PS3: NHL10 SM-Liiga

  • 22 682
  • 433

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
..Granlund...Hentunen...
Tyhmä kysymys, mutta onko SM-Liigajoukkueet päivitetty rostereihin jossain vaiheessa? (En ole tainnut matsiakaan pelata NHL10:ä liigajoukkueilla).
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä pistän sulle salasanan pleikan kautta tulee nyt. Nelfor ei ole ilmottanut mitään vielä jengistä.
TPS:n voisin varata ellei jo mennyt muualle. En kerkeä pleikkarin äärelle ennen iltaa, joten sen takia en ole vielä mitään joukkuetta pääsyt ottamaan sieltä.

Illalla voinkin sitten pelailla (22 jälkeen), joten meikäläisestä saa ainakin peliseuraa tuolloin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paaseehan tanne pleikkarillakin, ohjaimella kirjoittaminen vaan on melko vaikeaa.
No, asiasta sen verran, etta tama ei_niin_vaikea valintani osuu HPK-miehistoon.
Linjoilla ollaan, pisteet siis nostettavissa.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
SaiPa voi tulla illan mittaan linjoille jos halukkaita löytyy. Jokerit, JYP ja HPK tulkaa hakemaan pisteenne pois.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Jokerit ei tänään pääse linjoille. Huomenna saattas 18 jälkeen onnistua.

Selvä. Ite pääsen huomenna linjoille vasta 21 jälkeen. Riippuen miten Jokipojat ja KiVa jaksavat vääntää. Huomenna sitten matsit alta pois?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkuun Lombardille anteeksipyyntö, yritin kyllä ottaa heti re-matsin, mutta noviisiuttani jouduin KalPan kyytiin. Ehditkö illalla vielä linjoille?

Nyt siis 5 peliä takana, 1 ja-voitto, 3 tappiota ja 1 ja-tasuri recordina. Viimeisinpänä Kalpalta 2-0 ja 7-1 tappiot, surullisinta on, ettei numeroissa ole yhtään liikaa.

Nyt meidän tv pitää salkkaritaukoa (vaimoke siis palannut kotiin), mutta illan mittaan, jos vaan kiinnostuneita löytyy, olen halukas pelailemaan pelejä hyvällä tahdilla.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Alkuun Lombardille anteeksipyyntö, yritin kyllä ottaa heti re-matsin, mutta noviisiuttani jouduin KalPan kyytiin. Ehditkö illalla vielä linjoille?

Nyt siis 5 peliä takana, 1 ja-voitto, 3 tappiota ja 1 ja-tasuri recordina. Viimeisinpänä Kalpalta 2-0 ja 7-1 tappiot, surullisinta on, ettei numeroissa ole yhtään liikaa.

Nyt meidän tv pitää salkkaritaukoa (vaimoke siis palannut kotiin), mutta illan mittaan, jos vaan kiinnostuneita löytyy, olen halukas pelailemaan pelejä hyvällä tahdilla.

No ei se mitään :D. Otetaan vaan illalla matsi alta pois. Mihin aikaan sopisi?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tyhmä kysymys, mutta onko SM-Liigajoukkueet päivitetty rostereihin jossain vaiheessa? (En ole tainnut matsiakaan pelata NHL10:ä liigajoukkueilla).

On päivitetty, mm. Hissipelaaja Mika Niemi on onnistuttu Ässiin treidaamaan. Tosin 5 vuotta myöhässä.
Muuten Ässien kokoonpano on kyllä oikein, miten mahtaa olla muiden joukkueiden laita?
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On päivitetty, mm. Hissipelaaja Mika Niemi on onnistuttu Ässiin treidaamaan. Tosin 5 vuotta myöhässä.
Muuten Ässien on kokoonpano kyllä oikein, miten mahtaa olla muiden joukkueiden laita?

Kaikki vissiin ihan oikeat. Ainakin Granlund, Noronen, Lupaschuk yms. ovat HIFK:ssa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TPS:n voisin varata ellei jo mennyt muualle. En kerkeä pleikkarin äärelle ennen iltaa, joten sen takia en ole vielä mitään joukkuetta pääsyt ottamaan sieltä.

Illalla voinkin sitten pelailla (22 jälkeen), joten meikäläisestä saa ainakin peliseuraa tuolloin.

Mä oon linjoilla ainaki. Haasta Kalpa sit kun oot onlinessa!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nelforin Tepsii vastaan peli, katkes vissiin mun osalta 2-1 tilanteessa kolmannessa erässä. VITTU että vituttaa. No ei voi mitää, tappiohan siitä tais tulla mut ihan sama.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ekasta matsista heti voitto vaikka kusessa oltiin puolivaloillakin pelannutta KalPaa vastaan.

Ottelu päättyi yhteyden katkeamiseen kolmannen erän lopuilla tilanteen ollessa 2-1 meikäläiselle.

Ottelu itsessään oli melkoisen tympeä, sillä vastustaja ei selvästi pelannut edes täysillä tai kovin tosissaan. Tästä kertovat ainakin kaksi epäurheilijamaisen käytöksen jäähyä, jotka otti täysin tahallisesti.

Noh, voitto nyt kuitenkin, vaikka fiilikset eivät kovin voitolliset olekaan.

E: Ja tosiaan, 3-0 voitto siitä mulle kirjattiin.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo-o voittoa en ansainnut ja voittoa en saanut. Helvetillisen paska peli multa ja silti ratkaisu vasta ajassa 59:34.. Mutta se tapa jolla ratkaisu tuli oli häpeällinen.

Paska peli, paska minä.

TPS-HPK 1-2.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo en pelaa enää koskaan.. Tää on ihan hirveetä. Tällä kertaa 1-2 tappio HIFK:lle ja ratkaisu pari minuuttia ennen loppua alivoimalla.

Ekaa erää hallitsin täysin vaikka olinkin puoli erää alivoimalla, toistakin vielä hienokseltaan hallitsin, mutta kolmas meni täysin penkin alle.

Tehkää saatana enemmän maaleja niin ei vituta näin paljon.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en pelaa enää koskaan.. Tää on ihan hirveetä. Tällä kertaa 1-2 tappio HIFK:lle ja ratkaisu pari minuuttia ennen loppua alivoimalla.

Ekaa erää hallitsin täysin vaikka olinkin puoli erää alivoimalla, toistakin vielä hienokseltaan hallitsin, mutta kolmas meni täysin penkin alle.

Tehkää saatana enemmän maaleja niin ei vituta näin paljon.

Tuus pelaa mua vastaan toi toinen peli. Jäi häiritsee ku pelasin niin päin vittua ja nettiki katkes ja olin ihan hirvee vastustaja :D
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jooh hieman helpotusta tuskaan 4-2 kotivoitolla HIFKistä. Onneks pääsin heti revanssoimaan, niin saatiin pahin vitutus pois :D

Kiitoksia hyvistä matseista Beagle Boy:lle.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jooh hieman helpotusta tuskaan 4-2 kotivoitolla HIFKistä. Onneks pääsin heti revanssoimaan, niin saatiin pahin vitutus pois :D

Kiitoksia hyvistä matseista Beagle Boy:lle.

Kiitos itsellesi, mutta sinun tulisi kiittää parivaljakkoa Kankaanperä Järventie, jotka tekivät yhden maalin mieheen Norosen taakse.

Lennu on ollut tänään iskussa maaleja on tullut ja Hirson ja Granlundin kanssa kiekkoa lätkiessä saldo taitaa olla tällä hetkellä 10+0.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos itsellesi, mutta sinun tulisi kiittää parivaljakkoa Kankaanperä Järventie, jotka tekivät yhden maalin mieheen Norosen taakse.
Näinhän siinä joo kävi, mutta aika monta totaalista avopaikkaa onnistuin soheltamaan juuri ennen kolmatta maalia (toinen niistä sun omista), joten se tuntui ihan ansaitulta.

Neljäs maali nyt oli ihan naurettava.

Noronen ollut ihan mukavassa vireessä, joskin tuon matsin kaksi jälkimmäistä (omaa) maalia menivät kyllä Norosenkin piikkiin, mutta niihin asti piti hommaa hyvin pystyssä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KalPa linjoilla. Vain TPS:ssää kaivataan linjoille. Muita vastaan pelit pelattuna jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös