PS3: NHL10 Kevätliiga divari

  • 37 664
  • 773

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
4 ottelua kerkesin pelaamaan tänään ja eilen joista pistesaldoksi jäi tasan 1. Ja maalejakin sain tasan yhden. Ei mennyt siis aivan nappiin.
Aluksi epäilin Kipperiä ja paria muutakin pelaajaa joukkueessani, mutta varsinkin Kipper on välillä pitänyt minua todellakin pystyssä. Rene Bourquettakin jo meinasin vaihtoon laittaa mutta hän oli ainut joka edes sai tehtyä maalin. Paikkoja jokaisessa ottelussa ainakin pari sain mutta minkäs teet kun kädet jäätyy.

Phoenix 1-0 Calgary
Phoenix vei Calgary vikisi. Tuntui ettei pelaajat jaksaneet edes luistella eteenpäin. Ja Kipperin pelasti rumemmalta tappiolta 3!! tolppaa samassa alivoimassa

Montreal 1-0 Calgary
Melko tasainen taisto mielestäni, Kurki kuitenkin niskan päällä hieman

Montreal 0-2 Paha_Kurki
Ehkä jopa tasaisempi kuin edellinen mutta vastustaja ratkaisi. Kahdesta rankista toinen sisään. Loppupuolella sain vielä itsekin rankkarin mutta tuhrin sen totaalisesti, kun kädet jäätyivät pahemman kerran!

Calgary 1-2 Columbus rl.
Ottelu ei kovin hyvin alkanut, kun Iginla loukkaantui jo 5min kohdalla. Peluutin kuitenkin loppumatsin, mutta ei hänestä hirveästi hyötyä ollut. Pimennossa ollut muutenkin tässä lähiaikoina. Sain kuitenkin aikaiseksi ottelun johtomaalin, mutta menetin sen sitten lopulta 3.erässä ylivoimamaaliin. Molemmilla oli mielestäni paikkoja ratkaista ottelu jo ennen jatkoaikaa, mutta ei tällä kertaa. Jatkoajalla sain vielä todelllisen namupaikan mutta vedin päin maalivahtia ja vastustaja otti vielä penaltin, mutta kiekkoa en häkkiin saanut. Rankeissa Columbus oli vahvempi 1-0.

Kausi lähti odotettua paremmin käyntiin ja asettelinkin itselleni tavoitteeksi tehdä vähintään 2 maalia/ottelu. Mutta sitten iski jälleen todellisuus ja maalinteko on ollut joukkueelleni todella vaikeaa. Minkäs teet, kun TJ on aivan lapanen laukaisemaan. Tästä lähtien otankin tavoitteekseni tehdä ainakin yhden(1)!! maalin ottelua kohden. Pysyy TJ tyytyväisenä.

Mietin, tossa jo vaihtoja mutta taidan miettiä vielä viikonlopun yli. Jokin nopea pelaaja voisi tulla kyseeseen tyyliin M.Afinogenov. Toskala taitaa joutua katsomaan koko runkosarjan vaihtoaitiosta otteluja jos Kipper jatkaa hyviä otteitaan. Mutta katsellaan. Nyt töihin. Huomenna taas klo 16 jälkeen voisi pelailla. Viimeistään sunnuntai-illasta.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Montreal: Ei se mitään, kuitenkin myyt Kostitsynin... ;-)

Kostitsyn pesi kasvojaan kolmessa viime pelissä niin paljon että pitää miettiä tosissaan mitä kaverin kanssa tehdään?

Mun neloskenttä on jo nykyään kakkoskenttä. Eli Bouliot-Moore-Laraque. Edellispelissä ratkaisivat tekemällä voittomaalin. Calgaryn kaveri vielä haastoi tappelemaankin, mutta enhän mä Giontalla ala ruoskimaan. Sitten lähetettiin kakkoskenttä ja Laraque kentälle, ja annettiin isän kädestä. ;-) Hieno mies tämä tummahipiäinen kaveri oikeasta laidasta! :D

Tiukat väännöt oli muuten Flamesia vastaan. Kuten sanoit, ehkä hallitsin, ehkä en.. Sulla paikkoja paljon enemmän, mut Halak oli TAAS iskussa! 2 ottelua, nolla päästettyä maalia!

Ketjut ei toimi vieläkään, mutta pikkusen parempaan suuntaan jo mennään.

Illalla taas taidan pistäytyä linjoilla... Varmaan tuossa kuuden maissa?
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuuden jälkeen linjoilla, sitten pelataan!

Ketjut eivät ole olleet tarpeeksi hyvässä lyönnissä, ja näin sitten meni hermot, joten tässä vähän kirjettä joulupukille Montrealista..

Halutaan..

Right -puolen pakki (kokonaisuus > n. 80), ehkä kaksi?
Right -puolen (laita)hyökkääjä (mieluiten hyvä maalintekijä..), ehkä kaksi?
Perustason sentteri, joka osaa aloittaa.

vaihdossa tulet tod.näk. saamaan jonkun Left -puolen pakin sekä hyökkäyspäästä 80 arvon pelaajia, jopa yli..

Näistä pelaajista jonkun on huhuttu pakkaavan kassinsa ja vaihtaa maisemaa..
Spacek?, Gill, Olezsh, Gagne?, S. Kostitsyn?, sekä kokoonpanon ulkopuolella olevat pelaajat. Lisäksi tarjouksia voi laittaa tulemaan, mikäli joku kiinnostaa?
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Capitals linjoilla olut lavan kanssa. Haasteita otetaan vastaan.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Huh huh! Olipas Pittsburghin kanssa hyvät väännöt. Pittsburgh ja Philadelphia pelit ovat vastanneet ennakko-odotuksia, todella tasaväkistä vääntämistä ja paljon tilanteita. I like! Vähän peleistä sitten.

Ensimmäisessä pelissä Pens karkasi 1. erässä ansaitusti 2-0 johtoon. 2. erään luisteli sisuuntunut Capitals sen huomasi heti päälle päin. Semin oli maalannut poskiinsa rumpukapulat, joista huomasi että kohta RYTISEE! Caps nousikin rinnalle ja ohi, erätauolle 4-2 tilanteessa. 3. erässä Pens painaa päälle kovasti, mutta Caps kestää hienosti. Caps ei enää luoponut johtoasemastaan pelissä. 6-3 voitto ja pisteet pääkaupunkiin.

Toisessa pelissä Caps oli todella suurissa vaikeuksissa. Pens painoi päälle kuin yleinen syyttäjä, jäähyjä tuli liukuhihnalta, mutta Varly ja Caps kesti. Sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta rynnistivät kuitenkin punaiset. Alivoimalla T. Poti nousee tukemaan hyökkäystä ja rannari viuhuu etuyläkulmaan. Fleury on voimaton. 2. erässä Caps lisää johdon 2 maaliin. Pens ei kuitenkaan antanut periksi vaan 3. erän alussa Kovalchuk(?) maalaa. Seuraavat 18 minuuttia Caps taistelee ja uhrautuu, jäähyjä tulee mutta Caps kestää. Pens ottaa maalivahdinkin pois ja yrittää kaikkensa. Semin maalaa taas rumpukapulat naamariin ja jopa heittäytyy viime hetkillä kiekon eteen. Pisteet jäävät pääkaupunkiin 2-1 voitolla.

Tuntuu kyllä aivan helvetin hyvälle. Ekan pelin nousu ja toisen pelin taisteluvoitto nostavat hymyn naamalle. Varlamov rupeaa lunastamaan odotuksia, hyvä näin. Pelaajille annetaan valmentajan puolesta lupa vetää pää täyteen viinaa ja erinäisiä aineita. Tästä on hyvä jatkaa pääkaupungissa.

Kiitos Peleistä Mentosille!
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Kiitos Peleistä Mentosille!
Vituttaa.

Ei saakeli ensin ryssitään 2-0 --> 4-2. Nojoo, siinä pelissä ansaitsit voittosi, mutta mun mielestä ei olisi kovin suuri vääryys ollut se, että toinen peli olisi päättynyt tasan, aivan jäätävän hyvä peli multa, jos ei viimeistelyä oteta huomioon. Jos tolla pelillä jatkais, niin ei tee tiukkaa päästä playoffeihin, kuinka monta joukkuetta muuten pääsee?

Ja kiitokset sulle kanssa, todella mukava vastustaja!
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Vituttaa.

Ei saakeli ensin ryssitään 2-0 --> 4-2. Nojoo, siinä pelissä ansaitsit voittosi, mutta mun mielestä ei olisi kovin suuri vääryys ollut se, että toinen peli olisi päättynyt tasan, aivan jäätävän hyvä peli multa, jos ei viimeistelyä oteta huomioon. Jos tolla pelillä jatkais, niin ei tee tiukkaa päästä playoffeihin, kuinka monta joukkuetta muuten pääsee?

Joo, ei olisi ollut vääryys vaikka olisit voittanut toisen pelin. Niin paljon parempi olit siinä ottelussa. Eikös sinne pleijareihin mene 16 joukkuetta? Joku kokeneempi divari jyrä voinee vahvistaa joukkueiden määrän.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Torontolla on myynnissä Komisarek ja Finger samassa paketissa, tarjouksia otetaan vastaan. Vastatarjoukseen olisi hyvä saada samantasoinen leftin pakki kuin Finger ja n. 82-84 leftin hyökkääjä.
 

Pezel

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Orleans Saints
Columbus palaa linjoille matkan takia vasta maanantaina. Joten ei kannata ihmetellä, jos ei linjoilla näy.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman hämminkiä?

Osaattekos kertoa, mistä johtuu seuraava. Eli mulla on liigassa tällä hetkellä joukkueesta riippuen keskinäisiä otteluita pelaamatta 8-10. Lisäksi mun kokoonpano on jälleen "alkuperäinen" eli mun treidatut jätkät on tullut back.

Mitähän on tapahtunut? =D
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Peli numero 16. Philadelphia Flyers (8-6-0) vastaan San Jose Sharks.


1. erä

1-0 Heatley, Thornton syöttää one timerin ja Timosen heittäytyminen ei onnistu.

Haiden erä. Flyersillä yksi maalipaikka ja siitä tolppaan. Mutta Flyersin puolustuspeli toimi varsin kiitettävästi, kun omissa soi vain kerran.

2. erä

Ottelun ensimmäinen rangaistus SJ:lle.

2-0 Setoguchi, Heatley syöttää vapaalle miehelle takatolpalle ja tyhjiin. Pakisto unessa.

Ja heti perään tulee Sharks-ylivoimaa.

3-0 Marleau YV, maalilla hirveä hässäkkä, Price ei sulje kiekkoa ja Marleau latoo sen sisään. Meni kyllä hieman Pricen piikkiin.

3-1 Briere, SJ menettää kiekon sinisellä, joka karkaa SJ-alueelle. Nabokov ei saa kiekkoa, joten Brieren helppo kiertää veskari ja laittaa sisään.

3. erä

Hieman ennen erän puolta väliä Sharks-ylivoimaa.

4-1 Marleau YV, kukaan ei katkaise syöttöä, joka menee läpi veskarin alueen tyhjälle kulmalle.

Giroux saa 1,8 sekuntia ennen loppua rankkarin, jonka munii.

Tilastot


Laukaukset

Phi:11 SJ:23

Taklaukset

Phi:20 SJ:17

Aloitukset

Phi:9 SJ:11

Rangaistukset

Phi:4min SJ:2min

3. tähti: Setoguchi (1+0)
2. tähti: Marleau (2+0)
1. tähti: Heatley (1+3)

Loppukommentit

Jooh, huomaa kyllä mikä on hyvän ja ok pelaajan ero. Flyers-puolustuksen olisi pitänyt hoitaa kolme noista maaleista, katkaisemalla syöttö. Lisäksi paikoista voisi tehdä maalit, ei sillä että niitä olisi kauheasti ollut. Ylivoima oli taas se ratkaiseva ero, hän teki molemmista, minä tuhrin omani. Vaikka oli tämä kyllä paljon tasaisempi kuin se aikaisempi, 7-1 ottelu.


Vaihtosälää

Vaihdetaan Claude Giroux (82 Ply) noin yhtähyvään snaipperiin.
Vaihdetaan Kimmo Timonen (84) tai Matthew Carle (81) rightin puoleiseen hyökkäävään pakkiin, jolla kokonaisuus 82-84.

Myös kimppakauppoja voidaan harkita.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Osaattekos kertoa, mistä johtuu seuraava. Eli mulla on liigassa tällä hetkellä joukkueesta riippuen keskinäisiä otteluita pelaamatta 8-10. Lisäksi mun kokoonpano on jälleen "alkuperäinen" eli mun treidatut jätkät on tullut back.

Mitähän on tapahtunut? =D

Jaaha, vaikea sanoa. Minä kun tsekkasin sun kokoonpanon, niin Gagne ja Leightoni löytyy. Ootko varma, että oot tällä etkä Pre-Season liigan puolella?
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Osaattekos kertoa, mistä johtuu seuraava. Eli mulla on liigassa tällä hetkellä joukkueesta riippuen keskinäisiä otteluita pelaamatta 8-10. Lisäksi mun kokoonpano on jälleen "alkuperäinen" eli mun treidatut jätkät on tullut back.

Mitähän on tapahtunut? =D

Harjotus liiga?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Peli numero 18. Philadelphia Flyers (9-8-0) vastaan Phoenix Coyotes.


1. erä

Maaliton, hyvää ja tasaista lätkää. Molemmilla tiukkaa puolustamista ja vain muutama laukaus, jotka helppoja veskareille.

2. erä

Maaliton, tasainen pelailu jatkuu. Erän paras paikka Girouxilla joka ei vaan saa tyhjään maaliin, vaikka kiekko on lavassa ja kaikkea.

3. erä

Erän alkuun tulee pelin ensimmäinen rangaistus. JRV kampista istumaan.
Flyers-AV on jäätävää ja Phx ei saa mitään aikaan.

0-1 Asham kikoittelee viivalla ja pääsee puolittaiseen läpäriin. Kiekko hallitusti ohi Bryzgalovin.

Yotesin loppurutistus ei vain riitä ja Flyers vie voiton.

Tilastot


Laukaukset

Phi:20 Phx:18

Taklaukset

Phi:22 Phx:12

Aloitukset

Phi:6 Phx:6

Rangaistukset

Phi:2min Phx:0min

3. tähti: Asham (1+0)
2. tähti: Bryzgalov (19torj.)
1. tähti: Price (18 torj.)

Loppukommentit

Oli taas hyvä ja tasainen peli, jossa molemmilla oli paikkoja ratkaista aikaisemmin. Kerrankin pakisto oli rautaa ja ei tarvitse hävetä sen esiintymistä. Kolmonen on nyt ratkaissut aika monta ottelua ja siihen istutettu Leinokin on ollut aika kovaa kamaa luikerrellessaan.

Nyt taas about tunnin tauko, yhdentoista pintaan jatkuu.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Devils otti sitten pataan Torontolta luvuin 5-4. Muutama paha hassi puolustukselta maksoi taas kovan hinnan. Taitavia veivaajia tuntui vastustajan leiristä löytyvän useampiakin. Läpiajoista suhteellisen varmat maalit. Nuo kaksi (vai oliko peräti) kolme suoralla kudilla, joista yksi tuli erittäin pienestä kulmasta, tehdyt maalit jäivät kismittämään. Seuraavaan peliin Brodeur pääsee avaamaan luukkua. Olisi päässyt jo kolmannen päästetyn jälkeen tässäkin pelissä, mutten osannut vaihtaa maalivahtia kesken pelin. Mistä moinen onnistuu?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Sieltä ketjumuokkausosiosta, mutta vain erätauoilla ja "pelikatkojen" aikana, mikä on jännää koska aina ei tiedä milloin se käy. Erätauoilla kannattaa vaihdella.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Osaattekos kertoa, mistä johtuu seuraava. Eli mulla on liigassa tällä hetkellä joukkueesta riippuen keskinäisiä otteluita pelaamatta 8-10. Lisäksi mun kokoonpano on jälleen "alkuperäinen" eli mun treidatut jätkät on tullut back.

Mitähän on tapahtunut? =D

Huomasin nopealla taulukon vilkaisulla että meikäläiselle ei ollut kirjattu jatkoaikavoittoa ollenkaan. Hienosti toimii.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
2 peliä lisää vs. ottawa.

Ottawa 0-3 Calgary
Higgins:llä kävi pulla ja viimene tyhjiin

Calgary 0-1 Ottawa
0-0 Nyhjättiin kun 2 viimeistä peliminuuttia oli käynnissä niin muuten hyvin pelannut kipper ei saanut suljettua todella helppoa vetoa ja vastustaja pääsi rankaisemaan. Ei oo tosi mikä palikka kyl. Kipperin takia meni ainakin piste.

Edit. Peliä vaan jos joku jaksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös