Mainos

PS3: NHL10 Kevätliiga divari

• 38 231
  • 773

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Pre-Season, game 10. LA Kings vastaan Flyers

1. erä

Ja 40 pelisekunnin jälkeen Flyers YV. Se meni harakoille ja perään samantien toinen. Siinä joku (Gagne?) ampuu tyhjistä yli.

Ja sitten Flyersille jäähy.

1-0 Handzus YV, kaksi Kingsin miestä maalin edessä, yksin ja syöttö tyhjiin.

2-0 Smyth, Puolustus kusee ja P-pisteiden välistä ylös.

3-0 Clune, ks. 1. maali

Ihan hirveä erä Flyersiltä. Vastustaja pääsi koko ajan yksin maalin eteen ja tuloksena kolme maalia. Kaikki aika nopeassa järjestyksessä.

2. erä

4-0 Frolov, YV, yli-innokas hyökkäys johtaa taas siihen, että vapaana mies takatolpalla.

4-1 Carter, keskialoituksesta one timer ja ylös.

Ja sitten Philadelphia-ylivoimaa. Ei tulosta ja perään heti toinen.

4-2 Richards tuo kiekon sisään, harhauttaa Quickin ja ujuttaa sisään.

Hieman parempi erä Philadelphialta. Ylivoima auttoi aika paljon mutta silti olisi toivonut parempaa.

3. erä

4-3 Parent takoo Girouxin aloitusvoiton jälkeen yläkulmaan.

5-3 Williams, Epätoivoinen yritys karvata kiekko pois päättyi (jälleen kerran) yksinäiseen mieheen takakulmalla.

6-3 Brown Ks. edellinen maali

Tilastot

Laukaukset

LA:28 Phi:9

Taklaukset

LA:19 Phi:21

Alotukset

LA:14 Phi:14

3. tähti Frolov
2. tähti Williams
1. tähti Smyth

Tämä peli oli kyllä ohi jo ensimmäisen erän jälkeen. Kaksi erää oli enemmän ja vähemmän pelailua. Ei Flyersillä ollut oikeita mahdollisuuksia vaikka maalin päähän nousikin. Huono, todella huono, peli minulta. Kingsin mies oli kyllä jäätävä ja rankaisi kovalla prosentilla puolustuksen virheistä.

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Mä tulin kanssa harjotusliigaan, nyt ei jaksa versus-pelejä. Linjoilla jonkun aikaa, haasteita otetaan vastaan.

kyllä näky liigan kärjen ja divarin hännän tasoero olevan aika iso.. Saipahan ainakin harjotella puolustamista, kun hyökkäämään ei päässyt :)

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketä kiinnostaisi pelailla Broad Street Bulliesia vastaan? Ei sillä, että mun lammaslaumasta moista nimeä voisi käyttää...

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketä kiinnostaisi pelailla Broad Street Bulliesia vastaan? Ei sillä, että mun lammaslaumasta moista nimeä voisi käyttää...

Kyllä mä voisin tasoani mitata. Veikkaan että noin puolen tunnin sisällä oon linjoilla. Liityn tohon pre-season liigaan, ja saan järjestelyt tehtyä että toi mun PS3:n pääsee interwebiin. Ok?

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pre-Season, game 11. Philadelphia Flyers vastaan Boston Bruins.

1. erä

0-1 Carle, siniviivalta sisään.

Huono erä minulta, vaikka maalin teinkin. Keskittyminen kärsi, kun veli jauhoi paskaa vieressä koko ajan.

2. erä

Heti erän alussa Hartnell pamauttaa tolppaan.

Sitten jäähyjä, mulle, hänelle, mulle.

Ei maaleja, mutta aika tasainen erä. Molemmilla oli paikkansa, joista olisi pitänyt rangaista mutta kun ei mene niin ei mene.

3. erä

0-2 JVR, Asham ja JVR 2vs0 hyäkkäykseen ja one timeristä sisään.

0-3 Gagne pääsee läpiajoon, Rask kahville ja ylös.

0-4 Briere saa suoraan keskialoituksesta kiekon, nousee laidasta ja ujuttaa takakulmaan.

Flyersin erä. Molemmilla omat paikkansa, minä tein niistä, vastustaja ei.

Tilastot

Laukaukset

Bos:24 Phi:24

Taklaukset

Bos:16 Phi:22

Aloitukset

Bos:11 Phi:10

3. tähti Carter
2. tähti Carle
1. tähti Emery

Hyvä peli minulta, edellisten vastapainoksi. Laukauksia tuli ja puolustus heittäytyi tarpeen edessä. Rask pelasti kyllä muutaman minun paikkani ja vastustajan hyökkääjien käsien jäätyminen pelasti minut pari kertaa.

Mike-boyllä kyllä huono päivä, kaksi one timeriä, yksi läpiajo ja pari muuta paikkaa mutta kun ei mene niin ei mene.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä mä voisin tasoani mitata. Veikkaan että noin puolen tunnin sisällä oon linjoilla. Liityn tohon pre-season liigaan, ja saan järjestelyt tehtyä että toi mun PS3:n pääsee interwebiin. Ok?

Veli tulee kohta pelailemaan, mutta enköhän minä hänet saa antamaan pleikkarin siinä vaiheessa minulle. Voi mennä vähän päälle puoli tuntia, ehkä vajaa tunti mutta eiköhän me jotain saada järkättyä?

Olisiko ketään kiinnostunutta nytheti?

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Sorry kamenski, jotenkin loppu yhteys EA:n palvelimeen, en tiedä miksi?!
Oltiimpa siinä vähän altavastaajana, mutta AV toimi taas.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo-oo, myöhästy tämä raportti nettivaikeuksien vuoksi, WLAN aina temppuilee...

Pre-Season, game 12. Flyers vastaan Canadiens

1. erä

1-0 Hartnell, Briere vapauttaa Scottin läpiajoaan, Halak kahville ja sisään.

2-0 Briere, Habsin siniviivalla kiekko pois, läpi, Halak kahville ja sisään. Datsjuk, ota mallia ;)

2-1 Metropolit, Habs pääsee 2vs1 hyökkäykseen alivoimalla.

Muuten aika tasainen erä. Flyers paukutti päätään Habsin puolustukseen jatkuvasti.

2. erä

3-1 Briere, keskialoituksesta kiekko Brierelle, joka puskee maalille ja harhauttaa Halakin längistä sisään.

Habs pääsi kääntämään peliä ja pyörittämään välillä aika mukavasti,
mutta fyysinen Flyers-pakisto hoitaa jäisten käsien suosiollisella avustuksella.

3. erä

Heti erän alkuun Habsille ylivoimaa.

4-1 Richards AV. Richards ja Giroux karvaavat kiekon Habsin alueella ja Mike-boy alistaa Halakia harhautuksellaan. Taisi Halak lähteä tämän maalin jälkeen vaihtoon?

4-2 YV Plekanec saa seisoa rauhassa maalilla ja ohjaa takakulmaan.

5-2 Carter, Briere tuo kiekon alueelle, heittää maalin eteen ja Jeff sivaltaa sisään.

Habsilla hyvä erä, mutta pahimmat tilanteet päättyivät Flyers-puolustuksen hyvään toimintaan. 1-kenttä on kyllä tulessa.

3. tähti Pronger (0+1)
2. tähti Carter (1+1)
1. tähti Briere (2+2)

Tilastot

Laukaukset

Phi:14 Mtl:14

Taklaukset

Phi:21 Mtl:26

Aloitukset

Phi:7 Mtl:12

Tasainen pelin jälleen kerran. Molemmilla oli omat tilanteensa, joista varsinkin Danny BRIERE rokotti kovalla kädellä. Olenko jo sanonut kuinka paljon rakastan häntä? Platonisesti tietenkin...

Hyvä peli, 1-kenttä on kyllä aika liekeissä ja Richards-Gagne pari stunttaa kivasti. Puolustus on edelleen se akilleenkantapää joka pitäisi laittaa kuntoon.

Noin tunnin paussi peleistä tähän väliin, että ehtii palautumaan.

Sir Smuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Florida Panthers
Voisin ottaa Panthersin, jos tilaa on. PSN: Smuliman

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pre-Season, game 13. Flyers vastaan Bruins.

1. erä

Noin viiden peliminuutin jälkeen Flyers-ylivoimaa.

Sitten tappelu, jossa Carter antaa Wheelerille tyrmäyksen.

Puoli minuuttia 5vs3 ylivoimaa Flyersille.

0-1 Carle YV, siniviivalta lämäri alakulmaan.

Loppuerä sitten coast-to-coast lätkää, kummallakin laukauksia muttei kunnon paikkoja.

2. erä

1-1 , Bruins laukaisee ja Lucic latoo riparin sisään.

1-2 Carter, Briere tuo kiekon alueelle, kiekko maalille ja #17 laukoo sisään.

2-2 Kiekko lipuu takanurkalle, vaikka pakki heittäytyy ja Chara tökkää lätkän verkkoon

Tappelu, jossa Krajicek tyrmää Morrisin.

3. erä

1-3 Hartnell, Briere tuo kiekon alueelle, syöttää Hartnellille joka takoo suurin piirtein P-piste kaaren ulkokaarelta takanurkkaan.

Sitten Flyers alivoimaa, joka hoituu. Giroux-Richards on murhaava av-kaksikko.

Tilastot

Laukaukset

Bos:17 Phi:22

Taklaukset

Bos:24 Phi:23

Aloitukset

Bos:16 Phi:8

3. tähti Carle (1+0)
2. tähti Chara (1+0)
1. tähti Hartnell (1+1)

Tasainen peli taas kaikenkaikkiaan. Paikoista sisään, siinäpä peli yksinkertaisuudessaan. Briere nakutti 0+2 ja on edelleen kova pelimies. Johtaa muuten Divarin pistepörssiä 10 pisteellä.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Phoenix vois tulla ottamaan muutaman matsin.

Harjotus kausi on menny kohtuu hyvin vaikka pelien taso heiluukin liikaa. Yhdessä pelissä ukot ymmärtää valmentajan pelikirjaa ihan täysin, seuraavassa tuntuu kun kattos venäjä-kanada pelin uusintaa kojottien vetäessä venäjän roolia. Harjotus kausi on myöskin osottanut sen että Vandemeerin paikka on täyttämässä mehupulloja joten Morrisia odotetaan aavikolle erittäin kovasti.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelattiin Bruins-Flyers peli nro. 4(?). Flyers voitti 2-1 kun DANIEL BRIERE rokotti voittomaalin 16,8 sekuntia ennen loppua. Hieno mies ja kaikenkaikkiaan upea pelaaja. Oli muuten piste nro 11 Danny-boylle. Taidanpa ruveta pitämään Danny-watchia teidän kaikkien iloksi ;).

Kiitoksia peleistä Durablelle, mutta tämän illan pelit on nyt pelattu, kun alkaa käsissä tuntua.

Pre-Seasonista: Aika ailahtelevaa on. Välillä tuntuu että kaikki menee sisään ja välillä en pääse punaviivaa pidemmälle. Puolustus on kuin kaikki olisivat viime kauden Jussitimosia, pelottavaa. Ykköskenttä on jäätävä, Danny-boy tarjoilee sekä Hartnellille että Carterille ja nämä kaksi takoo melkein sen maalin per peli, joskus enemmän. Muut kentät ovat sitten sellaisia vääntäjiä, joskus osuvat tolppien väliin joskus eivät.

Richards-Giroux-kaksikko on kyllä murhaava alivoimalla, pojat pyörittää kivasti kahdestaan vastustajaa ja välillä tuikkaavat kiekon sisään. Voisi melkein kokeilla Claudea Carcillon paikalla, joka ei ole saanut aikaan mitään merkittävää Gagnen ja Miken laidalla, ei edes tappelua, pettymys.

Emery on ailahtelevainen, välillä ei mikään mene taakse ja välillä ottaa sisään helppojakin kuteja. Leightonia ei kannattane edes kokeilla maalissa, vaan suosiolla kannattanee etsiä parempaa veskaria. Tarjouksia otetaan edelleen vastaan.

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No eipä tää nyt mitää riemunkiljahduksia aikaan saa.. Siis tää mun kaatuilu tuolla kevätliigan divarin pre-season peleissä. Puolustuspäässä tulee välillä karmeita virheitä, ja niistä noi kaverit näkyy rankovan aika kovalla rosentilla. Varsinkin nimimerkki Kuival laittaa pussiin lähes joka paikasta! (Tai ainakin mua vastaan laittoi.)

Jotain pitää keksiä että tuo puolustuspää saadaan vähän tiukemmaksi. Pari viimestä peliä oli jo vähän parempaa, kun saatiin oikeat pelaajat kentälle. Oli nimittäin uudet kokoonpanopäivitykset tehtävä, ennen kuin liigaan liityin. Noh, kone oli "vähän" muokannut pelaavia kentällisiä ja siellä oli "villassa" mm kaverit Cammalleri, A Kostitsyn, Pouliot, Bergeron ja Mara.

Nyt siis viisi peliä takana ja "rekordi" on 1-2-2 (4 pistettä).

Täältä tullaan vielä!

P.S Vaihdetaan Metropolit Gaborikiin...

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minnesota on linjoilla alkaen 22.14, niin kauan, kuin vastustajia löytyy :)

Vaihdetaan Havlat kovaa pelaavaan, ok-tason puolustajaan, tai rightin snaipperiin.

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Tähän asti Pre-Season pelit sujuneet tulosten valossa hyvin. Kuusi ottelua ja yhtä monta voittoa. Pari viimeistä peliä ollut tahmeeta, mutta nekin on saatu vietyä kotiin selvin numeroin.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olisiko kiinnostuneita ottamaan harkkamatsia? Liigassa oleilen..

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pre-Season, game 14. Flyers vastaan Panthers.

1. erä

1-0 Dvorak YV, Emery hieman ottaa helposti sisään edestä takanurkkaan.

1-1 Carcillo, uudistettu 3-kenttä iskee. Laperriere tuo alueelle ja syöttää maalin eteen missä Carcillo siivoaa sisään.

2. erä

2-1 Matthias, One timeristä kiekko Emeryn olkapään kautta maaliin.

3-1 Reinbrecht, karmea kiekonmenetys omalla alueella ja P-pisteeltä takaylänurkkaan.

3-2 Briere, Gagne ja Briere pääsevät 2vs1 hyökkäykseen ja Briere upottaa one timerin sisään.

3. erä

3-3 Richards, erä alkaa, Mike saa kiekon ja takoo sen yläkulmaan.

Seuraavassa vaihdossa JVR takoo yläputkeen tyhjistä.

3-4 Carter, Timonen takoo siniviivalta ja Carter ohjaa ilmasta sisään.

4-4 Weiss, Panthers tulee viimeisellä minuutilla (20sec jäljellä) tasoihin, kun Timonen taklaa ohi ja tuloksena on 2vs1 hyökkäys.

Jatkoaika

5-4 Frolik, Carle ei onnistu katkaisemaan syöttöä maalin edestä ja Frolik pääsee laittamaan tyhjiin.

Tilastot

Laukaukset

Flo:26 Phi:13

Taklaukset

Flo:20 Phi:26

Aloitukset

Flo:13 Phi:6

3. tähti Carter (1+1)
2. tähti McCabe (0+2)
1. tähti Frolik (1+1)

Jooh, tähän peliin pistin kokoonpanoja uusiksi. Edellisissä peleissä ykkönen vastasi melkein kaikista tehoista, mutta nyt uudet ketjut olivat

Gagne-Carter-Briere
JVR-Richards-Giroux
Hartnell-Laperriere-Carcillo
Powe-Betts-Asham

Kaikki toimivat oikein hyvin ja Briere jatkaa siitä mihin eilen jäi, upeaa pelaamista ja pisteitä ropisee.
Toinen positiivinen asia matsissa oli upea nousu 3-1 tilanteesta vielä ohikin. Ensimmäisessä erässä Tamin 95-50 sääntö kyllä toimi erinomaisesti ja olin ihan kujalla. Kaksi muuta erää olivat paljon tasaisempia ja homma toimi ihan mukavasti.
Lisäksi täytyy ihailla Flyers-pelaajien tehokkuutta. Laukauksia ei paljoa tule, mutta niistä joku löytää aina itsensä verkon perukoilta ja maaleja ropisee. Tässäkin pelissä tehokkuus oli 4/13=30,7%. Hienoa.

Sir Smuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Florida Panthers
Jep eli Panthersin pre-season käyntiin jatkoaikavoitolla Phillysta. 3-1 johdon tuoma hyvänolon tunne kostautui ja meinasi käydä kylmät, mutta onneksi joukkue taisteli ottelun tasoihin lopussa ilman maalivahtia.

Toinen harjoitusottelu päättyi harmittavasti ilmeisesti oman netin kaatumiseen Anaheimin johtaessa 0-1(n. 55min?). Pahoittelut tästä amiraali17:lle.

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Liiga tehty.

Nimi: JA Kevat Divari
Lyhenne: JKD
Salasana: kevat95

Vaihdan salasanan, kunhan porukka on liittynyt liigaan.

Treidit ovat nyt kaksi viikkoa sallittu, ja kaikki toteutuneet treidit ilmoitetaan tähän ketjuun!

Olen myös antamassa nimimerkeille Kuival ja Kaberle(amiraali17) TJ:n natsat.

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, liigaan liitytty, olinX ega?

Minnesota linjoilla, jos vaikka vastustajia löytyis, puollan myös Kuivalin ja Amiraalin17:n natsoja, mikäli se nyt ketään kiinnostaa, ovat kuitenkin aktiivikäyttäjiä täällä, ja psn-maailmassa.

Havlat havlalla! <- erihauska typo

E: Eipä onnistu sisäänkirjautuminen, "virhe on tapahtunut".. Joo, ehkä sit myöhemmin..

Viimeksi muokattu:

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopivan humoristinen tuo salasana. Liityin siis samantein liigaan ja odottelenkin innolla sitä, että pääsen pelailemaan. (Ketä kiinnostaisi pelailla tänään puoli kymmenen pintaan?)

Sitten, eikö todellakaan kenelläkään ole tarjota hyvää (ja halpaa) maalivahtia? Olen valmis maksamaan ehkäjopa lievää ylihintaa sellaisesta maalivahdista, jonka kokonaisuus on 85 tai parempi.

Sitten, millaisia odotuksia itse kullakin on liigasta? Cup? Play Off-paikka? Vähintään yksi voitto? Jotain muuta, mitä?

Henkilökohtaisesta toivoisin itselleni Play Off-paikkaa, vaikka se näyttää olevan näillä taidoilla tiukassa. Ehkäpä meitillä paranee taidot liigan edetessä? Kuka tietää...

Mutta onnea itse kullekin liigaan, toivottavasti nautitte ajelusta ja ehkäpä saamme uutta divaria seuraavaan liigaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy