Itseäni korpeaa hiukan se että noita elite-tiimejä vastaan en henk. koht pysty enää fyysiseen peliin. Huomattuani että en saa sitä tasonnostoa millään ilmeisesti tehtyä saadakseni lisää taitopisteitä, muokkasin käytännössä kaikki ukkoni niin että otin(pakkia lukuunottamatta) taklaustaidot ja voimat alas ja panostin liikkuvuuteen koska edes voimahyökkäjäni pusut eivät enää tuntuneet missään kun yritti töötätä kovimpia elite-pelaajia.
Milläs tasolla olitkaan? Mun kolmostason supertähti saa kyllä vastapuolta ihan mukavasti ketoon, mutta tuolla kolmiokikalla laidan vieressä saa tosiaan vesitettyä kaikki taklausyrityksen 100 prosenttisesti. Toki pitää myöntää, että mulla on kaikki +5 boostit käytössä myös. Eilenkin tuo Luomuteurastajien maalipyssy Zaborsky oli makuullaan lähes yhtä paljon kuin jaloillaan, vaikka onnistuikin muutamaan otteeseen "kolmioimaan" itsensä turvaan.
Toisaalta olen kyllä huomannut, että maltillisemmalla taklauspelillä tulos on usein huomattavasti parempaa. Tätä puoltaa myös tuo aiemmin mainitsemani seikka, sillä Zabo iski LT:n kaikki kolme maali huolimatta siitä, että tuli toistuvasti kolatuksi vastapalloon.
Milläs tasolla olitkaan?
Vähennä kiekonmenetyksiä, anna syöttöjä perille asti ja taklaa paljon. Tehoile ja sijoitu oikein. Sen enempää se ei vaadi :)Jämähdin Veteraani 3 tasolle, yleisarvosana on jumittunut tuohon B- kohtaan ja on siinä ollut jo 3 kuukautta.
Jämähdin Veteraani 3 tasolle, yleisarvosana on jumittunut tuohon B- kohtaan ja on siinä ollut jo 3 kuukautta.
Vähennä kiekonmenetyksiä, anna syöttöjä perille asti ja taklaa paljon. Tehoile ja sijoitu oikein. Sen enempää se ei vaadi :)
Ysin jälkeen starttaillaan taas!
Maukas voitto 65min:stä jatkoajan jälkeen lukemin 2-3, harmittavan pienillä porukoilla jouduttiin pelaamaan, mutta eiköhän me joku päivä saada hyvät 5vs5 tai jopa 6vs6 mätöt aikaan? Haistan alkavan rivalryn..
GaDakin kerjäsi ja sai nokkaansa!
Illalla taas 21.00 eteenpäin kaikki kynnelle kykenevät mukaan!