PS3: NHL10 SM-Liiga

  • 22 432
  • 433

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sarja 3-1 Pelicansille. Tiukkoja vääntöjä on ollut, ihan yhtä maalia joka pelissä. Eka peli 2-0 pelsuille, vikassa erässä voittomaali ja 2-0 , 20 sekuntia ennen loppua. Toinen peli 3-2 JA Pelsuille. Kalpa vei peliä miten tahtoi, mutta Pelsut tuli ja teki kolmannessa erässä kaksi maalia ja jatkoajalla lämäri häkkiin. Tää ois pitäny voittaa, tämä käänsi sarjan sanon mä. Kolmannen pelin voitin jopa, 2-0 lopputulos. Ihan peruspaskaa peliä molemmilta, puolustettiin vaan ja pääsin iskemään jostain sit pari maalia. Neljäs peli 1-0 Pelsuille, ei vaan mistään mennyt sisään. Todella tarkkaa peliä. On tää käännettävissä vielä, vaikka 3 voittoa nyt putkeen pitäskin ottaa, mutta ei vielä heitetä pyyhettä kehään! :)
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Pelicans vei kultamitalit voitoin 4-1. Viimeisen pelin vein 2-1, hyvän puolustus taistelun jälkeen. Aika jännä, että olen viimeiset kaksi sarjaa ollut puolustus kannalla, mutta molemmat olen hoitanut vastaiskuilla kotiin.

Kiitos kaikille mukana olleille peleistä, oli mukava pelata ja kivaa vaihtelua pelata SM-liiga joukkueilla.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mites se ronssipeli pelataanko tänään vai myöhemmin? Ite ehtisin pelaan vasta noin 23.00 jälkeen?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No huomenna saikulta takas töihin oon varmaan kuuden jälkeen kotona eli sen jälkeen mahdollista... Mites sulla?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Joo ei oo viä pelattu ainakaan, mutta kyllä se mulle passaa että pelataan. Ei se kyllä haittaa, vaikka ei pelattaskaan. Mites on?

Taitaa jäädä pelaamatta, mutta pronssistahan tuossa on vaan kysymys.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös