PS3: NHL10 SM-Liiga

  • 22 429
  • 433

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Niin muijan pikkuveli on tosiaan kyllässä pari päivää, joten en oikein pääse pelaileen noita onlinen pelejä ennen yötä kunnes muut on nukkumas... =)

Oon kyllä ite hereillä ainakin klo 3.00, joten jos Calci on viä hereillä niin sit koitetaan...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin muijan pikkuveli on tosiaan kyllässä pari päivää, joten en oikein pääse pelaileen noita onlinen pelejä ennen yötä kunnes muut on nukkumas... =)

Oon kyllä ite hereillä ainakin klo 3.00, joten jos Calci on viä hereillä niin sit koitetaan...

Joo, kyllä mä varmaan aika myöhään valvon. Toki ois hyvä jos kumminkin vähän ennen kolmea ehtisit tulemaan :DD
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivon mukaan tänään saadaan Sauben kanssa välierä derby käyntiin. Yöllä on sovittu pelit, jossain vaiheessa, en tiedä milloin. Sen näkee. :) Odotellaan innolla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KalPa-Ilves välieräsarja on saatu päätökseen. Kalpa finaaliin voitoin 4-3, eli legendaariseen game seveniin asti mentiin. Oli kyllä tiukimpia sarjoja mitä olen pelannut! Jatkoaikoja,tolppa ja kaikkea mahdollista. Tässä pieni raportti kaikista peleistä:

Game 1. LT: 1-2 JA Ilvekselle

KalPa hallitsi hieman pelitapahtumia ja paikkoja oli ratkaista ottelu, mutta Pitkämäki oli suorastaan ilmiömäinen tolppien välissä. Noilla otteilla ottasin mielellään takaisin HIFK:hon, okei ehkei sittenkään. Noh, eli jatkoille mentiin ja siellä tolpat kilisi molemmissa päissä , mutta ratkaisua ei synny eli mennään rankuille! Ilves korjaa sieltä ensimmäisen otteluvoiton ja ryöstää näin kotiedun. Laukaukset 25-12 Kalpalle.

Game 2. LT 5-3 Kalpalle
Tiukkaa peliä jälleen kuten arvata saattaa. Maaleja tehtiin jotakuinkin vuoronperään ja kolmannessa erässä oltiin 3-3 lukemissa. KalPa ratkaisee ottelun ikävästi Ilveksen kannalta 18 sekuntia ennen summeria 4-3 maalilla! Hitto mikä fiilis! Numerot kaunistuivat vielä kun pääsin yksin läpi 3 sekuntia ennen loppua.

Game 3. LT: 1-0 JA KalPalle
Erittäin tiukkaa peliä! Molemmilta kurinalaista puolustamista, mutta aika maltillista hyökkäystä. Vetoja vaan joka paikasta, mutta veskarit ovat uskomattomassa iskussa jälleen. Jatkoajalle mentiin edelleen 0-0 lukemissa. Kalle Sahlstedt karkaa 2-1 hyökkäykseen Kapasen Samin kanssa josta syntyi ottelun ainoa ja voittomaali.

Game 4. LT: 6-2 KalPalle
KalPa jatkoi hyviä esityksiä. Peli hyvin hallussa ja Ilves oli välillä hätää kärsimässä. Pitkämäki tuntui olevan taas hyvässä iskussa ja hakkasinki jonkin aikaa päätä häneen. Housut repeää kun tarpeeksi pommitettiin KalPan toimesta melkein 40 kiekkoa kohti Pitkämäkeä. Ilves oli hyvin mukana puolet pelistä, kunnes KalPa meni menojaan. 6-2 lopputulos, helpohkoja maaleja meni Pitkämäelle, mutta Ahonen näyttää osaamisensa seuraavissa peleissä..

Game 5. LT: 3-4 Ilvekselle.
Tästä ei kauheasti jäänyt kerrottavaa. Karmeaa pelaamista Kalpa molareilta kun suoria vetoja meni todella helposti. No joskus huonojakin päiviä.

Game 6. LT: 5-6 JA Ilvekselle
Kalpa veskareiden synkkä kausi jatkuu. Eka veto sisään Seikolan rannari, huhhuh. Ahonen vaihtoon ja Järvinen sisään. Eka veto sisään, tosin läpiajo, mutta synkkää, niin synkkää. Puntti tutisee kun Ilves on marssimassa kohti Game Sevenia ja kaikki paineet minulla. Kolmanteen erään mentiin Ilveksen 5-3 johdossa. Ajattelin jo ettei tästä nouse kukaan enään vaan peli on taputeltu. Onneks Beagle sai psyykattua minua ja sainkin kavennuksen aikaan! Vain alle minuutti oli pelikellossa aikaa kun sain vielä onnekkaasti survottua tasoituksen! Tässä vaiheessa tais Saubea vituttaa ankarasti, sen jotenki huomas, en tiedä mistä :D nojoo, olin kai niin lumoissa vielä tuosta tasotuksesta, että jatkoajalle hölmö virhe ja Ilves 5-6 voittoon. Game seven edessä. Perkele!

Game Seven LT: 4-2 KalPalle
Kädet tärisee minkä ehtii ja mietinkin, että jos jättäis huomiseen ton et vähän rauhottuis. Paskat! koko homma nyt vaan loppuun. Kävi miten kävi! Peli oli tiukkaa, erittäin tiukkaa. Saube pelas vapautuneesti, kun taas minä puristin mailaa(ohjainta) eikä mikään tuntunut onnistuvan. Pääsin kuitenkin ylivoimalla 1-0 johtoon Kiiskisen hyvällä rannarilla. Ilves tasoitus tuli varmaan 10 sekuntia tämän jälkeen. Genoway polkee ja taklaan mutta kiekko vaan survoutuu maaliin, näitä tälläsiä tuli parikin kappaletta sarjan aikana, ellei enemmän. Ilves 2-1 johtoon ja olin jo menettää toivon. Sain värkättyä tasoituksen kumminkin Jussi Timosen törkeen hyvällä lämärillä viivasta! 2-2 ja peli auki. Kolmas erä, pelattu 12:57. Andersson lataa löysän rannarin maalille josta tulee ribari, Tommi Jokinen on kärppänä paikalla ja tekee 3-2 voittomaalin! 4-2 lopullinen niitti tulee vielä 2 minuuttia ennen loppua Sahlstedtin lavasta hyvästä Kapasen syötöstä. KalPa varmistelee loppuminuutin ja ajelee minkä kerkeää ettei Ipa vaan pääse kaventamaan. Summeri soi ja KalPa finaaliin.
Ilveksen tavaramerkki tuntui olevan suorat helpot vedot Ahoselle, koska kaikki tuntui menevän. Oli vissiin scouttaus tehty. Playoff tahtomaalejakin nähtiin maalinedustalta runnottuna. Hieno sarja!

Tosiaan.. Kiitokset Saubelle hienosta sarjasta. Paremmasta ei voida puhua, että meni jatkoon, mutta näin tällä kertaa. Sun kanssa on ollu aina loistavia matseja.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Nyt kun häviön karvas kalkki on nielty ja "hyvin" nukuttu takana voisi sanoa, että melkoisen jännskät välierät oli kyllä Calcin Kalpaa vastaan. Välillä meinas ohjain lentää ei nyt ihan seinää, mutta johonkin vähän pehmeämälle ja taisi tuo pari kertaa lentääkin. Näitä pelejä lisää aivan mahtava fiilis, jos ei häviöö lasketa... =)

Täytyy sanoa, että vedot tuntu kohtuudella uppoovan ainakin jossain sarjan peleistä. Itellä yleensä onkin tapana enemmän hakee varmaa maalipaikkaa kuin laukoa paljon. Tässä sarjassa tuli yritettyä, kuten Calci sanoi vedeltyä enemmän, vaikka ei paljoa verrattuna Kalpan vetomääriin...

Yllättävän tiukat matsit oli ja todella viihdyttävät. Calcin kanssa on kyllä aina todella hauska pelata, vaikka tuntuu ne aina Calcichew:lle lopulta kääntyvän. Näissä peleissä onnistuin aika murhaavalla prosentilla noissa maalinjälkeisissä vaihdoissa runnomaan heti tasoitusta, vaikka kyllä sitä karvasta "kalkkia" :) tuli täälläkinpäin usein nieltyä.

Suurinpuute tuntuu itellä olevan edelleen laukausten määrä otteluissa eli pitäs lisätä niitä. Jos Calciin vertaa, niin otteluiden lopussa ohi ja rinnalle tuleminen on aivan ilmiömäistä.

Loppuun vielä kiitokset sarjasta ja tottakai Ipan kaataneelle joukkueelle toivotaan menestystä sitten finaaleissakin!
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Tänään korkattiin sarja käyntiin. Ensimmäisen pelin vei Jyp 3-2. Pelsu ei päässy oikeastaan missän vaiheessa mukaan ja käsittämättömiä merkkaus virheitä. Muutenkin sekavaa minun osalta. Toinen ottelu olisi voinut päättyä kummalle tahansa, mutta Pelicans tuli takaa ohi ja voitti jatkoajalla 2-1. Jälkimmäisessä matsissa olin jo paremmin mukana ja sain luotua enemmän paikkoja. Se täytyy sanoa, että ykkönen on kaikki kaikessa. Sarja siis 1-1 ja pelit jatkuu minun puolesta huomenna.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Pelicans-Jyp sarja on nyt taputeltu. Valtran poikia vaivasi tehottomuus ja Pelsu vei sarjan 4-1(2-3, 2-1, 3-2, 3-0, 3-0). Jokaista ottelua Jyp ainakin näennäisesti hallitsi, mutta sain puolustettua tarkasti ja aivan avopaikoilta vältyttiin. Nikkilä hoiti hommansa hyvin ja otti hyviä koppeja. Ite sain paikoista hyvillä prosentilla sisää, paitsi vikassa ottelussa oli jo pientä tuhlailun makua, kun paikoille pääsi ensi kertaa melko paljon. Tais Jypillä olla jo kesälöma fiilis päällä. Ensimmäinen mitali Lahteen on varma!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelicans-Jyp sarja on nyt taputeltu. Valtran poikia vaivasi tehottomuus ja Pelsu vei sarjan 4-1(2-3, 2-1, 3-2, 3-0, 3-0). Jokaista ottelua Jyp ainakin näennäisesti hallitsi, mutta sain puolustettua tarkasti ja aivan avopaikoilta vältyttiin. Nikkilä hoiti hommansa hyvin ja otti hyviä koppeja. Ite sain paikoista hyvillä prosentilla sisää, paitsi vikassa ottelussa oli jo pientä tuhlailun makua, kun paikoille pääsi ensi kertaa melko paljon. Tais Jypillä olla jo kesälöma fiilis päällä. Ensimmäinen mitali Lahteen on varma!

Millon pelataan finaalit? Huomenna mieluiten,koska kohta lähden viihteelle..
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Tais Jypillä olla jo kesälöma fiilis päällä. Ensimmäinen mitali Lahteen on varma!

Vielä kun oikeassakin elämässä joskus finaalissa pelattaisi.

Niin ja taitaahan tässä tuo pronssipeli vielä olla edessä. Ei nyt niin kiinnosta, mutta pelataan nyt sitten jossain välissä kun sm liigasta kerta kyse ja vastustajakin taitaa tuon haluta pelata?

Parempi joka tapauksessa välieristä jatkoon. Play-offeissa JYP löysi vielä sen runkosarjan keskivaiheen tason peliinsä vaisun lopun jälkeen, mutta ei vaan riittänyt kun viimeistelykin takkusi. Mutta tarkasti Nupe puolusti ja iski terävästi vastaiskuista. Positiivista kuitenkin, ettei ihan jyrän alle jääty, mitä olisi voinut odottaa tuon tason pelaajaa vastaan vaikka pelaajamateriaali itsellä parempi olikin.

edit. Taitaa itse, jos kukin lähteä viihteelle. No, mikäs sen parempaa kuin nollata tilanne ennen mitalipelejä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Vielä kun oikeassakin elämässä joskus finaalissa pelattaisi.

Niin ja taitaahan tässä tuo pronssipeli vielä olla edessä. Ei nyt niin kiinnosta, mutta pelataan nyt sitten jossain välissä kun sm liigasta kerta kyse ja vastustajakin taitaa tuon haluta pelata?

Parempi joka tapauksessa välieristä jatkoon. Play-offeissa JYP löysi vielä sen runkosarjan keskivaiheen tason peliinsä vaisun lopun jälkeen, mutta ei vaan riittänyt kun viimeistelykin takkusi. Mutta tarkasti Nupe puolusti ja iski terävästi vastaiskuista. Positiivista kuitenkin, ettei ihan jyrän alle jääty, mitä olisi voinut odottaa tuon tason pelaajaa vastaan vaikka pelaajamateriaali itsellä parempi olikin.

edit. Taitaa itse, jos kukin lähteä viihteelle. No, mikäs sen parempaa kuin nollata tilanne ennen mitalipelejä.

Koskas pelataan ronssipeli pois, lauantaina tai sunnuntaina? Koti on varmaan sarjataulukossa ylempänä oleva ja kuinkas se oli, sä ilmeisesti olit korkeemalla?
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Koskas pelataan ronssipeli pois, lauantaina tai sunnuntaina? Koti on varmaan sarjataulukossa ylempänä oleva ja kuinkas se oli, sä ilmeisesti olit korkeemalla?

Olin kai runkkarin 6. Sun sijoitusta en tiedä, mutta epäilen sen olleen parempi?

Sunnuntaina voisi koittaa, jos aikaa löytyy(ei vielä ole suunnitelmia noin kauas). Huomenna ei ainakaan ehdi näillä näkymin.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Olin kai runkkarin 6. Sun sijoitusta en tiedä, mutta epäilen sen olleen parempi?

Sunnuntaina voisi koittaa, jos aikaa löytyy(ei vielä ole suunnitelmia noin kauas). Huomenna ei ainakaan ehdi näillä näkymin.

Jaa no mä taisin olla 5. No tarkistellaan tuo sieltä sarjiksesta, mut joo sunnuntai sopii kyllä näillä näkymin... Palataan sunnuntaina asiaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään voitaisiin Nupen kanssa alkamaan vääntää finaalisarjaa. Tossa vaikka illemmalla, kun tää pahin tärinäväsymys lähtee eilisen osilta pois..

Käykö Pelicaaneille tänään finaalisarjan korkkaus? Voin ite pelata vaikka koko sarjan loppuun.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Tänään voitaisiin Nupen kanssa alkamaan vääntää finaalisarjaa. Tossa vaikka illemmalla, kun tää pahin tärinäväsymys lähtee eilisen osilta pois..

Käykö Pelicaaneille tänään finaalisarjan korkkaus? Voin ite pelata vaikka koko sarjan loppuun.

Vois sitä ehkä illemmalla alotella. Tällä hetkellä vielä aika mielenkiintoinen olotila.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KalPa linjoilla myöhään yöhön asti jos Pelicaanit ehtivät tulla. Ilmoittele vain sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös