Lombardi18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Olisko tänään hieno päivä pelailla? Voisin tulla salkkareiden jälkeen linjoille, ilmotelkaa jos ootte tulossa.
Olisko tänään hieno päivä pelailla? Voisin tulla salkkareiden jälkeen linjoille, ilmotelkaa jos ootte tulossa.
Mä voisin tänään tulla pelaamaan illemmalla. Aikaa en osaa sanoa, mutta kunhan tästä jumalaisesta krapulasta selviän...
20 euron panos jokaiselta osallistujalta. Pääpotin korjaa sitten kisojen päättyessä Mr. Chew.
Hyvin jatkettiin tauon jälkeen. 6-2-0. Turhia tappioita tosin, kun vastustajat tappiopeleissä eivät olleet kummoiset. Yllättävän hyvin pelattiin joukkueena. Kiva oli pelata viimesenä pelinä entisen tutkaparin Tukan jengiä vastaan (jostain syystä näköjään poistanut mut kavereista? :) ). Hieno voitto jatkoajalla.
Onhan toi koukuttava peli, vaikka ei oikein yhtään jäänyt kaipaamaan kun ei voinut pelata.
Paitsi Chew joka lähtee syömään munkkia sotilaskotiin vähän pidemmäksikin aikaa, hahahahahaa!
Juu, ymmärrän kyllä, että ei kaikkia oikein kesällä nappaa pelailla. En ole itse tähän vielä kerennyt kyllästymään, niin täytyi sitten vaihtaa joukkuetta. Ei kai siinä.
Juu, ymmärrän kyllä, että ei kaikkia oikein kesällä nappaa pelailla. En ole itse tähän vielä kerennyt kyllästymään, niin täytyi sitten vaihtaa joukkuetta. Ei kai siinä.
Syksyllä sitten LT tekee paluun, tervetuloa takaisin silloin.
Teurastajat! Pitäiskö ottaa pari matsia pitkästä aikaa? Olisin linjoilla jos kiinnostusta löytyy.
Voin tulla jahka saan telkkarin itselleni. Aikataulusta en osaa sanoa.