voimat alas ja panostin liikkuvuuteen koska edes voimahyökkäjäni pusut eivät enää tuntuneet missään kun yritti töötätä kovimpia elite-pelaajia.

Milläs tasolla olitkaan? Mun kolmostason supertähti saa kyllä vastapuolta ihan mukavasti ketoon, mutta tuolla kolmiokikalla laidan vieressä saa tosiaan vesitettyä kaikki taklausyrityksen 100 prosenttisesti. Toki pitää myöntää, että mulla on kaikki +5 boostit käytössä myös. Eilenkin tuo Luomuteurastajien maalipyssy Zaborsky oli makuullaan lähes yhtä paljon kuin jaloillaan, vaikka onnistuikin muutamaan otteeseen "kolmioimaan" itsensä turvaan.

Toisaalta olen kyllä huomannut, että maltillisemmalla taklauspelillä tulos on usein huomattavasti parempaa. Tätä puoltaa myös tuo aiemmin mainitsemani seikka, sillä Zabo iski LT:n kaikki kolme maali huolimatta siitä, että tuli toistuvasti kolatuksi vastapalloon.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Milläs tasolla olitkaan? Mun kolmostason supertähti saa kyllä vastapuolta ihan mukavasti ketoon, mutta tuolla kolmiokikalla laidan vieressä saa tosiaan vesitettyä kaikki taklausyrityksen 100 prosenttisesti. Toki pitää myöntää, että mulla on kaikki +5 boostit käytössä myös. Eilenkin tuo Luomuteurastajien maalipyssy Zaborsky oli makuullaan lähes yhtä paljon kuin jaloillaan, vaikka onnistuikin muutamaan otteeseen "kolmioimaan" itsensä turvaan.

Toisaalta olen kyllä huomannut, että maltillisemmalla taklauspelillä tulos on usein huomattavasti parempaa. Tätä puoltaa myös tuo aiemmin mainitsemani seikka, sillä Zabo iski LT:n kaikki kolme maali huolimatta siitä, että tuli toistuvasti kolatuksi vastapalloon.

Meni vähä neppailuks niin saatoin ajaa itseni muutamaan otteesee miinaan... :D Omalla hyökkääjällä ( pelinrakentaja ) tosiaan ei ole mitään voimakkuutta ja kokoakin vaan 179cm 79kg niin ihmekös tuo jos vähän lentelee seinille taklauksen osuessa.
Silloinkuin pakit ajaa ilman aivoja vaa päälle kokoaja ni ei oikein jaksa pelata fiksusti vaan hakee jotai vuosisadan kynää kokoajan :)

Terveisin LT:n #67
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jämähdin Veteraani 3 tasolle, yleisarvosana on jumittunut tuohon B- kohtaan ja on siinä ollut jo 3 kuukautta.
Vähennä kiekonmenetyksiä, anna syöttöjä perille asti ja taklaa paljon. Tehoile ja sijoitu oikein. Sen enempää se ei vaadi :)

Ysin jälkeen starttaillaan taas!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jämähdin Veteraani 3 tasolle, yleisarvosana on jumittunut tuohon B- kohtaan ja on siinä ollut jo 3 kuukautta.

Vedä mielellään sparreja mahdollisimman paljon silloin kun joukkueella ei ole pelaajia linjoilla. Lienee kuitenkin se helpoin tapa nostaa tasoja.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Vähennä kiekonmenetyksiä, anna syöttöjä perille asti ja taklaa paljon. Tehoile ja sijoitu oikein. Sen enempää se ei vaadi :)

Ysin jälkeen starttaillaan taas!

Taklaaminen ei oikein onnistu kahdesta syystä: A) ne statsit ovat minimissä, kuten sanoin B) Hyökkääjäni ovat joko snaippereita tai pelinrakentajia ja silloin käsitykseni mukaan vaaditaan laukauksia/syöttöjä arvosanojen nostamiseksi. Otin tuon voimapelaamisen pois koska oli suht turhaa yrittää ajaa noita Elite-pelaajia, joko vauhti ei riitä ja taklaus myöhästyi tai kaverin tasapaino-arvo on niin korkea ettei mitään tapahtunut/lensin vain itse turvalleni.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Maukas voitto 65min:stä jatkoajan jälkeen lukemin 2-3, harmittavan pienillä porukoilla jouduttiin pelaamaan, mutta eiköhän me joku päivä saada hyvät 5vs5 tai jopa 6vs6 mätöt aikaan? Haistan alkavan rivalryn..

GaDakin kerjäsi ja sai nokkaansa!

Illalla taas 21.00 eteenpäin kaikki kynnelle kykenevät mukaan!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pelaamaan tullaan toivon mukaan siinä ysin maissa, jollei mitään yllättävää satu.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Maukas voitto 65min:stä jatkoajan jälkeen lukemin 2-3, harmittavan pienillä porukoilla jouduttiin pelaamaan, mutta eiköhän me joku päivä saada hyvät 5vs5 tai jopa 6vs6 mätöt aikaan? Haistan alkavan rivalryn..

GaDakin kerjäsi ja sai nokkaansa!

Illalla taas 21.00 eteenpäin kaikki kynnelle kykenevät mukaan!

Toinenkin peli pelattiin, johdettiin 3-0, kunnes viimeisellä minuutilla EA päätti, ettei me sentään voittaa voida ja päätti lopettaa pelin ja laittaa meille 0-3 tappion. Reilua. Mutta joo hyvä voitto saatiin otettua sitten 65min:sta! Mäkin oon illalla taas mukana. Jos saatte jo aikaisemmin pelejä aikaan, niin laittakaa tänne viestiä! Hyppään mukaan sitten!
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään sabahommia siihen malliin että linjoille vasta joskus 22 jälkeen. Aamulla ei oo töihin menoa, eli voi jauhaa vähän pidempään tänään.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ketään tulossa iltapeleille? Itse aloittelen taas ysin maissa!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Nyt illalla ei pääse, mutta huomeniltana voisi aloittaa jo aiemmin kuin kello 21?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Linjoilla oltaisiin. Myöhäiseen ajankohtaan syynä tuo liigakierroksen myöhäispeli ja vaikeudet jälkikasvun nukutuksessa.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Käväisin eilen illan suussa katsomassa josko peliä olisi, mutta porukka oli niin nukuksissa, että menin itsekin nukkumaan. Tänään on vähän 50/50 pääseekö peleille, mutta huomenna ainakin liigakierroksen jälkeen olen paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös