PS3: NHL 13 - May Cup

  • 15 312
  • 252

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
linjoilla ollaan, halukkaita pelaamaan Blue Jacketsin kanssa?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Täällähän on alkanut tapahtumaan,hyvä hyvä!
Itse tällä viikolla ilta/yötöissä joten hieman haastellinen aikataulu on.Tänään pääsen peleille n. 23.00 aikoihin jos peliseuraa löytyy ja huomenna aamupäivästä tosta 10.00 eteenpäin.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Edmonton Oilers - St Louis Blues (0-2)

Ensimmäisessä pelissä olin hukassa. Nyt tiukennettiin puolustusta kohilleen ja tulosta tuli. Edmontoniin hyökkäysalueaika 9.56 ja nuoteilla 3.46
Vedot 13-7 Edmontonille. Hyvät oli pelit vaikka olin altavastaaja kummassaki pelissä
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Täällähän on alkanut tapahtumaan,hyvä hyvä!
Itse tällä viikolla ilta/yötöissä joten hieman haastellinen aikataulu on.Tänään pääsen peleille n. 23.00 aikoihin jos peliseuraa löytyy ja huomenna aamupäivästä tosta 10.00 eteenpäin.

Otetaan klo 23 jälkeen !


Oisko nyt peliseuraa?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tamba Bay - Los Angeles 0-2
Los Angeles - Tamba Bay 1-0

Tasaiset väännöt. Tamban ihmisveska otti läpiajoista 5/5.
Kiitokset peleistä! :)
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Toronto näköjään mätänee duunissa vielä myöhään tänään,mutta huomenna aamupäivällä kyllä löytyy sitten linjoilta,heti klo: 10.00 -->
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Tampa vois ottaa huomenna aamupäivästä aina 16 asti peliä ja sit oonkin pleikkarin ulottumattomissa sunnuntai-iltaan asti.
 

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Euroviisulähetyksen jälkeen linjoilla ellen tähän sammahda. Samoin aamusta eteenpäin taas käytettävissä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Hermes, Sport
Tänään hyvä mahdollisuus kokeilla Phoenixin kunto klo. 17 maissa kun töistä pääsen. Mahdollisesti myös viikonloppuna aamupäivät on käytettävissä pelailuun.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Hermes, Sport
Tuli tuossa mieleen että miten tulevat jatkopelit sitten pelataan? Kerrasta poikki, vaiko esimerkiksi kolmella voitolla jatkoon? Itse olisin ehkä jälkimmäisen kannalla.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
San Josella nenänvalkaisuviikot käynnissä, joten töistä kotiuduttuani voin pelailla koko illan. Eli B-lohkolaiset, tulkaa koittamaan onneanne noin 18.00--->
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Toronto Maple Leafs voitti Pingviinit kahteen kertaan. 2-1 ja oliko 7-0 toinen?

Ainakaan mitään hyvää sanottavaa tosta viimeisestä pelistä ei jäänyt,pingviini käytti 3. erän viimeisen 10min kiekon heittämiseen katsomoon ja peli oli kuitenkin vasta 3-0 tilanteessa silloin.Melko älytöntä.Ottelun jälkeen alko viestiä pleikalla tulemaan et mä pelaan aikaa,ei ymmärrä ei.

edit:

Ainiin,ekaa peliä ei myöskään vastustajalla sipuli kestänyt pelata loppuun,oli pakko lähtä pois kun peliä jäljellä 0,9 sek.Tyylikästä kaikinpuolin.
 

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Toronto Maple Leafs voitti Pingviinit kahteen kertaan. 2-1 ja oliko 7-0 toinen?

Näinhän siinä kävi.

Joo ehkä se mun kiekon roiskiminen oli vähän liikaa mutta tarkoitus oli protestoida sitä että kun vihu pääsi johtoasemaan niin alkoi kiekon alaspelaaminen ja sen pitäminen oman maalin takana. Sellaista minä en ymmärrä ollenkaan ja siksi halusin vähän kuitata. Ja kyllä ensimmäinen peli pelattiin kiltisti ihan summeriin asti.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
No eihän pelattu ekaa peliä?Lähdit pois kun peliaikaa oli 0,9 sek jälellä.

Mutta joo,en ymmärrä minkä takia syytät mua ajanpeluusta jos itse et yritä edes karvata kiekkoa pois?CPU:n ohjaama pelaaja oli ainut kuka yrittää multa saada kiekkoa pois ni totta helvetissä otan siitä kaiken irti jos vastustajalla ei taito/kiinnostus riitä yrittää itse karvata sitä kiekkoa pois.

Ja ennen kaikkea,EI,en pelannut niin,että luistelen ensin hyökkäys siniselle ja sitten peruuttelen takaisin omalle siniselle.Odottelin vain omalla puolustusalueella että saan ketjut vaihdettua ja ihmettelin kun vastustaja ei yritä saada kiekkoa pois vaikka on tappiolla.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
No tulipa loistava kuva kummastakin. Näin pienellä porukkalla ja tässä yhteisössä jos pelataan niin pitää noudattaa herrasmiessääntöjä ettei pelaa aikaa tai roiski kiekkoja yleisöön protestiksi.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
No tulipa loistava kuva kummastakin. Näin pienellä porukkalla ja tässä yhteisössä jos pelataan niin pitää noudattaa herrasmiessääntöjä ettei pelaa aikaa tai roiski kiekkoja yleisöön protestiksi.

En pelannut aikaa.

Vielä ehtisi pelin tai pari tänään pelata ennen kuin työt kutsuu,ketään linjoilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös