PS. Oon muuten Kaberle koittanu haastaa sinua aika monesti ja pistänyt pari PSN-viestiäkin, mutta hiljaista on ollut. Kerkeisitkö pelaamaan Sharksia vastaan vaikka tänään säälien ja Mestis-finaalin jälkeen?
Juu olen ollut joka kerta pelissä niin ei paljoa viitsi siinä vastailla ettei tilttaa koko paska eikä viitsi vastustajaa ajatellen turhaan katkoillakaan vastata... Sitten se helposti unohtuu pelin aikana kun vielä tulee varsin useasti lopetettua heti pelin jälkeen niin sitten vasta huomaa, että viestiä tullut kun seuraavan kerran pleikkarin laittää päälle.
Eiköhän tuo onnistu. Siis tänään.
Äsken sentää pääsi pari peliä pelaamaan Tampaa vastaan. Ensimmäisestä tipuin ekassa erässä. Toki Tampa johti 2-0 varsin jäätävällä viimeistelyllä, 5 vetoa ja 2 maalia. Itsellä oli siinä vaiheessa laukauksia 8. Pitkälti muutaman yv:n takia sain noin paljon vetoja.
Toista peliä johdin vielä kahden erän jälkeen 1-0, kunnes kolmannessa tuli ihan älytön romahdus. Vastustaja teki 3:sta hyökkäyksestä putkeen maalin (minuutti pelin ajassa). Viimeinen toki vielä älytön pomppu kun syöttö kimpoaa ensin pakista tolppaan, jonka jälkeen Ryan sutii laatan omaan maaliin.
Lopussa vielä hyviä paikkoja iskeä kiekko maaliin, mutta kiekkoa ei vaan millään saatu häkkiin. Tosin oli siinä vielä Tampallakin rankkari, jonka Hillerillä koppasin. Vedot muistaakseni mulle 18-16. Tiukkoja/tiukka peli, mutta ehkä tuossa maalintekotehokkuudessa on itsellä se isoin erä kärkeen.