PS3 NHL 2010 ongelmia

  • 1 056
  • 2
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen pelaillut Boston Bruinsin organisaatiolla Be a GM modessa viime ajat. Pelaan siis NHL ja AHL joukkueiden ottelut. Ja sitten ongelmaan, aloittaessani äsken jatkamaan kautta ei löydykään enää Boston Bruinsia, on vain AHL joukkue Providense Bruins mikä löytyy. Tosin simuloidessa seuraavaan otteluun peli jämppää. Näin on käynyt jo kahdella eri aloituksella. Ensimmäisellä taisin olla jossain tammikuun lopulla ja nyt oli marraskuun pelit käynnissä. Onko teille sattunut samaa? Mitään ei taida olla tehtävissä?
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Olen pelaillut Boston Bruinsin organisaatiolla Be a GM modessa viime ajat. Pelaan siis NHL ja AHL joukkueiden ottelut. Ja sitten ongelmaan, aloittaessani äsken jatkamaan kautta ei löydykään enää Boston Bruinsia, on vain AHL joukkue Providense Bruins mikä löytyy. Tosin simuloidessa seuraavaan otteluun peli jämppää. Näin on käynyt jo kahdella eri aloituksella. Ensimmäisellä taisin olla jossain tammikuun lopulla ja nyt oli marraskuun pelit käynnissä. Onko teille sattunut samaa? Mitään ei taida olla tehtävissä?

Minulle kävi ihan sama pari viikkoa sitten, tosin eri seura oli. Jokatapauksessa loppujen lopuksi poistin tallennukseni kun en saanut sitä millään toimimaan. Pystyin pelaamaan jopa farmijoukkueella pelejä, mutta se ei saanut siltikään NHL tiimiäni näkymään.
 

Teloch

Jäsen
Taitaa olla ihan yleinen ongelma, joka liittyy johonkin bugiin automaattisen tallennuksen kanssa. Ilman tuota kun pelailee, ei pitäisi jumahtaa AHL:n puolelle. Sitä en sitten tiedä onko tuota korjattu patcheissa, jos et niitä ole lataillut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös